חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גן אירועים-האותיות הקטנות...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית עסקית יעוץ עסקי

נושא המאמר: תוכנית עסקיות
מאת: בועז גרינר   שמור מאמר למועדפים

מדוע יש צורך בבניית תוכנית עסקית?

חברות סטארט-אפ ויזמים אשר מבקשים לגייס השקעה, נדרשים להכין למשקיעים תוכנית עסקית. בעידן המשבר הפיננסי הנוכחי, כאשר משקיעים נזהרים שבעתיים, לא ניתן לגייס כסף ללא תוכנית עסקית מקצועית, מפורטת ומשכנעת. על התוכנית להציג את הטכנולוגיה שבבסיס המיזם, גודל השוק וההזדמנות, יתרונות על פני התחרות, המודל העסקי, תוכנית הפעולה של היזמים, ולא פחות חשוב ניתוח פיננסי המראה החזר השקעה גבוה למשקיעים.

על אף שבהחלט ניתן להגיע לפגישה ראשונה עם משקיע ללא תוכנית עסקית – עם מצגת ו/או תקציר בלבד, במידה והמשקיע מגלה עניין, תתבקשו במוקדם או מאוחר להעביר למשקיע את התוכנית העסקית המלאה. במידה ולא הכנתם כזו, אזי התוצאה תהייה שהמשקיע יצטרך להמתין שבועות מספר לקבלת המסמך, וגרוע מכך, רוב הסיכויים שהנתונים שהצגתם בפגישה הראשונית יהיו שונים בתחליט מאלו שהצגתם כלאחר יד ללא מחקר וניתוח. בכל מקרה, הרושם שיווצר אצל המשקיעים הוא שאינכם מקצועיים, איכם מכירים את השוק והתחרות ואין לכם תוכנית פעולה. התוצאה תהייה הרסנית לתהליך הגיוס - זכרו, אתם מקבלים צ'אנס אחד בלבד עם כל משקיע!

מעבר לשכנוע המשקיעים, התוכנית העסקית אינה סתם מסמך; היא מהווה, מעבר לכל, כלי הכרחי לבניית אסטרטגייה עסקית ודרך פעולה למיזם או לסטארט-אפ המבוססת על מחקר יסודי, הכירות מעמיקה עם המגמות בשוק ועם מוצרים מתחרים, ולידצייה של הנחות יסוד מול גורמים בתעשייה, ובדיקת התכנות טכנית וכלכלית.


מהם השימושיים העיקריים של התוכנית העסקית?

הערכת כדאיות כלכלית של רעיון עסקי או טכנולוגי
בניית אסטרטגייה מוצקה ותוכנית פעולה למימושה
גיוס של השקעה/ מימון
גיוס של שותף אסטרטגי ואנשי מפתח
תכנון אסטרטגי בחברה מבוססת
בחינה של כניסה לשוק חדש או לפיתוח קו מוצרים חדש
מבנה של תוכנית עסקית לדוגמא:

תקציר מנהלים
תאור צורך (או בעייה) אמיתי הקיים אצל לקוחות מזוהים, שהמיזם אמור לספק.
הפיתרון המוצע (מוצר או שרות) – תכונות, יתרונות, כיצד משתלב בתהליכי עבודה
בבסיס הפיתרון, קניין רוחני וחסמי כניסה,
תאור שוק היעד - מגמות, סוגי לקוחות, גודל ופוטנציאל של השוק הרלוונטי למוצר
הסביבה התחרותית – תאור מוצרים קיימים או תחליפיים, ניתוח המתחרים, יתרונות תחתרותיים
תוכנית ההליכה לשוק – פלחי היעד, המודל העסקי, מיצוב המוצר / השירות, תמחור, ערוצי הפצה/ המכירה, תוכנית ופעילויות השיווק
התוכנית הפיננסית – תזרים הכנסות והוצאות ותחזית רווח והפסד ל- 4 שנים לפחות, הערכת נקודת האיזון, החזר ההשקעה, שווי נוכחי נקי, וניתוח רגישות.
החברה והצוות – החזון, הסטוריה קצרה, סטטוס נוכחי, הישגים ואבני דרך, הצוות המייסד, מועצת המנהלים / מייעצת.
מהי ההזדמנות? ההשקעה הנדרשת והשימושים בכסף.

כיצד אנו עובדים על הכנת תוכנית עסקית?

תהליך הכנת התוכנית העסקית כולל: עבודה צמודה עם צוות ההנהלה / המייסדים, מחקר יסודי של השוק והסביבה התחרותית, ניתוח הפוטנציאל העסקי והיתרון התחרותי, בחינת המודל העסקי הכדאי, ניתוח מספר דרכי פעולה אפשריות ובניית אסטרטגיה אופטימלית להליכה לשוק. אנו, הצוות הבכיר של הייטק אסטרטגיות, מביא לידי ביטוי במסגרת התהליך את נסיונינו הרב והמעשי בהובלת פעילויות אסטרטגיות, שיווק, מכירות, ופיתוח עסקי במגוון רחב של חברות הייטק. אנו מנצלים את הידע והנסיון הרב שרכשנו לצורך יעוץ וסיוע בבחירת מודל עסקי מיטבי, תמחור נכון של המוצרים, מיצוב תחרותי, בניית מערך ותוכנית מכירות ושיווק ריאלית ועוד ככל שידרש.

מעבר להכנת התוכנית העסקית אנו מכינים גם תוכנית פיננסית ושיווקית, תקציר מנהלים (או טיזר) לשליחה למשקיעים פוטנציאלים ומצגת לפגישה ראשונה עם משקיעים. התהליך כולו נאמד בכ- 4 עד 8 שבועות, בתלות במוכנות הלקוח ובהיקף העבודה. התוצאה היא תוכנית פעולה ישימה ומבוססת שתהווה בסיס איתן לגיוס משקיעים ולביצוע בפועל.

www.hitechstrategies.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בועז גרינר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]