חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק בפייסבוק - 5 מיתוסים נפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון זוגי מאמן לזוגיות תקשורת זוגית זוגיות טובה

נושא המאמר: זוגיות לאורך זמן
מאת: יוסי וילנסקי   שמור מאמר למועדפים

איזה עידן מטורף. יותר ויותר אנשים נמנעים מנישואים, אחוז הגירושים מרקיע (בערים הגדולות בארץ מתקרב ל- 40%, בסקנדינביה מגיע ל 70%). אם ניקח בחשבון שלא כל הזוגות הבעייתיים נפרדים המסקנה היא שמעט מאד זוגות זוכים לקיים זוגיות טובה אורך זמן.
ואכן אנשים מחפשים את המרשם לבחירת בן/בת זוג, הבחירה שתבטיח זוגיות טובה וארוכה. השאלה הנצחית היא איך נדע שהאהבה, התשוקה, האינטימיות והחיבה שיש כיום יחזיקו מעמד כאשר לתמונה ייכנסו ילדים, קריירה, משכנתא, עימותים אפשריים עם משפחת בן/בת הזוג, שחיקה, שיגרה ועוד רשימה של קשיים אפשריים שעלולים לפגוע בזוגיות.
חלק גדול מהזוגות שנפרדו הפתיעו את מי שהכירו אותם בתחילת דרכם- הם נראו כמו זוג יונים, שידרו "אנחנו ביחד לנצח". עד שיום אחד זה נגמר. למה?
לעומת זאת, קיימות גם לא מעט "הפתעות" הפוכות לכאורה. זוגות "רגילים", כאלה שלפעמים אנשים את עצמם "מה הם מוצאים זה בזו", פיתחו מערכת יחסים שהתגברה של קשיים והלכה והשביחה משך השנים.
מחקרים רבים ניסו משך השנים לגלות מהם המאפיינים הגלויים לפני הנישואים שמאפשרים לנבא את טיב הזוגיות. ניסו ונכשלו! מסתבר שקשה לנבא.
ובכל זאת, מה מבדיל בין זוגות שפיתחו זוגיות טובה וארוכה לזוגות שלא. אחת התשובות המשמעותיות נעוצה במה שקורה לאחר הנישואים ולא רק לפניהם. זוגיות טובה וארוכה מתגבשת במקרים רבים בעזרת עבודות תחזוקה ושיפור בלתי פוסקים.
בואו נדמיין מצב לא בהכרח היפותטי: זוג רוכש לעצמו את בית חלומותיו. ממוקם טוב, מעוצב לטעמם, מרווח מספיק כדי להוליד בו ילדים. "מכאן נצא יום אחד לבית אבות, זה בית לכל החיים" הם אומרים. והבית, כיאה לבית שמתוכנן לשרת את הזוג זמן ארוך, זוכה לתחזוקה מעולה. טיפולים מונעים עד כמה שאפשר ותיקון יעיל ויסודי של כל מה שבכל זאת מתקלקל. והבית, יחס מחזיר יחס, ממשיך לשרת אותם נאמנה שנים ארוכות.
אלה מה, לאחר שנים בהם נולדו מספר ילדים והושלמו תשלומי המשכנתא, החליט הזוג להיפרד. הבית שתוחזק בקפדנות ובאהבה יכול לשרת אותם עוד שנים רבות, לא כך הזוגיות שהוזנחה. "היה כל כך טוב פעם" הם אמרו, "סמכנו על האינרציה והמומנטום החיובי שימשיכו את הזוגיות לנצח מעצמה". כשנשאלו למה לא סמכו על הבית שיישמר במצב טוב מעצמו ענו "זה לא אותו הדבר – אנחנו השקענו בבחירה נכונה עוד לפני הנישואים". האומנם? הבחירה הנכונה שלפני היא חשובה והכרחית אבל לא מספיקה.
איך מתחזקים? כל זוג והשיטות המתאימות לו. אין נוסחת קסם אחת ויחידה. ועם זאת, בכל הנוסחאות של כל זוגיות טובה נמצא את מרכיב התקשורת. יש זוגות שלא רבים, לא צועקים ולא מתווכחים. הם כלל לא מתקשרים. אני קורא לזה "הם אפילו לא רבים". יש שזוגות שלא רבים כל הזמן- "רק" אחת לשבוע אבל לאחר כל וויכוח הם לא מדברים זה עם זו לפחות שבוע. לעומת זאת יש גם יש את המתחזקים המתקשרים- אלה שאומנם רבים מפעם לפעם אבל לאחר זמן קצר מנהלים "משא ומתן" אפקטיבי, משלימים ללא משקעים ומטעינים את הזוגיות באנרגיה מחודשת. זוכרים מה ג'רי סיינפלד אומר על מה שקורה מיד לאחר שמשלימים...

yossivilenski.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי וילנסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]