חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חולי סכרת ובריאות כף הרגל!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מעגל מתופפים מעגלי מתופפים

נושא המאמר: מעגלי מתופפים
מאת: סימון   שמור מאמר למועדפים

הסבר על מטרות טיפול שונות - מעגלי מתופפים
מטפלים צריכים לדעת כציד להוביל את קבוצתם דרך מצבי מעבר, או מצבים בהם המטופל מרגיש "לכוד" או לא מספיק טוב ועומד בקצב. מצבי מעבר בהם המטפלים משנים את המוסיקה בכדי שהקבוצה תוכל לחקור אפשרויות שונות וייתן להם עוד מוטיבציה להיות יצירתיים ולגלות מקצבים נוספים. רצוי להתחיל ממקצבים פשוטים בכדי שהמטופלים יאלתרו ויפגינו נוכחות עצמאית דרך מעגל מתופפים.
לכל קבוצת טיפול יש מטרה שונה ולכן דרכי הטיפול הן מאוד שונות אחת מהשניה, מטרה של קבוצת מטופלים יכולה להוות בעצם עידוד לפעילות חברתית- דרך מעגלי מתופפים המטופלים יוכלו להגביר את המודעות שלהם, גם של עצמם וכן המודעות של אחרים. דרך טיפול זו עוזרת ליצור אמפתיה בין אנשים ולשפר את תחושתם ומצבם.
במעגלים תיפוף יכולים שני אנשים שונים לגמרי, בלי רקע משותף או הכרה קודמת, להתחבר להווי וליצור אמפתיה. זוהי הזדמנות למטפל לבחון את מטופליו, כמו כן גם לשמוע כל אחד בנפרד וביחד (דואט) ולעודד אותם.

מעגל מתופפים אנרכיסטי – זהו מעגל בו המשתתפים יכולים לדבר אל הרוח הקצבית שבהם ובכך לעודד כל אחד להוציא מקצבים שונים. במעגל זה אין מתופף מוביל או מישהו המלמד את הקבוצה. בדרך כלל מעגלים אנרכיסטיים נעשים בקבוצה גדולה ולוקחים לא מעט זמן.
מעגל מתופפים עדתי – מעגל זה נעשה בדרך כלל בקבוצות קטנות בהן כל המתופפים מחליטים מראש איזה מקצבים הם רוצים לנגן בהתאם לתוף שלהם. יש בהם נגן מוביל שונה ומאולתר בכל פעם, וכך לתת סימן למקצב שהולך להתנגן.
מעגל מתופפים קהילתי - מעגלי מתופפים קהילתיים מכילים בין 10 אנשים ל-200 אנשים. המטפלים מנחים את הקבוצה ומנסים להוציא ממנה את מלוא הפוטנציאל הטמון בכל משתתף. הם גם מעודדים להביע את המקצבים השונים שיש בכל בן אדם. במעגל קהילתי יש שילוב של מבנה וכמו כן חופש מוסיקלי. על המטפלים להיות אחראיים לאחד את הקהילה.

מעגלי מתופפים ותפקידם בחברה.
מעגל יכול להתנהל בשיטה התרפית. מטפל צריך לשקול כמה שיטות עבודה שונות של מעגלי מתופפים ועל כל השיטות לכלול מספר דברים אלמנטריים.
• על מטפל לדעת ולהכיר לעומק את נושא האימפרוביזציה (אילתורImprovisation ) ולהכיר את נושא למטופלים
• מטפל צריך לדעת להקל על מטופלים בכדי שיוכלו להיכנס למצב יצירתי. כך המטופלים יוכלו להפגין ביטחון (עידוד ונתינת פידבק חיובי)
• להפחית למטופלים את החרדה מעשיית טעויות
• על מטפל לסייע בשחרור אנרגיות ומחסומים, ובכך לשפר את החרדות של המטופלים
• על המטפל לדעת ליצור תגובתיות הדדית בין כל המטופלים
• מטפל צריך לשמור על כל המשתתפים בקו אחד, משמע באותו תפקיד – ללא יוצאים מן הכלל. על כל מטופל להרגיש שווה בין שווים בטיפול
מטפלים צריכים לשקול נקודות אלה בתור קווי הנחיה, ללא קווי הנחיה אלה זה לא יהיה מעגל מתופפים תרפי.

www.haarez-pro.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סימון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]