חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוח דרושים לנוער





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום SEO קידום אתרים קידום אורגני פרדיגמה קידום אתרים

נושא המאמר: שינויים חברתיים ומדדי שינוי על עולם הפרסום
מאת: פרדיגמה קידום אתרים   שמור מאמר למועדפים

המדע מגדיר את בני האדם כחייה חברתית לארוך ההיסטוריה בני אדם חיו בקבוצות ויצרו קהילות מפוארות בעלות תרבות, סמלים ומנהגים יחודיים. אז מה בעצם הקשר של כול הטקסט האקדמי הזה למציאות בא אנו חיים? כיצד זה קשור ומה מחבר את הכול? במאמר זה אנסה לבנות מסגרת חשיבתית המציגה בקצרה את השינויים שחלו בעשור האחרון וכיתד אותם שינויים משפיעים על העולם כולו ובמיוחד על עולם המיתוג והפרסום בו אנו דנים. מגמות שינוי בעולם הפרסום: במבט קצר לעבר ההיסטוריה הלא רחוקה אנו מבחינים בתבנית המחלקת את 50 השנים האחרונות למספר תקופות מרכזיות: 1900-1960 מלחמות, שמרנות, לוקליות, מדינות חזון. 1960 1979 מלחמות, שבירת השמרנות, יצירתיות, שחרור חופש, שלום,מחאה, ביטול ונסיגה של מדינת החזון האדם במרכז. 1980-1990 מלחמות, סדר, חוקים כללים, גלובליזציה, גופים שממסדים ומפקחים, ארגונים בינלאומיים, מוסיקה מונוטונית. 1990-2000 מלחמות, עולם עשיר - עולם עני, טרור, מאבקי כוח. 2000-2005 מלחמות, טרור עולמי, מאבקי כוח עולמיים , מאבקי כוח אידיאולוגיים ומשיחיים. איסלם מול נצרות וכולי. קפיטליזם שם המשחק החזק הוא השורד. ניתן לראות כי כול שינוי חברתי שכזה (בכול חברה ובכול מדינה בה הוא לקח מקום). הוביל בסופו של הליך לשינויים חברתיים תרבותיים. שינויים אלו משפיעים עמוקות על החברה ובהתאמה גם על עולם התקשורת והפרסום. למשל עם עד שנות ה-70 בישראל היתה מפלגה הגמונית אחת ארי שאחרי המהפך בשנת 1977 נשברה ההגמוניה דבר ששינה בצורה מהותית את אופיה של החברה בישראל. כיום בעידן הפוסט מודרני אנו חיים בעולם גלובאלי עסקים הם גלובאליים ואילו הלוקאלי הוא מנוון ולא מוצלח. רשת האינטרנט ה WWW מאפשרת לבני אדם מחברות שונות לתקשר להפיץ ולצרוך מידע ואינפורמציה. מידע הוא שם המשחק. התוכן הוא המלך. ככול שהוא איכותי יותר כך תהיה לו דרישה גבוהה. בעשור האחרון כמו רשתות חברתיות רבות דוגמאת פייס בוק ועוד בהם משתמשים מפיצים מידע וצורכים מידע- הבסיס הפסיכולוגי מאחורי רשתות אלו הוא זהה- סקרנות ומיצוב עצמי. כבר הזכרתי שהמדע רואה את בני האדם כיצורים חברתיים ואת תהליך האינטראקציה החברתית ככלי משמעותי בגיבוש חברות וזהותו של הפרט. ברשתות החברתיות מרוויחות כסף רב מאותה תכונה אנושית. בני האדם משווים את עצמם לסביבתם ובצורה זאת מעצבים את זהותם החברתית וכמו כן את זאת האישית. העולם הוא עולם של תחפושות ותפאורה . תמונה אחת זווה אלף מילים. עכישו כיצד אנו ממתגים ? אונ מנצלים את הרשתות החברתיות למיתוג אישי וכמו כן למיתוג עסקי. אנו בונים מותג תוך כדי מתן תשומת לב לקהל היעד : בוחרים, קונים , מעסיק, כולם לקוחות לתפיסתנו. כמה טיפים מרכזיים: 1. מה אנחנו ממתגים? 2.מי קהל היעד? 3.כמה זמן יש ברשותנו? 4.מה גודל הקמפיין? 5.מה אנחנו רוצים להציג? לאחר מכן בונים מותג אותו מפרסמים בכול הרשתות החברתיות וכך בפעם הבא שמעסיק או לקוח או בוחר יתקלו בשם המותג הם יקבלו את הרושם החיובי ביותר. בהצלחה פרדיגמה קידום אתרים

www.paradigma-seo-studio.co.il/web-search-seo/
קישור לאתר המקור: פרדיגמה קידום אתרים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרדיגמה קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]