חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כוחן של מילים בחיים ובעסקים בפרט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות תקשור תיקשור אהבה

נושא המאמר: אני לא מושלמת וטוב לי עם זה
מאת: אביבית זריני   שמור מאמר למועדפים

קיבלתי מסר יפהפה במייל ואני רוצה להעביר אותו אליכם עם תוספת אישית קטנה:
"לאישה סינית זקנה היו שני כדים גדולים, כל אחד נתלה מקצה מקל שהיא תלתה על צווארה. לאחד הכדים היה סדק, ואילו הכד השני היה מושלם, ותמיד העביר כמות מלאה של מים. מהדרך הארוכה שבין הבית לנהר – הכד הסדוק הגיע רק חצי מלא. כך זה המשיך על בסיס יומי במשך שנתיים, כשהאישה מביאה הביתה רק כד וחצי של מים. כמובן שהכד המושלם היה גאה בהישגיו. אבל הכד הסדוק היה מסכן ואומלל, הוא התבייש בחוסר שלמותו, ובכך שיכל לעשות רק חצי מהעבודה שהוא נועד לעשות. יום אחד, ליד הנהר, אחרי שנתיים של תחושת כישלון מוחלט, פנה הכד הסדוק אל האישה הזקנה: "אני מתבייש בעצמי! בגלל הסדק שבי המים נוזלים כל הדרך מהנהר לביתך!" האישה הזקנה חייכה ואמרה: "האם הבחנת שבצד הדרך שלך יש ערוגת פרחים? ולא בצד השני?" "זה בגלל שתמיד ידעתי על הפגם שלך, לכן זרעתי זרעים בצד הדרך שלך. ובכל יום שבו חזרנו מהנהר לבית – השקת אותם" "במשך שנתיים יכולתי לקטוף את הפרחים היפים הללו ולקשט את השולחן" "אם לא היית כפי שאתה, לא היה החן הזה בתוך הבית"

אז כן גם אני לא מושלמת ואם להודות על האמת – אני רחוקה, ממש רחוקה מלהיות מושלמת. איזה כיף לי !!!
אז זהו שלא תמיד אני מרגישה שזה כזה כיף גדול, אבל אני לומדת יום יום לדעת להעריך את זה יותר ולהעריך את מי שאני כמו שאני על היתרונות ועל החסרונות ואני מציעה גם לך, הקורא שורות אלו, להתחיל ולהעריך את עצמך יותר ויותר על מי ומה שאתה, על תרומתך הייחודית לעולם.

הדחף שלי לכתיבת המאמר הזה נבע מפגישה עם אישה מיוחדת במינה שהגיעה אליי משום שהיה בה כעס עצום על עצמה, על כך שהיא לא מצליחה לממש את עצמה, כעס על כך שהיא לא מיוחדת בכלום, לא מספיק טובה ועוד כהנה וכהנה הלקאות עצמיות.
הפגישה איתה העלתה אצלי את הצורך לכתוב ולהגיע לעוד אנשים במטרה להביא ולו לשינוי קטן והוא העלאת הערך האישי.

חלק לא מבוטל מהאנשים המחזיקים בדימוי עצמי נמוך מרגישים עצמם כלא ראויים באהבה ואז קשה להם להבין כיצד מישהו אחר יכול לאהוב אותם, במצב זה לרוב קורות אחת מתוצאות הבאות:
1. הם מוצאים עצמם לא מצליחים לצור קשר וזוגיות
2. הם מזלזלים במי שרוצה מגע איתם שכן אם הוא "מסתפק" בהם, אז כנראה שהוא לא ממש מוצלח
3. הם מוצאים את עצמם בזוגיות בה הם מרגישים עצמם נחותים, "פחות שווים" מהאחר והם מאדירים את האחר שאיתם.

האישה איתה נפגשתי שייכת לקבוצה השלישית, היא כעסה על בן זוגה על דבר שקרה שנה קודם לכן, לאחר מס' שיחות, הבינה האישה כי מטרתה הייתה להנמיך את הגבר שלצידה, לנסות ולהביא אותו, גם אם בצורה לא רציונלית למקום "נמוך יותר", מבחינתה היא ניסתה בדרך לא מודעת להראות לו שהוא לא הגבר המושלם. היה חשוב לה לשמר את ההרגשה הזו, שכן כך היא הפכה ל"לא פחות טובה" ולכן היא גם לא הייתה מעוניינת לסלוח לו.

לכל אחד מאיתנו יש את הפגמים המיוחדים לו. אבל אלו בדיוק הדברים שעושים את חיינו יחד כה מעניינים ומספקים. צריך להסתכל על כל אדם בזכות מה שהוא, ולהתבונן בטוב שבו וכך גם צריכה להיות התייחסותנו לעצמנו. ברגע שנשכיל לקבל את עצמנו כמו שאנו, יהיה לנו קל יותר לאהוב את עצמנו ולהתקדם ולקדם עצמנו באמצעות אהבה זו.
אז, לכל חברי הסדוקים, שיהיה לכם יום נפלא ותמיד זכרו להריח את הפרחים בצד הדרך שלכם

שלכם,
אביבית



אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: [email protected]

www.wix.com/nefshavivit/nefshavivit


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית זריני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]