חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משכנתא - מחשבון משכנתא - משכנתאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אטרקציות מתנפחים השכרת מתנפחים אירועים

נושא המאמר: מג'יקלנד זה לא מקום, זה פשוט מגיע אליכם
מאת: joosland   שמור מאמר למועדפים

מדי פעם מתקשרים אלינו אנשים ושואלים כיצד ניתן להגיע עם הילדים אלינו. זו אכן אשמתנו שבחרנו שם לחברה שדומה לשם של מקום כמו דיסנילנד או הסופרלנד, מקומות שבהם חוויית ההנאה עומדת בראש סדר העדיפויות והמטרה היא ליצור לילדים ולמשפחה כולה כיף, שמחה ואושר. מג'יקלנד אינה מקום כי אם חברה שמשקיעה בדומה למקומות הללו, את כל מרצה במטרה אחת: ליצור לכם תחושה של כיף וחוויה שלא תשכחו לעולם.
מג'יקלנד מייצרת ילדים מחויכים, פשוטו כמשמעו. דמיינו לעצמכם מכונה ענקית שלתוכה נכנסים ילדים חמודים ומסוקרנים. מאותה מכונה יוצאים אותם הילדים מחויכים ומוקסמים. זה בדיוק מה שעושה מג'יקלנד, אנחנו גורמים לילדים לחייך, ליהנות ולכייף ולהורים מביאים קצת נחת. אנחנו עושים זאת באמצעות אטרקציות ומתקנים מתנפחים שגורמים לאירוע שלכם להפוך לחוויה שמחה ומאושרת ובעיקר בלתי נשכחת.
אנחנו מספקים לאירוע שלכם את כל סוגי האטרקציות אלקטרונית והמשחקים ומאפשרים לילדים שלכם ליהנות ממתקנים מתנפחים ייחודיים, משחקים מקוריים וחדשניים וגימיקים לאירוע עצמו, כך שהמוזמנים לא ישכחו את האירוע שלכם לעולם. האירוע שלכם יהיה ברמה אחת מעל ויגרום לכם נחת, אושר והנאה.
יש לנו אטרקציות ומתקנים לכל מקום בו יתקיים האירוע בין אם האירוע מתקיים בחוץ, במדשאה, בבריכה או באולם. לכל מקום נוכל להציע לכם את האטרקציה המתאימה לו. תוכלו להתייעץ עמנו וליהנות מהשירות האישי שלנו וגם מהניסיון הרב שרכשנו במשך השנים באירועים.
כיום יש לנו למעלה מ-60 מתקנים מתנפחים מסוגים שונים: מתנפחים לבריכה, מגלשות ענק מתנפחות, מתנפחי אתגר, מתנפחי מסלול מכשולים, מתנפחים מרקדים, מתנפחי אטרקציות ועוד...
בנוסף יש לנו למעלה מ-30 אטרקציות אלקטרוניות, ביניהם: מכשירים חדשניים מחו"ל, המילה האחרונה של קונסוליות המשחק, אשליות ממוחשבות, אגרוף אלקטרוני ועוד... וכן, למעלה מ-130 אטרקציות היתוליות - קזינו, לונה ספורט, וערבי נושא מגוונים.
אנו מספקים גם שולחנות משחק ודוכני מזון נלווים לאירועים.
את כל הציוד, המתקנים והאטרקציות שתרצו נעמיס ונביא עד אליכם – עד למקום האירוע! נקים באירוע שלכם ממלכה קסומה של שמחה, אגדה והרפתקה. האנשים המנוסים שלנו יארגנו את כל מה שצריך ואתם תצטרכו רק לשחק וליהנות מאותה ממלכה.
אז לא תוכלו להגיע למג'יקלנד, כי אנחנו לא פארק שעשועים אך מג'יקלנד תוכל לבוא עד אליכם עם כל האטרקציות, המתנפחים, הגימיקים והתוספות הנלוות לאירועים וביחד עם האנשים שלנו ואנחנו מבטיחים לכם שנהפוך לכם את האירוע למקום קסום ומהנה, פארק שעשועים נייד ושהבית שלכם או המקום בו יתנהל האירוע יהפוך למספר שעות לממלכת ילדים מושלמת, לממלכת מג'יקלנד – אירוע שבו גם הילדים וגם המבוגרים נהנים ומבלים – אירוע שעליו כולם עוד ידברו הרבה שנים.

נכתב על ידי צוות מג'יקלנד 2009 – אטרקציות אלקטרוניות והשכרת מתנפחים

www.telemz.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י joosland שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]