חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי בית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אינזימים חידקים בריאות ריפוי בריאות מחלות

נושא המאמר: הכנת ביתית של אנזימי עיכול וחיידקים ידידותיים לבריאותנו
מאת: דליה ודוד המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי    שמור מאמר למועדפים

הכנת כרוב כבוש ביתית ליצור אנזמי עיכול

כרוב הכבישה (פרמנטציה) לבריאות האדם

אנו מבקשים לציין שבריאות = לחיסון תאי

"הכרוב הכבוש הוא קרוב לוודאי אחד המזונות הבריאים ביותר" כך כתב הכומר סבסטיאן קְנַייפ, מומחה לצמחי מרפא ולתזונה, ומאבות הרפואה הנטורופאתית (1821-1897).

מדוע ירקות כבושים- חיוניים לתזונה בריאה?

התזונאים המובילים, הבכירים, המכירים בחשיבות התזונה הנכונה כיסוד עיקרי בבריאות, מעודדים את צריכת הירקות הכבושים על בסיס יומי.

צריכת הירקות הכבושים, המיוצרים בשיטות המסורתיות המוכחות, מעניקה לאדם בן התרבות המודרנית (כולל ילדים), תזונה טבעית, טעימה ובעלת ערך בריאותי עצום.

לירקות הכבושים "חיי מדף" ארוכים, טעמם חמצמץ מעודן, והם עשירים בויטמינים, במינרלים, באנזימי עיכול ובחיידקים ידידותיים, החיוניים לבריאות.

תודות להתססה זו ניתן להאריך מאד את חיי המדף של הירק, את תכולת הויטמינים, המינרלים, האנזימים, הפיט וכימיקלים הזמינים, את טעמו של הירק שנכבש, ולקבל מוצר שהוא לעיתים בבחינת חומת מגן מפני המחלות השכיחות בחברת המתועשת, זו הצורכת מזון שאינו תואם בריאות אדם.

מדוע כדאי להכין ירקות כבושים לבד?

שיטת שימור זו של הכרוב (וכלל הירקות) היא היחידה המשמרת את הרכיבים הטבעיים

הקיימים בירק הנכבש ויוצרת זמינות של חיידקים טובים ומבריאים .

ההתססה הלאקטית משמרת את הירק ובו בזמן משפרת את איכותו, את טעמו, מקלה על תהליך העיכול במעי, מעודדת אִכְלוס מחדש של המעי בחיידקים ידידותיים, מחזקת את המערכת החיסונית במעי ובגוף, שהם נדבך חשוב ביותר בשמירת הבריאות.

מדוע כדאי לכבוש ירקות בכלי חרס

כבישת ירקות בכלי החרס היא הכבישה הטובה ביותר, ממש כמו זו שנעשתה לפני מאות שנים בסין ובאירופה. המבנה הייחודי של כלי החרס יוצר את התנאים האידיאליים לתסיסה, ללא מגע עם חמצן, תוך הפעלת לחץ על הירקות התוססים.

כלי החרס הייחודי בנויה מחֵמַר ייחודי, עשיר בצורן.

בעקבות חימום החמר לטמפרטורה של 1200 מעלות צלזיוס כלי החרס הופכת לכלי בקשיות אבן.

כלי החרס מצופה בזגוגית (ללא עופרת) המונעת בריחת מים בתהליך התססת ירקות.

למעוניינים בהזמנת הכלי הדרכה ולימוד

לפנות לדליה ודוד המרכז לבריאות ריפוי טבעי עצמי

09-8846105/6

אנזימי עיכול- "פועלי הבניין" של מערכת העיכול.

מאת: הילה פריאל, N.D, נטורופתית מוסמכת

גזים, עצירות, תחושת נפיחות בבטן, צרבות, עייפות כרונית, כאב ראש, שיעול טורדני: רובנו סובלים מסימפטומים אלה לעיתים, אחרים סובלים מהם לאורך שנים ולא מצליחים להבין מדוע זה קורה וכיצד ניתן לעצור את זה... מהו המכנה המשותף לסימפטומים מציקים אלה?
פעמים רבות הסיבה לכך היא מחסור באנזימי עיכול.

היום ננסה להבין מהם אנזימי עיכול, לשם מה הם נחוצים לנו וכיצד ניתן מנוע בעיות רפואיות בעזרתם.
מהם אנזימים? אנזימים הם חלבונים אשר קיימים כמעט בכל מערכות גופנו ומזרזים פעולות כימיות ביולוגיות שונות, ובמילים אחרות- הם מאפשרים למערכות בגוף לבצע את עבודתן במהירות וביעילות גבוהות יותר.
ללא נוכחות אנזימטית תהליכים מסוימים בגוף לא יוכלו להתקיים.

אילו סוגי אנזימים קיימים?
ניתן לומר כי קיימים 2 סוגי אנזימים: אנזימים מטבוליים- אליהם לא נתייחס כרגע, ואנזימי עיכול- אשר לשמם נתכנסנו כאן.
אנזימי עיכול נחוצים כמעט לכל תהליכי עיבוד המזון שנכנס אל גופנו.
מערכת העיכול שלנו ,המורכבת מן הפה ועד לפי הטבעת, כוללת איברים רבים ובכל אזור בה מצויים אנזימים שונים בהתאם ל"עבודה" שעליהם לבצע:
מזון נכנס אל פינו כחומר מסוים, ותפקיד האנזימים, בין היתר, הוא לפרק את רכיבי המזון- חלבונים, פחמימות ושומנים- לרכיבים בסיסיים.
ממש כמו "פועלי בניין"- אנזימי העיכול מקבלים חומרי גלם ומכינים לגוף "אבני בניין" הנחוצים לו לקיום ולתפקוד מקסימלים.
מכאן ניתן להסיק שהחשיבות של מערכת אנזימטית מתפקדת ויעילה היא קריטית לעיכול תקין ולבריאות טובה.

מניין מגיעים אלינו האנזימים?
חלקם מיוצרים ע"י גופנו וחלקם מגיעים אלינו דרך המזון, והריכוז הכמותי שלהם משתנה בהתאם לפרמטרים המובאים בהמשך.

ממה יכול לנבוע חסר?
בגדול ניתן לומר כי חסר יכול להיות זמני או קבוע, והוא עלול לנבוע מן הגורמים הבאים: חסר גנטי (כלומר מולד/ נטייה גנטית לחסר), חסר שנובע מגיל (ככל שגילנו עולה- כך יכולת גופנו לייצר אנזימים הולכת ופוחתת), וחסר שנובע מתזונה לקויה.

מהו חסר באנזימי עיכול הנובע מתזונה לקויה?
מזון חי וטרי מגיע מן הטבע כשהוא מכיל מאגר של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים ואנזימים פעילים.
חימום ועיבוד מזון גורמים לאיבוד האנזימים: צלייה, אפיה, בישול, טיגון, קרינה ( חימום במיקרו גל)- כל אלה הורסים אנזימים, הם לא עומדים בחום ומתפרקים.
ככל שתהליך העיבוד או החימום יהיו ארוכים יותר – כך יכלו עוד ויטמינים, מינרלים ואנזימים מן המזון.
כיצד תהליך זה מוביל אותנו אל סימפטומים של עיכול לקוי? המשוואה היא פשוטה: מחסור באנזימי עיכול = עיכול פחות טוב של המזון.
וכשהמזון מתעכל פחות טוב, הוא נותר במערכת העיכול מעוכל חלקית בלבד, וכתוצאה מכך מופיעים הסימפטומים שציינו: גזים, עצירות, נפיחות בבטן, צרבות, עייפות, כאב ראש, שיעול טורדני, תופעות אלרגיה, וכן עלולים להיווצר חסרים תזונתיים כמו חסר סידן, חסר ברזל, וכו'.
ניתן לראות שיש כאן מעיין "כדור שלג": תזונה לקויה תוביל למחסור באנזימים, שיובילו לעיכול לקוי של מזון, שיוביל לסימפטומים המציקים שציינו...

כיצד נעלה את ריכוז אנזימי העיכול בגוף?

א. נצרך פחות מזון מעובד: כאמור, רוב פעולות העיבוד והחימום שאנו מכירים משמידים אנזימים טבעיים שבמזון ופוגעים גם באנזימים שמייצר גופנו: קלייה, צלייה, אפייה, טיגון, קרינה, הוספת חומרים משמרים למזון, ריסוס בחומרי הדברה ועוד, כל אלה מאלצים את הגוף לעבוד קשה יותר ועיכולו נעשה ביעילות פחותה.
לכן יש לצרוך כמה שפחות מזונות מעובדים.
ב.כתוסף: כאשר נוצר חסר, הנובע לרוב מאחת הסיבות המוזכרות לעיל, ניתן לקחת תוסף תזונה המכיל אנזימים המופקים מן הטבע, והם משלימים את מאזן האנזימים החסר בגופנו ולכן מסייעים לריפוי הסימפטומים שציינו.
ג.הטיפ החשוב ביותר של היום הוא אכילת מזון חי המכיל אנזימים: פירות וירקות טריים, קטניות מונבטות, דגנים, אגוזים וזרעים, וגם כרוב כבוש העשוי בכלי חרס - כל אלה עשירים באנזימים ולכן יש לצרוך מהם בכל יום.
תוספים אמנם עושים עבודה טובה, אך חשוב לזכור כי שום תוסף הניתן בכמוסות אינו יעיל כמו אכילה של המזון כפי שהוא מן הטבע.
בטבע אין מרכיב בודד אחד בלבד, אלא סינרגיה של חומרים שמשפיעים אחד על השני ומעצימים זה את עבודתו של זה, לכן תמיד יהיה עדיף לצרוך אנזימים מתזונה נכונה, ובהשאלה: עדיף גם לאכול גמבה אדומה במקום כמוסת ויטמין C, או לאכול דג סלמון במקום לצרוך כמוסת אומגה 3, וכו'

www.metaplim.co.il/a.asp?b=848


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דליה ודוד המרכז לבריאות וריפוי טבעי עצמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]