חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כאבי אוזניים ? ארומתרפיה מסייעת בריפוי והקלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי ג'קוזי לחצר בריכות ספא מערכות ספא

נושא המאמר: ג`קוזי לחצר סוד הרוגע
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

בסיפור הבא נוכל להבין עד כמה ג`קוזי לחצר יכול לשנות את סדר יומו ובריאותו של איש עסקים
אשר כמו שאנו יודעים יומו לחוץ ולחץ מביא לבריאות לקויה הן פיזיולוגית והן נפשית. ג`קוזי לחצר יכול להביא מספר פתרונות לעניין

שמי יגאל קפלנוביץ אני איש עסקים מרעננה אני עובד 12 שעות ביום בתחום המסחר בנפט עיקר העבודה של היא מול השוק האירופי. יש לציין כי בתחום שלי סגירת עסקה הוא תהליך מורכב וקשה, אך כשנסגרת עסקה מדובר בסכומי כסף גדולים. היות ומדובר בסכומי כסף אדירים העבודה שלי מלווה במתח רב. בשנה האחרונה התחלתי להרגיש תשישות על כן החלטתי ללכת לרופא הוא המליץ לי לאכול בריא,לעסוק בספורט ולישון יותר. מה אני הגיד לכם הרופא צדק בגדול. לאחר ביצוע הרעיונות שלו הרגשתי יותר טוב הייתי יותר חיוני וכך זה נמשך למעלה מחצי שנה עד שיום אחד עסקתי בעסקה אדירה מול הגרמנים מדובר בעסקה שנעמדת במאות מליוני דולרים . אלו עסקאות שכל העובדים עוברים לגור במשרד . בתקופה כזו מטבע הדברים אין זמן לספורט אין זמן לאכול בריא ובטח אין זמן לשון למותר לציין כי לאחר שבועיים כאלו הרגשתי את התשישות חוזרת. פתאום הופיעו לי מגרנות וכאבי גב שלא היו לי שנים. במקום להתעסק בעסקה שכבתי חולה בבית. אני נשארתי מחוץ למשחק ונאלצתי לראות את עובדי במשרד מפספסים את העסקה הגדולה הזו. יום אחד כשישבתי בחצר ביתי עלה לי הרעיון כי אני יכול לשמור על אורח חיים בריא כל עוד אין עסקאות שגם אז הלחץ במשרד נמוך לאמור שאני הכי צריך לעסוק בפעילות בראיה ומרגיעה אין לי זמן בעולם לעסוק בכך. התחלתי להתייעץ עם החברים אחד אמר לך תעשה יוגה השני אמר לך תעשה מסאז`ים הלכתי לעשות וזה באת הרגיעה הבעיה שוב חזרה על עצמה שהייתי מול עסקה גדולה לא היה זמן לכלום והחולשה חזרה שוב. שבת אחת הוזמנו לברביקיו אצל חברים שגרים בכפר שמריהו הם אמרו לנו תביאו בגד ים קנינו ג`קוזי לחצר.

והכן בשבת הגענו אליהם לבשר על האש . האוכל היה מצוין והיין שהביאו מאיטליה היה חלומי.

לאחר הארוחה נגשנו אני ובעל הבית להחליף לבגדי ים ולטבול בג`קוזי. מה אני אגיד לכם, לאחר 10 דקות ב ג`קוזי הרגשתי התעלות. פשוט הרגשתי אדם חדש רגוע. זה היה מדהים בעל הווילה הרגוע אמר לי שזו הדרך שלו להירגע מלחצי היום יום שיש לו בחברת ההשקות שבבעלותו. הוא אמר לי מהרגע שראיתי קניתי ג`קוזי של HOTSPRING אני רגוע ברמות שלא הייתי בחיים. למחרת דהרתי בבוקר לאולם תצוגה הראשי של חברת איסמור שמתמחה בבניית סגנון חיים לגינה. בחנות התאימו לי ג`קוזי של HOTSPRING האמריקאי, הנחשב למותג הטוב בעולם בתחום, על פי צרכי שהיה החסכני ביותר בעולם במים וחשמל ומצויד בהמון שכלולים.כולל מסאז`ר למעשה מאותו יום בסוף כל יום עבודה אני נכנס לג`קוזי ומיד הופך לרגוע .אפילו בימים של עסקאות . מאז אני מלא מרץ וסוגר הרבה יותר עסקאות גדולות.

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]