חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פטרייה וגינאלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רפואה סינית אלרגיות דיקור רגישות לחילופי עונות

נושא המאמר: אלרגיות אביב ברפואה הסינית
מאת: דיווד בומזון   שמור מאמר למועדפים

אלרגיות אביב/ דיווד בומזון
הסינים רואים קשר ישיר בין הטבע לאדם, כל עונה משפיעה ישירות על האדם בצורה כזאת או אחרת, וכל עונה מביאה איתה את האנרגיה שלה וכן את המחלות שלה.
עונת האביב המגיעה ומתקרבת אלינו מביאה איתה צמיחה, פריצה, התעוררות מחודשת של הטבע, החרקים והפרחים. הכול סביב ירוק וצעיר, הריחות החמצמצים של הטבע מעוררים אותנו וריחות הפריחה מביאים תקופה חדשה של בריאה מחודשת. הצבע האפור ,לבן ושחור מתחלף בצבעים של ירוק אדום כחול, אנו מרבים לבלות מחוץ לבית וטייל בחיק הטבע.

אך לא כך לכל האנשים ישנם אנשים רבים שהאביב מביא איתו נזלת, התעטשויות עיניים צורבות, דומעות ואדומות, גרד ואדמומיות בעור, כאבי ראש וסחרחורות. כמו שהטבע מתחיל לפרוח גם חלקינו מתחילים לפרוח ולהרגיש את האביב בגופינו.

כ15% מהאוכלוסייה סובלים מאלרגיה שבעיקר מתבטאת בחילופי עונות ובעיקר באביב. אלרגיה היא הפרעה בה הגוף מגיב ברגישות-יתר לאנטיגנים מסוימים (אלרגנים), המעוררים תסמינים אופייניים כאשר נחשפים אליהם. במצב תקין נוגדנים בגוף מגיבים לאנטיגנים ספציפיים והורסים אותם; אך באדם אלרגי התגובה בין האלרגן לנוגדן מפעילה תאים המשחררים היסטמין, סרוטונין וחומרים נוספים. אלרגיות שונות באות לידי ביטוי בצורות שונות, הכוללות אסתמה, קדחת השחת, דלקות עור, ודלקות במערכת העיכול.

האלרגן חודר לגוף דרך העור, נשימה או דרך המזון ונקשר לחלבון מסוים והם נבלעים ע"י מערכת. עד שתאי מערכת החיסון מוכנים לקרב ומרגע החשיפה הראשונה לוקח בין שבועיים לשלושה. לפעמים לוקח למערכת החיסון יותר זמן להתארגן ולכן אדם יכול להיחשף מאות פעמים ולא יקרה כלום ופתאום ביום אחד המערכת חיסון תגיב ותיצור תגובה אלרגית.

עונת האביב בראיה סינית היא עונה המאפיינת תחילה של שגשוג ופריחה. בימי האביב, הטבע סביבנו מתחיל לפרוץ ולהתבטא לאחר תרדמת החורף הארוכה. נצפה במראות של זרעים המתחילים לנבוט, השמש זורחת בבהירות, השמים כחולים ונקיים מקדרות חורפית, וריח האדמה הפורייה נישא עם הרוח.
הרגשת הרעננות והויטאליות ניכרת, והצבע הירוק שולט.
אחת התופעות השכיחות יותר במהלך חודשי האביב היא האלרגיה. הסימפטומים עליהם מתלונן החולה זהים במהותם להתבטאותה של עונת האביב בטבע. מרבית הסובלים יספרו כי הסימפטומים מתפרצים להם בפתאומיות, מתפרשים על פני הגוף ונעים ממקום למקום בגוף כמו רוח.
היבט הרוח מתבטא בעונת האביב בעיקר בהחצנה ובערנות של אנרגיה חיצונית, כפי שתופעות האלרגיה מתבטאות בצורה חיצונית של נזלת, פריחה, אדמומיות ועוד. ההחצנה והפריחה שבטבע בימי האביב חלות גם אצל המתלונן, אך לדאבונו אין הוא נהנה מפריחה זו ולרוב הוא סובל למדי.
אחת הדרכם העיקריות לטפל באדם במצב זה היא למתן ולייצב את האנרגיה המתפרצת והאגרסיבית בגופו, ובמקביל לבנות אנרגיה מרגיעה ופסיבית. בכדי למנוע את תופעת האלרגיה, על האדם לקבל טיפול כדי להכין את גופו לאנרגיית עונת האביב.


בגופינו ישנם מספר סוגי אנרגיה, אנרגיה מזינה ואנרגיה מגנה כאשר ישנו חוסר איזון פנימי או חולשה פנימית של איברים מסוימים אנרגיות אלו "משתוללות ומתבלבלות. כאשר יש חוסר תקשורת בין השני סוגי האנרגיה. האנרגיה המגנה יצאת למתקפה נגד הכול או לחילופין לא מגינה בכלל ובעונת האביב במקום לזהות את האבק האבקנים, החרקים כחברים הוא מזה אותם כאויבים ותוקף אותם ותוקף בצורה מסיבית מידי במקום לשלוח חוליה קטנה לחסלה הוא שולח חטיבה שלמה שגורם ליותר רוח בגוף ומעצים את בתופעות של האביב.

אין צורך שתגובת האלרגיה תהיה כל-כך מסיבית. ניתן להרגיע על ידי תזונה. ולהימנע מלאכול מזונות חריפים וארומאטיים, בנוסף ניתן לאכול מזונות המסייעים לניקוי הכבד (הכבד משויך מאוד לעונת האביב).
ניתן, כמובן, לפנות למטפל ברפואה סינית כדי לקבל יעוץ, אבחון וטיפול להרגעת הסימפטומים והימנעותם באביב הקרוב.
אז שיהיה לכולנו אביב מקסים.

www.pnima-haifa.co.il/home/doc.aspx?mcatid=68314


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דיווד בומזון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]