חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברת השמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי ייעוץ עסקי עסקים למסירה עסקים למכירה

נושא המאמר: שותפים
מאת: ערן מלכי   שמור מאמר למועדפים

שותפים /ערן מלכי

בעלי עסקים רבים בוחרים לקחת להם שותף עסקי מסיבות שונות, אך צריך לדעת כי שותפים הם מסיבות רבות סוג של בני זוג ,כמעט כל מהלך של השותפים גם בעסקים שיש להם בנפרד משפיע על העסק המשותף . זה יכול להשפיע בנושא מימון, נכונות אחד השותפים להיות יותר מעורב בהליכים המתרחשים
או לחילופין לא לטרפד כאלה . שותף יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה לכם בחיים. ושלא תבינו לא נכון צריך להשקיע בזה בדיוק כמו בזוגיות ,כולל להבליג ולא לקנא לדעת לקחת את מה שהשותף פחות טוב בוא עליכם, ולדרוש לקיחת אחריות מהשותף בדברים אחרים . וכמובן לשלוח פרחים בחג .

אך ישנה מציאות והיא מתרחשת בעיקר בעסקים חדשים אך לא רק , בהם השותפים פשוט לא מתקשרים. קונספט שיווקי שונה, או ראיה שונה בכל מה שנוגע להתנהלות הפנימית בעסק, אם מוסיפים לזה מיתון קטן בהכנסות , אז יש לנו פצצה מחוברת לטיימר. ללא עזרה חיצונית ניתן רק לספור אחורה את הזמן שנשאר לשותפות הזאת ביחד, במקרה כזה חייבים התערבות של יועץ עסקי מכיוון שכאשר השותפים הבינו שיש בעיה . כבר נוצר איזה שהוא נזק עקיף לעסק, על כן המוכנות של המעורבים חייבת להיות מוחלטת. בתהליך כזה אין מקום לניסיון חיים או לאגו ,כל הצדדים צרכים להבין כי טובת העסק היא שחשובה ולא מה יגידו הברנז'ה , או מה יכתבו בעיתון.

ההמלצות שלי הן , כאשר אתם מחליטים לקחת שותף, לפני ההקמה של העסק או לעסק עובד, עשו זאת בסבלנות .לא כל מי שאתם מכירים הוא שותף שיגרום לכם ולעסק הפריה הדדית, ברוב המצבים בעיות צצות בגלל ציפיות שונות של אחד מהשני ותקשורת לקויה .(חברים שמכירים שנים אך לא עבדו אף פעם ביחד ולא חלקו מציאות של עסק משותף ) לשתות בירה ביחד ולהקים עסק זה שתי דברים שונים.

קבלת שותף זה כמו לקבל מישהו לעבודה ואף יותר. עם ראיון עבודה הוא לא הצד החזק שלכם , תמצאו יועץ שזה התחום שלו. חשוב לברר מי השותף המיועד, האם פעל בעבר, מה נקודות חוזקה מוכחות שלו ומה חולשותיו ,להתקשר ולשאול המלצות ,שימו לב לניואנסים הקטנים כאשר מישהו מחווה דעה, על השותף המיועד, לא תמיד הוא ירצה לומר דברים שלא נשמעים טוב, לעיתים יבחר לומר את האמת בדרך שונה.

יועץ עסקי מגיע ממקום אחר,דעתו אינה מוסחת מאלמנטים רגשיים, הוא לא שותף להתרגשות הראשונית שלכם בפתיחת העסק, ואינו משתתק כאשר יש בעיות בעסק קיים, תפקידו לתת לכם
את הדעה או הדרך הכי אובייקטיבית ונכונה כפי שהוא מכיר על מנת להביא שותף חדש לעסק .

כמובן הסכם משפטי מחייב. על שני הצדדים להבין, כי הסכם הוא הדבר אולי היחיד שיגן על העסק שלהם מעצמם, כאשר המצב לא כפי שחזו והבעיות צצות, ההסכם בפעמים רבות מסמן את הדרך
כפי שסיכמתם בהתחלה , כמובן שניתן לשנות אותו בהתאם למצב ובתנאי ששני הצדדים מסכימים על כך.

* הכתבה נכתבה בלשון זכר משיקולי נוחות אך היא פונה לנשים וגברים כאחד


הכותב הוא בעל חברה
לייעוץ עסקי

www.emp.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ערן מלכי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]