חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסחר אלקטרוני - חנות וירטואלית - shopsystem - חנות מסחר אלטרוני - מסחר אלקטרוני - חנות וירטואלית - nxjr tkeyrubh - חנות מסחר אלטרוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ שיווק ליווי שיווק עסק קטן יועץ שיווק

נושא המאמר: המעבר מצלם חובב לעסק מקצועי - התמחות מקצועית
מאת: עופר פלין - first sight   שמור מאמר למועדפים

אחת הנקודות השכיחות שבהן אני נתקל היא "הכלליות המקצועית" שרוב הישראלים ניחנו בה...אכן אנחנו עם סגולה וכל עסק חולש על שלל גווני השוק ותתי הנושא, מאמן כושר היום הוא גם מאמן אישי לחיים המתמחה ביוגה, פילטיס, כושר קרבי, תזונה נכונה ושטיפת כלים חסכונית בימי בצורת אלו, קופירייטר הוא גם יועץ עסקי מוסמך ועורך תוכן לאתרים גם כותב את הכתבה הראשית במוסף יום שישי.

הפתיח רומז קלות על הלך הרוח שלי בפוסט זה ודוגמא שאל לבעל עסק לפעול על פיה. חס ושלום מחר אנו נזקקים לשירותיו של רופא עיניים כי קצרה ראייתנו, האם נלך לאף אוזן גרון, לרופא משפחה ומה קורה בעת איום מחלה קשה? נלך לרופא הכללי בקופה? ממש לא! אנו נחפש את הטוב ביותר בתחום ומי שמתמחה בו...מבינים לאן אני חותר?

בעלי עסקים רבים בטוחים שאם הם יציגו שלל שירותים הם יפנו לשוק רחב יותר ובכך יגדילו את מגוון ומספר לקוחותיהם, הנחה שלא פעם נכונה, בעיקר אם אתה בעל סופר או חנות של כל פריט בדולר. כשאתה בעל עסק בתחום צפוף וקשה עליך להתמקד בנתח שוק מאוד ספציפי ולהתאים את עצמך אליו תוך הצגת מצוינות בתחום.

עכשיו כבר נעבור לתכלס ודוגמאות. לא פעם אני נתקל בצלמים שמציגים כי הם מצלמים פורטרט, אירועים, מוצר ומשפחה...כולבויניק אמיתי שזה נפלא, אבל היכן ההתמחות? היכן הערך המוסף? הייתכן ובאמת אתם עושים הכול באותה רמת מצוינות? לפני שאתם עונים שימו לרגע את האגו בצד והיו כנים גם איתי וגם עם עצמכם.

השבוע נפגשתי עם צלם שצילם אירועים בחברה ב3 השנים האחרונות והחליט לצאת לדרך עצמאית. הבחור החליט שהוא מציג את עצמו כצלם מקצועי ובין שירותיו: סטודיו, היריון, פורטרט, ארועים, מוצר, תדמית ויח"צ. כבר אחרי 3שאלות הבנתי שהבחור עבד פה ושם עם תאורת סטודיו, פורטרטים הוא מכיר רק מהאירועים ולא כל הבין למה זה משנה אם הוא יצלם את איש העסקים עם עדשת ה70-200 במשרדו ואחר כך ימשיך איתה לאירוע, בקיצור סופרמן אמיתי.

עצתי ה1 אליו הייתה, יש לך ניסיון של 3 שנים באירועים, דבוק בתחום, שפר את יכולותיך שם, צור לעצמך תדמית של מומחה בתחום ותשקיע ברכישת כלים וידע בנושא כי שם אתה טוב ומנוסה, הצג את עצמך כצלם שכזה וצור אמינות ושביעות רצון בקרב לקוחות, ברקע המשך להתמקצע בעוד תחום או שניים שמעניינים אותך וברגע שתרכוש מספיק ידע בהם, התחל להציג את עצמך כמתמחה גם בהם. נכון, אתה תפנה לפלח שוק קטן יותר אבל במקום לתת תחושה ללקוח שידך בכל, פתאום אתה תיתפס כרופא מומחה שעדיף על פני הרופא המשפחתי

לסיכום, אני בטוח שישנם אלו המוכשרים בשלל תחומים ואלו שבאמת ובתמים יכולים לעשות הכל, אך זכרו הלקוח לא מכיר אתכם וההכרות היחידה היא דרך האתר - כרטיס ביקור- דפי זהב. שום לקוח לא יפנה אליכם כי הוא רוצה כלבוינק, לקוח פונה אליכם כי הוא מחפש משהו ספציפי, העסקה תיסגר אם הוא יאמין שמולו עומד מומחה ששווה כל שקל.

בהצלחה
www.firstsight.co.il

firstsight.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר פלין - first sight שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]