חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיצויי פיטורים – לא רק למפוטר / עו"ד חן שטיין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פילינג הסרת עור

נושא המאמר: פילינג-מספר עובדות על הסרת עור
מאת: רונן   שמור מאמר למועדפים

הפילינג הטבעי
הפילינג הטבעי מחולק לשלוש קטגוריות הנבדלות זה מזה בעומר החדירה לעור של דרגת הקילוף.
הפילינג הטבעי ניתן לביצוע בידי קוסמטיקאית מוסמכת או בבית.
הפילינג הקל: הפילינג הקל הקרוי גם מכאני מורכב מגרגרים של מרכיבים טבעיים כמו גרגירי משמש, גרנולה או קריסטל. הפילינג מבוצע על ידי שפשוף העור בצורה קלה ושטחית בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע.
פילינג טבעי בינוני:
הפילינג הבינוני נמצא בדרגת חומציות גבוהה יותר מאשר הקל, בשל מבנהו המורכב מחומצות ירקות ופירות. אחוז החומציות מגיע ל12% מהחומר הפעיל בפילינג בינוני ועיסוי באמצעותו אמור לשפר את זרימת הדם והחמצן לעור, מזרז חילוף חומרים ומשפר את הזרימה הלימפטית בגוף. ביצוע הפילינג הבינוני מבוצע על ידי עיסוי של העור במשך 2-3 דקות, שלאחריהן יש לשטוף את העור במים. תופעת הלוואי הנצפית היא אדמומיות בעור ותחושת צריבה, האמורה לעבור לאחר מספר שעות עד מספר ימים. על הפילינג הבינוני ניתן לחזור אחת לכמה חודשים כדי לשמר את האפקט הרצוי.
פילינג עמוק טבעי: פילינג עמוק מיועד לקילוף העור בטיפול אחד בלבד. הפילינג העמוק מורכב מפירות יבשים, תמצית פירות וגרגירי אלמוגים. תוצאות הפילינג העמוק אמורות להיות התחדשות עור הפנים, הגברת זרימת הדם והחמצן לעור, החלקת קמטוטים, הגברת ייצור הקולגן והבהרת כתמים. התוצאה הסופית מתבטאת בהצערת העור וקבלת מראה חדש המושג ללא חדירה לשכבת הדרמיס העמוקה.
ביצוע פילינג עמוק מהווה את הדרגה הגבוהה ביותר המורשית לביצוע על ידי סמכות בקוסמטיקה. לאחריה מצוי הפילינג הכימי הדורש התמחות רפואית לביצועו.
חלר ניכר ממראנו הכללי מושג על ידי מראה הפנים והעור. מראה עור צהבהב וכתמי עור וקמטוטים, גורמים לנו להיראות מבוגרים יותר מכפי גילנו.
מהו פילינג של העור?
שכבת העור החיצונית פגיעה בפני נזקי השמש והאקלים. כתוצאה מכך מתקבלים כתמי עור, חספוס והגברת כתמי הפיגמנטציה. האמצעי המהיר לסילוק כתמי עור קטנים וקמטוטים, הוא באמצעות פילינג כימי. לעומת זאת הנטייה בימינו להימנע מקילוף כימי עמוק בשל תקופת ההחלמה הארוכה הנדרשת לאחריו. כמו כן קיימת סכנה של הצטלקות העור והופעת כתמי עור בהירים. הקילוף הבינוני מתאים לסילוק קמטים עמוקים, אך גם לאחריו נדרשת תקופת אחלמה ארוכה.

מהו פילינג "הפסקת צהריים"?
שיפור האמצעים לקילוף העור על ידי רופאי העור, הביאו ליצירת שיטות פילינג יעילות הניתנות לביצוע בבית בזמן קצר וללא זמן אחלמה ארוך. לכן הוא נקרא פילינג אחר הצהריים בשל היכולת לבצע את הפילינג בשעות הפסקת הצהריים ולאחריה ניתן לחזור לפעילות רגילה. בשל דרישת נשים רבות בארה"ב ובעולם כולו, פותחה שיטת פילינג קל המסייעת להעלמת קמטים וכתמי עור באמצעות קילוף שטחי של השכבה החיצונית של העור.
החומרים שבהם מבוצע הפילינג מורכבים מחומצה לקטית(חומצת חלב), וחומצה סלצילית השייכות לחומצת בטא הידרוקסי. החומצות הללו בשימוש הפילינג הקל מסייעות לנשים רבות להיפטר מקמטוטים, וכתמי עור עדינים. לאחר הטיפול צפויה הופעת אדמומיות הנעלמת לאחר מספר ימים. הטיפול ניתן לביצוע בכל ימות השנה, בתנאי שנמנעת החשיפה לשמש ונזקיה לעור.
כיצד מתבצע פילינג אחר הצהריים?
הקילוף הכימי מתבצע במרפאתו של הרופא המטפל ונמשך כ 20 דקות. קילוף כימי קל של העור אינו מצריך מריחת משחה מאלחשת כיוון שאינו מכאיב יתר על המידה. במסגרת הטיפול מנוקה העור באופן יסודי ולאחריו נמרחת על העור תרכובת כימית בריכוז חומציות המתאים לצרכי המטופל. החומר הכימי נותר על העור למשך מספר דקות שלאחריהן ניתן לחוש בעקצוצים, צריבה וכאב קל הנמשך עד 30 דקות. נוצרת אדמומיות בעור הנמשכת מספר ימים. האפקט המיועד הוא קילוף קל של העור לקבלת מראה נטול קמטוטים וכתמים. על הטיפול ניתן לחזור לאחר מספר שבועות כדי לשמור על תוצאה רצויה.
כדי להימנע מיצירת כתמי עור לא רצויים בין הטיפולים, ניתן להשתמש במשחות מבהירות עור שיונפקו על ידי הרופא המטפל.
מהו ההבדל בין פילינג כימי קל, בינוני ועמוק?
במסגרת טיפולי פילינג כימי קל או בינוני, לא נדרשים אשפוז המטופל או הרדמה, כיוון שההתאוששות מהירה לאחר הטיפול. במסגרת הטיפול השטחי, מושגות תוצאות שאינו משנות באופן דרסטי את מראה הפנים, לכן ניתן לחזור לפעילות רגילה ללא שיוני מהותי, ולחזור על הטפול לאחר זמן קצר לשם שיפור התוצאות. לעומתו, הפילינג הבינוני המבוצע באמצעות חומצה הטריכלוארצטית בריכוז 35% ויותר, גורמת לאדמומיות יתר וכוויה וצריבה חזקים יותר ולכן מצריכה זמן התאוששות ארוך יותר לפני החזרה לשגרה. במקרים מסוימים של בעלי עור כהה, צפויה הופעת כתמים כהים יותר בעקבות הפילינג. למטופלים אחרים צפויה התפרקות הכתם האחיד שהופיע לפני הטיפול למספר כתמים קטנים יותר בעור.
כתמים אלו ניתנים להעלמה לאחר מספר טיפולים נוסף.
פילינג כימי שטחי או בינוני, אינו צפוי לגרום לתופעות לוואי כמו הפרעות בקצב לב העשויות להופיע בעקבות פילינג עמוק. חומצות הטיפול המורכבות מצמחים ופירות בטיפול הקל עשוי לגרום לאלרגיות בקרב מטופלים הרגישים לחומצה. לעומתם מטופלי פילינג כימי עמוק המטופלים באמצעות חומצה טריכולוארצטית או חומצה גליקולית, אינם צפויים לפתח אלרגיות בשל מבנה מולקולרי קטן של החומצות שאינו גורם לאלרגיה. פילינג שטחי עשוי למנוע הופעת צלקות או כתמי עור בהירים בעקבות הטיפול, לעומת הפוטנציאל לכך בעקבות טיפול כימי בינוני ועמוק. התוצאה הסופית בעקבות פילינג שטחי ובינוני, נראה טבעי יותר למראה הפנים ואינו יוצר מראה בובת פורצלן לפנים, הנוצר בעקבות פילינג בינוני ועמוק.
למי מיועד הפילינג הפסקת צהריים?
הפילינג מיועד לכל סוגי האוכלוסיה, היות וכולם נחשפים לשמש וקרניה המזיקות המאופיינות באזור זה.
הפילינג השטחי מיועד לקילוף חיצוני של שכבת העור והשגת מראה רענן וחלק יותר. פילינג שטחי עשוי לסייע גם לבעלי עור כהה יותר מבלי לגרום לכתמי עור בהירים העשויים להופיע בעקבות טיפול כימי עמוק. לבעלי אקנה צפויה הפחתה ניכרת במספר הפצעים והפחתת הכתמים. במקרה של מבוגרים המטופלים בפילינג שטחי צפויה הבהרת העור ממראה צהוב למראה וורוד וחלק יותר ללא תופעות לוואי.
יש לזכור כי לפני הבחירה בפילינג, יש להתאימו לסוג העור והתאמת סוג הפילינג וחוזקו לעור המטופל.
מהו פילינג כימי של העור?
הפילינג הכימי ידוע והוגדר על ידי המדע כבר למעלה מ100 שנה. המשתמשים הראשונים היו הצוענים שהעבירו את הידע מדור לדור במשך מאות שנים. קיימות נוסחאות רבות לביצוע קילוף כימי, אך בארה"ב ובישראל מעדיפים להשתמש בנוסחאות בדוקות שיעילותן הוכחה מדעית.
לשם קילוף העור על ידי חומצה בריכוז 50 עד 70 אחוז ניתן להשתמש בחומצה גליקולית. לשימוש בחומצה בריכוז 35% ניתן לעבור לחומצה טריכולארוצטית.
לעיתים רופאים משתמשים בתוספת חומרים אחרים לשם השגת בהירות כתמים בעור, חומר לדוגמא המבצע הבהרת כתמים הוא תמיסת גסנר.
כיצד פועל הפילינג הכימי על העור?
קילוף כימי נועד ליצירת כוויה בעור בדומה לכווית השמש, אך ללא תופעות הלוואי החמורות הנילוות לכך. מטרת הפילינג הכימי הוא להרוס את שכבת העור החיצוניות אפידרמיס ודרמיס, כדי לאפשר יצירת תאי עור חדשים ובניית אפידרמיס חדש. לאחר יומיים ושלושה לאחר הקילוף, מתחילות להיווצר תאים פיברולסטים בשכבת הדרמיס. התאים הללו אחראים ליצירת סיבי קולגן האחראים ליצירת עור חדש.
בנוסף נוצרים סיבי אלסטין האחראים לגמישות העור. עובי קילוף העור במקרה של קילוף שטחי מגיע ל0.3-0.5 מ"מ. לעומתו עומק קילוף העור בפילינג עמוק המגיע לשכבת הדרמיס מגיע לעומק 0.6-0.8 מ"מ.
מה ניתן לצפות לאחר טיפול פילינג בינוני?
בעקבות פילינג בינוני, העור צפוי להיות אדום למשך כשבוע. במשך 48 שעות לאחר הטיפול, צפויים כאבים ונפיחות בפנים. ניתן להיעזר בכדורים נגד כאבים, ביצוע קומפרסים קרים ומריחת משחה שומנית להקלת הצריבה. ביומיים הראשונים לאחר הטיפול, ניתן לחזור לפעילות רגילה של רחצה ואכילה, אך יש לזכור להחזיק את הראש מורם. מומלץ לשבת מאשר לשכב, ולהימנע מחשיפה לשמש על ידי שימוש במסנני קרינה בדרגה 7-14. בעקבות הטיפול צפוי קילוף קל של העור ולאחריו צפוי קבלת מראה ורוד של העור שימשך כ6 שבועות.
למי מיועד פילינג בינוני של העור?
פילינג בינוני מיועד לבעלי כתמים הנגרמים מחשיפה לשמש. תופעות אלא נפוצות אצל בעלי גיל 40-45 ומעלה. הטיפול לפיכך מתאים לבעלי קמטים וכתמים חומים הנגרמים מקרני השמש.
למי מיועד פילינג עמוק?
השימוש בעבר בחומצות פנול ואקסודרם גרם להמסת העור כולו ובעקבותיו גם הפרעה לקצב הלב של המטופל. בעקבות זאת פופולריות הטיפול צנחה וכיום הטיפול בפנול מיועד לנשים עם קמטים עמוקים בלבד. הטיפול מחייב בדיקת קצב הלב למניעת הפרעות. בעקבות הטיפול צפויה כוויה בעור ויצירת עור וורוד למשך מספר שבועות. תופעות הלוואי שעלולות להיגרם הם פערים בגוון העור בצוואר מול עור הפנים, וכן קבלת מראה בובת חרסינה, בעקבות אובדן פיגמנט העור וגוון הפנים.

www.click2find.co.il/main.aspx?id=52


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]