חיפוש מאמרים

11724 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
,תהליך הסליחה לפי הקורס בניסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי ייעוץ עסקי מינוף עסקי

נושא המאמר: קידום עסק בעזרת הלקוח
מאת: אורן טוקר   שמור מאמר למועדפים

היום עבודה חכמה עם לקוחות משפרת בצורה משמעותית את רווחיות העסק, העבודה מתחילה בהבנה מורכבת יותר של מה המטרה שלי עם הלקוח וכיצד אני יכול לפתח מערכת יחסים איתו שבה הוא יהיה מרוצה והעסק שלי ירוויח יותר.

המטרה עם לקוחות:
1. היום לא רק מוכרים מוצרים אלא רוכשים לקוחות לכל החיים.
2. שיווק הוא אומנות של מציאת לקוחות רווחיים, שמירה עליהם ופיתוחם.
3. המטרה היא לא לצבור לקוחות אלא אוהדים.

מהם השלבים בשדרוג לקוח:
1. לקוח פעם ראשונה: לקוח שקנה פעם אחת.
2. לקוח חוזר לקניה חוזרת : רק אם יש שביעות רצון.
3. לקוח אוהד- מתמיד: חוזר לקנות וגם ממליץ לאחרים- נושא את מסר העסק שלי ומוצריו לסביבתו, הופך ללקוח מועדף, אולי אף מקבל זכויות נוספות בתוכנית חברות.
4. יש שלב נוסף שלא רלוונטי כרגע של לקוח שותף : לקוח שנעזרים בו בהצעות ייעול ובתכנון מוצרים.

למה לקוחות אוהדים- מתמידים הם הרווחיים ביותר לעסק:
1. אפשר למכור לו בקלות פריטים נוספים – תהליך שנקרא העמקת המכירה.
2. קל לדעת מתי לשדרג או להציע לו מוצרים חדשים מעצם הכרות איתו, הוא גם מקל עלי על השקת מוצרים חדשים.
3. הוא כבר מכיר אותי ואת העסק שלי אז אין צורך להסביר הכל מההתחלה, זה יוצר עלות שרות שפוחתת עם הזמן.
4. מהכרות ונסיון איתי הוא ימליץ לאחרים.
5. העלאת שעור הנאמנות של לקוחות באחוזים בודדים יוצרת מכפלה של גידול ברווחיות.
6. חברות המצליחות הן אלו המטפחות נאמנות ובקרה ללקוחותיה.
7. השגת לקוח חדש עולה פי 5 ולפעמים אפילו פי 9 משימור לקוח קיים, זה זול יותר לשמור על לקוחות קייימים.

כיצד לשדרג לקוח ברמות ע"י משולש העמדה:
לקוח אוהד- מתמיד הוא לקוח בעל עמדה שזה בעצם לקוח בעל שכנוע עמוק,
למעשה, הלקוח יהיה מוכן להמליץ על בעל העסק לאחרים ואף להתוווכח עם אחרים על כך.
כדי שלקוח יבנה עמדה ברורה על נושא יש לגעת ב-3 פינות העמדה:
א. שייבצע התנהגות מסויימת= התנהגות.
ב. שייחשוב / יידע = קוגנטיבי (חשיבתי).
ג. שיירגיש רגשות מסויימות על כך= רגשות.

דוגמא - קניית עוגה מייצור אישי אצל "עוגיגה" עוגות חגיגה של מיכל:
1. אדם יתרגל לצרוך מוצר זה כי זה כדאי לו/ נוח לו/ טעים לו / זול לו.
2. שיידע שזה בריא יותר וללא / מעט חומרים משמרים.
3. שיירגיש שהוא חלק מאנשים איכותיים שצורכים מוצר מיוחד וכל מי שקונה עוגת עלית בסופר זה "סתם" חסר טעם.
דוגמא נוספת – טיפול קבוע אצל מטפלת אלטרנטיבית מירי קליין:
1. אדם יתרגל להיות מטופל כי זה פותר לו מכאובים במקום לסבול לאורך זמן.
2. שיידע שזה בריא יותר לטווח הקצר ולטווח הארוך.
3. שיירגיש מליון דולר.
דוגמא נוספת – שימוש בפתרון טכנולוגי לעסק של גילה בן אברהם- THE BAG :
1. אדם יתרגל להשתמש בפתרונות טכנולוגיים כיוון שזה מקל עליו את העבודה ואת כמות הזמן.
2. שיידע שזה התנהלות אפקטיבית יותר.
3. שיירגיש שהוא בשיא הקידמה לאדם חדשני או שהוא מתאקלם לנורמליות לאדם רגיל, בהתאם לאדם.
דוגמא נוספת – קניית בישול בייתי לילדים בצהריים- טלי תבשלילי:
1. אדם יתרגל לתת לילדים לאכול אוכל בייתי בצהריים כי זה נוח לו/ כדאי לו/ זול לו.
2. שיידע שזה בריא יותר לטווח הקצר ולטווח הארוך שהילדים אוכלים אוכל בייתי ולא קפוא/ משומר/ מנויילן.
3. שיירגיש שהוא הורה נפלא.

לסיכום:
לכל לקוח השתדל לגעת ב-3 פינות העמדה (מחשבה, רגש, מעשה) ותהפוך אותו ללקוח אוהד- מתמיד כך שהוא יהיה מרוצה ממך והעסק שלך יעלה את הרווחיות שלו.

אורן טוקר
מומחה לעסקים קטנים
www.ordanco.co.il
054-7935936

www.ordanco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן טוקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."