חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לבחור רואה חשבון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי מאממנת אישית בדרום

נושא המאמר: אימון אישי בנושא דפוסי חשיבה לגבי כסף .
מאת: קטי טייב -המחשבה המעכבת    שמור מאמר למועדפים

מה בין כסף ומחשבה?
"בשביל כסף עובדים קשה"
"כדי להצליח צריך ללמוד "
"כסף זה לא מוסרי ,אם יש לך יותר זה בוודאי על-חשבון מישהו אחר"
ומשפט המחץ- "בבורסה רק מפסידים " בכלל "בורסה זה הימורים "

אלו הן כמה דוגמאות למחשבות שיש לאנשים כעל כסף.ברובן החזקתי בעצמיבשנים הראשונות לחיי הבוגרים.אמא תמיד אמרה לי :"תלמי היטב,אחרת תגמרי פועלת כמוני וכמו אבא ".האמנתי כי השכלה גבוהה תאפשר לי להיות באמת ובתמים עשירה. האם בכלל רציתי להיות עשירה ?

כך סיימתי את התואר הראשון והתקבלתי לעבודה
התבוננתי מסביב והיו אנשים שונים ,בעלי השכלה גבוהה וללא השכלה והעובדה שהיה ברשותם כסף או לא היה ביחס ישר להשכלתם. מסביבי היו רופאים,עו"ד ,רואה חשבון .אנשים בעלי תארים שניים ושלישים "שהתקשו לגמור את החודש".שמתי לב שגם אני ,שלא השתייכתי למעמד הפועלים ,לא הצלחתי ליצור עודף הכנסה.

מהתחלה

בשנת 2002 הגיע לידי הספר של קיוסאקי"אבא עשיר אבא עני".ניגשתי אל הספר בספקות אולם ככל שקראתי יותר ,נוכחתי כי יש ראייה מסויימת לגבי העולם הכלכלי שאינה משותפת לכולם.קיוסאקי מראה בספרו כיצד הוא מתייחס למושגים השקעה והתחיבות . פתאום בית הפך להיות סעיף התחייבות ,השאיפה הגדולה ביותר בעיניי,שסימלה את עמודת ההשקעות שלי הפכה בהינף יד להתחייבות ,הוצאה.
הבנתי שיש דרכים שונות להסתכלות על הדברים אפילו שזה נחשב מדע מדוייק,מדעי הכלכלה,לא? הכל הפך להיות שאלה של פרשנות.
בספר "אבא עשיר אבא עני " מתאר הסופר איך אביו שהיה מרצה באוניברסיטה ,איש משכיל ,נותר ללא יכולת לכלכל את עצמו בצורה מכובדת עם הפרישה שלו.כל היוקרה המקצועית שלה זכה במהלך עבודתו לא תורגמה למטבעות בכיסיו.
לאחר שעות רבות של קריאה,ויכוח ,תיסכול ,כעס ואפילו התנגדות לא קטנה לטענות הבנתי כי אני מחזיקה באמונו מסויימות לגבי כסף ויכול מאוד שאם אשנה את התפיסות הללו ,חיי הפיננסיים ישתנו לחלוטין.

יצאתי ללימודים.הפעם לא כדי לקבל שורה ברזומה לקורות החיים שלי אלא בשבילי ובשביל עתיד משפחתי,למדתי על שוק ההון. נפתח בפניי עולם קסום ,מפחיד ומרתק גם יחד. אמונות חדשות קראו עליי תיגר :"לעשות כסף מכסף" זה אפשרי ?תמיד לימדו אותי לעבוד קשה ולחסוך את הכסף בבנק.שהכסף יעבוד בשבילי? זה מעניין .

השלב הבא,שהיה קפיצת מדרגה לטעמי,היה תודעת השפע. מחשבה מקדמת שיצרה אצלי פריצת דרך נוספת ביחס לכסף .(זוכרים את המחשבה המעכבת "כסף לא מוסרי " , "זה בוודאי ע"ח מישהו אחר ") מה אם לכ אדם יש את הפוטנציאל ליצור בחייו את מה שהוא מבקש. המחשבה הזו ,שאני אחראית לחיי ואני לא לוקחת על חשבון אחרים ,איפשרה לי למצות את הפוטנציאל שלי ללא רגשו אשמה.
הנה מחשבה אחרונה מקדמת להמשך:"העושר הגשמי הינו ביטוי של הנתינה שלי לעולם".אם אני תורמת את כשרונותיי,החוזקות שלי לשיפור חייו של כל אדם איתו אני נפגשת ,אני זכאית לטוב שהעולם מציע לי.מדהים-לעשות את מה שאני אוהבת ועושה בקלות!ולהתפרנס מזה.
ועכשיו אתם ,
מהם דפוסי המחשבה המעכבים שלכם לגבי כסף?




thegoal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קטי טייב -המחשבה המעכבת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]