חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 טיפים לקבלת שירות לקוחות טוב יותר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אבן טבעית אבן שיש שיש חברון שיש סלייב

נושא המאמר: ריצוף מלכותי באבן שיש
מאת: איל שליבובסקי - פארק האבן   שמור מאמר למועדפים


אבן שיש היא אחת האבנים היותר מבוקשות לחיפוי קירות ולריצוף הבית וכיום ניתן לקבל מגוון של אבני שיש איכותיות לצרכי ריצוף וחיפוי.

הידועה מכולן, היא אבן שיש חברון, אבן גיר שהעיבוד הופך אותה לאבן שיש בגוונים של אפור ובז'. בשיש משולבים עורקים ורודים המהווים את טביעת האצבע היחודית לו וכן, מאובנים יפיפיים.

פחות מוכרת, היא אבן סלייב או שיש סלייב. גם הפעם מדובר באבן גיר שלאחר עיבוד הופכת לאבן שיש. התוצאה המתקבלת היא אבן שיש יפייפיה במיוחד, המשדרת מראה יוקרתי ויחד עם זאת פראי.
לאוהבי השיש, כדאי מאוד לבחון אותה כאשר אתם חושבים על עיצוב בית החלומות שלכם.

אבן שיש נוספת, היא אבן חלילה או שיש חלילה, אבן טבעית מוכרת ופופולרית, כמעט כמו שיש חברון. שיש חלילה הינו בעל מרקם אחיד יחסית, ומגיע בגוונים רבים, כמו ורדרד, לבן, צהבהב ועוד.
לשיש חלילה מגוון סוגים ובהם, שיש חלילה ווסטני, וכן אבן חלילה K.K.

לצד שלוש אבנים אלו תוכלו למצוא גם את אבן ג'ת, הנקראת גם שיש ג'ת, אבן דולומיט שהעיבוד הופך אותה לאבן שיש יחודית במראה שלה.

(על סוגי אבן טבעית לריצוף וחיפוי תוכלו לקרוא באתר פארק האבן:
www.stones-park.com )


בתקופה האחרונה, ניתן להשיג גם שיש סיני – שיש סייגרי. זהו שיש שמקורו, כמובן, בסין וניתן עדיין להשיג אותו במחירים אטרקטיביים אפילו ביחס לשיש הישראלי. השיש הסיני מאופיין במשקל סגולי גבוה מאוד ונחשב לשיש חזק.


היה היה
אם נזכור שאבן שיש מלווה את ענף הבנייה, עוד מימי היוונים והרומאים ששלטו בארץ, נבין מיד שמדובר באבן עמידה, יוקרתית ואפילו מלכותית, מאחר ונהגו לרצף בה מקדשים, ארמונות, כנסיות ומבני ציבור מפוארים. בעבר, יובאה אבן השיש, פעמים רבות מאיטליה ומארצות אחרות, אולם כיום, לא תזדקקו לכך ותוכלו בקלות ובנוחות להינות מריצוף שיש בביתכם הפרטי, שיתאים לאופי ולסגנון הבית.

עיצובים וסגנונות
אז בואו נדבר על סגנונות, ועל ההתאמה של אבן השיש לעיצוב הבית ולרהיטים שבחרתם. קודם כל, כדאי לדעת שהגימור והעיבוד של האבן הם שמשפיעים על האופי והמראה הסופי, כך שאותה אבן יכולה לשמש לריצוף בעיבוד מסוים, ולחיפוי קירות בעיבוד אחר. באותה מידה, משפיע סוג העיבוד על הסגנון העיצובי של האבן:

הסגנון הקלאסי – אבן השיש תעבור עיבוד בהתזת חול, עיבוד מברשות, או כיבוס. מה שהתאים למקדשים ביוון, בהחלט יראה נפלא גם אצלך בבית.

סגנון עתיק – כדי לקבל את הסגנון הזה, ניאלץ לשבור את אבן השיש, לסתת אותה כמו שעשו בעבר הרחוק, לשבור את הפינות, ולקינוח לפתוח את האבן בצורה גסה.

סגנון מודרני – כן! אבן שיש מתאימה גם לסגנון המודרני בו מתאפיינים רבים מהבתים והדירות החדשים. אבן השיש תעבור גימור מלוטש ומוברש ופני הריצוף יראו כמשטח אחד – פלטה אחת עם סימני חיבור בלבד וללא חיבורי רובה בולטים.

שמנת, שלג, שנהב - סלקטד

הצבעים העכשוויים בריצוף בסגנון העיצוב המודרני, הם שחור ולבן ולעיתים גם גווני ביניים של אפור. באירופה, מוביל כיום הלבן, ובעלי הבתים מחפשים שיהיה כמה שיותר בהיר.
גווני השמנת והשלג שולטים!
כאן נכנס שיש קרמה לתמונה, שכשמו כן הוא, שיש בצבע קרם שמנת או שנהב, שניתן להשיג במגוון סוגים, ובהם, קרמה מרפיל, שנהב, סלקטד, קרמה תורכית וגם אחנו על מפת הריצוף עם... קרמה ישראלית.
סלקטד אומר בעצם, שהשיש יותר אחיד והאבן בעלת רמת מיון יותר גבוהה. ב"פארק האבן" לדוגמה, תוכלו לקבל רמת סלקטד בכל אחת מאבני השיש שהוזכרו עד עתה.

למה צריך לשים לב:

ליבה או קליפה - כדאי לבחור את החלקים הטובים בסלע, את הליבה – החלק הפנימי של האבן שהוא בדרך כלל גם יותר בהיר. הליבה, מתאימה לריצוף מאחר והיא עמידה יותר בפני לחצים ושחיקה. לעומת זאת, בחיפוי קירות, אפשר לבחור את החלקים הקרובים יותר לציפה של האבן, מאחר והם נתונים פחות לשחיקה.

סילרים איכותיים – על אבן טבעית דורשת תחזוקה מסויימת, ולכן רצוי לדעת מהי כמות התחזוקה הנדרשת לפני הקנייה, כדי לדעת אם היא מתאימה לאורח וסגנון החיים שלכם. יחד עם זאת, חשוב לקנות סילרים איכותיים, הקלים להטמעה באבן ושאין צורך למרוח אותם בכל שנה ושנה.
סילרים כאלה ואחרים, עלולים לשנות את גוון האבן, הם יכולים לתת לה מראה רטוב או להשאיר אותה במראה הטבעי שלה. התייעצו עם מומחים בתחום האבן הטבעית וקנו סילרים איכותיים, שאינם רעילים ושלא יפגמו ביופיה של האבן שבחרתם.

(קיראו עוד על סילרים איכותיים המיובאים מגרמניה וארצות הברית על-ידי פארק האבן:
www.stones-park.com/articles/sillers.htm ).


ישנן נקודות נוספות שחשוב לדעת לפני הבחירה והקנייה של האבן הטבעית ושל אבן השיש. דרגת קושי, עמידות, וגורמים נוספים משפיעים על איכות האבן ויכולים לקבוע אם עשיתם עיסקה טובה שתישאר איתכם לאורך שנים. לכן, אל תהססו לסייר, לבדוק, לשאול ולהתייעץ ואז לבצע בחירה חכמה שתתאים לכם ולאורח חייכם.


אייל שליבובסקי, מנהל פארק האבן שבגעש. מומחה בריצוף וחיפוי באבן טבעית ושיש.
פארק האבן הינו אתר חובה אליו כדאי להגיע, כדי לראות את מגוון האבנים והשיש, ולקבל יעוץ ללא תשלום בתחום הריצוף והחיפוי. צרו קשר באתר פארק האבן:
www.stones-park.com/contact


/www.stones-park.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איל שליבובסקי - פארק האבן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]