חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל התשובות לשאלה איך בונים דק





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בישראל - בהנחה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בתי מלון בים המלח מלונות בים המלח בתי מלון בית מלון

נושא המאמר: פינוק מתוק במלונות ים המלח
מאת: seo-israel   שמור מאמר למועדפים

ים המלח הוא תופעת טבע יוצאת דופן ומרהיבה ביופיה. עשרות צימרים וגם מלונות בים המלח ערים לעוצמה של האזור בו הם נמצאים ומוציאים ממנו את המירב על מנת לספק לכם חוויה חד פעמית של נופש המשלב שקט, בריאות, טבע ומראות עוצרי נשימה.

ים המלח – המקום הכי נמוך בעולם

ים המלח הוא אוצר טבע שנמצא כאן, אצלנו ואין עוד כמותו. מלבד היותו המקום הנמוך בעולם ואף מתמודד בשלב האחרון על הכללות בשבעת פלאי תבל החדשים, הוא מקור עשיר למלחים המשמשים ליצירת יסודות כמו אשלגן, מגנזיום וברום. טענות רבות נשמעות נגד מפעלי ים המלח המפיקים את היסודות הללו ממלחי ים המלח ועל פגיעתם בים והמסקנה היא אחת – רוצו לים המלח, לפני שיהיה מאוחר מדי.

מלונות בים המלח

ישנם מספר מלונות בים המלח ורובם שוכנים בחופו הדרומי. הייחוד של בתי מלון בים המלח הוא כמובן המיקום הייחודי בו הם נמצאים. אם מלונות באילת מנצלים את האווירה התוססת של העיר, בים המלח כולם יודעים היטב שאורחיהם לא מחפשים בילויים בעיר שוקקת חיים אלא דווקא את הריחוק, השקט והסגולות הבריאותיות הנפלאות של האזור, לכן מציעים אווירה אוריינטלית מדברית, מתקני ספא מפנקים ונוף עוצר נשימה לים.

צימרים בים המלח

כל יישוב באזור עוטף ים המלח הוא נווה מדבר קסום. מהדרך המדברית הארוכה לפתע השביל מתפתל לתוך המון של צמחיה ירוקה וצבעונית ויופי שאין כמותו וחדרי אירוח יפהפיים בכל פינה. בקליה למשל ובעין גדי, מהגדולים ביישובי עוטף ים המלח ומהיפים שבהם, ישנם עשרות חדרי אירוח לזוגות ולמשפחות, עם כל הפינוקים של בריכה, פינות חי, רכיבה על סוסים וכמובן טיפולי בריאות והמון המון מדבר ושקט.

מלבד מלונות בים המלח מה עוד אפשר לעשות באזור?

זה יכול להישמע אולי קצת מבודד, אולי אפילו משעמם להגיע לחופשה בים המלח, כשהעיר הקרובה ביותר נמצאת במרחק של יותר משעה נסיעה. אבל זה בדיוק הקסם של מלונות בים המלח. קודם כל הים עצמו, שאחוז המלח הגבוה במימיו גורם לטובלים בו פשוט לצוף – חוויה שחובה לנסות. המלח יוצר אטרקציות מדהימות באזור כמו עשרות מעיינות חמים וקרים טבעיים לגמרי הפזורים לכל אורך שפת הים, וכמובן הבוץ המפורסם עם סגולות המרפא. ניתן כמובן לערוך טיולים באזור עם ג'יפים, סוסים ואפילו גמלים וטיפולי ספא שהם מצרך חובה של בתי מלון בים המלח.

מחירי מלונות בים המלח

בחגים ובסופי שבוע מציעים בתי מלון בים המלח בדרגת חמישה כוכבים מחיר של בין 700 ל-900 שקלים ללילה לאדם בחדר זוגי. באמצע השבוע ובעונות של תפוסה נמוכה יותר כמובן שהמחיר יורד ויכול להגיע עד ל-350 שקלים ללילה לאדם בחדר זוגי של אותם בתי מלון. בחדרי אירוח של צימרים בים המלח המחירים אפילו נמוכים יותר.

מהי העונה המומלצת להגיע אל מלונות בים המלח?

זו אולי נשמעת שאלה טריוויאלית – הרי זהו ים ולים הולכים בקיץ. אבל לחופשה בים המלח דווקא בחורף יש קסם שלא תמצאו בשום מקום אחר. חשוב לזכור שזהו אזור מדברי וגם בחורף נהנים ממזג אוויר נעים. המלונות כמובן מלאים הרבה פחות בחורף מה שהופך את החופשה לפרטית הרבה יותר, הטבע עוד יותר עוצמתי בפראותו ומה יכול להיות מדהים יותר מלשבת במעיינות חמים טבעיים על שפת הים כשקור מדברי בחוץ? כך שגם בחורף, גם בקיץ, מלונות בים המלח יעניקו לכם חוויה קסומה בפלא הטבע המרהיב והחד פעמי הזה.


www.h-i.co.il/%d7%9e%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa_%d7%91%d7%99%d7%9d_%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%97


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seo-israel שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]