חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי נגינה בזול וכאב ראש ביוקר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלוואות הלוואה כרטיסי אשראי כרטיס אשראי

נושא המאמר: אשראי או המחאה?
מאת: seo israel   שמור מאמר למועדפים

כסף מסובב את העולם – כבר אמרו זאת לפנינו וזה כל כך נכון. מזומן, כרטיס אשראי, המחאה, איך עומדים בכל ההוצאות? רובנו מעדיפים ובצדק, לא להסתובב עם ערימות של מזומנים בכיסנו. לשם כך קיים כרטיס אשראי ולצידו קיימת גם אפשרות השימוש בהמחאות. מה עדיף? האם אחד מהם יעזור לכם לחסוך כסף? כנראה שלא, אך יתרונות אחרים בוודאי נוכל למצוא.

כמה פרטים על המחאה

המחאה, הנקראת גם צ'ק, היא מעין שטר שניתן על ידי צד א' לצד ב' ובו מורה צד א' למשוך את הסכום הנקוב בשטר מחשבונו ולהעבירו לחשבון של צד ב', בתאריך הרשום על השטר. ההעברה נעשית כאשר צד ב' יפקיד את הצ'ק לחשבונו. הפקדה זו לא תוכל להיעשות לפני התאריך הרשום על הצ'ק. המחאות מסופקות ללקוחות הבנקים באמצעות פנקס צ'קים, כאשר כל פנקס כזה כולל 25 צ'קים.

וכמה פרטים על כרטיס אשראי

כרטיס אשראי הוא כרטיס מגנטי המאפשר תשלום חלופי למזומן. התשלום יכול להתבצע פיזית כאשר בעל הכרטיס נוכח בביצוע העסקה וחותם על השובר המונפק מהעברת הכרטיס בפס מגנטי. צורה נוספת לתשלום בעזרת כרטיסי אשראי היא דרך הטלפון או האינטרנט, אז מספק בעל הכרטיס את מספרו ואת תוקפו ויחתום בעת סיפוק הסחורה עליה שילם.

יתרונות של כרטיס אשראי על המחאה

ראשית, כרטיס האשראי פוטר אותך מהצורך לשאת עליך מזומנים או המחאות וזה אומר פחות דברים יקרי ערך שיכולים להיאבד או להיגנב. יתרון נוסף של כרטיסי אשראי הוא האפשרות לשלם דרך הטלפון או האינטרנט, אפשרות שלא קיימת בשום אמצעי תשלום אחר. תשלום בעזרת כרטיסי אשראי מהווה יתרון גם עבור בית העסק בו נערכה העסקה, כיוון שאין את החשש שהתשלום לא יכוסה, חשש הקיים במקרה של המחאה.

יתרונות של המחאה על כרטיס אשראי

כרטיס אשראי הוא יעד מועדף למרמה והונאה ושימוש לא בטוח בו עלול להיות מסוכן. הסיכון הגדול ביותר הוא באינטרנט, אז יש לוודא כי האתר מאובטח כיאות על מנת שלא כל אחד יוכל לראות את פרטי כרטיס האשראי. יתרון נוסף של המחאה על כרטיס אשראי הוא המוחשיות שלה. אנשים רבים נקלעים למצב של הוצאות מופרזות בכרטיס האשראי כיוון שאין להם הרגשה מוחשית של תשלום. בסוף החודש הם מקבלים פירוט תשלומים של הכרטיס- ואז כבר מאוחר מדי.

הלוואות

חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן את האפשרות לקבל הלוואות באמצעות כרטיס האשראי. ישנן שתי צורות לביצוע הלוואות דרך כרטיס האשראי. האחת היא הלוואה רגילה ממש כמו הלוואות הנעשות דרך הבנק והשנייה היא בגלגול תשלום מחודש אחד לאחר. פרטי ההלוואה המדויקים נקבעים לכל לקוח בהתאם לתנאי האשראי שלו.

סליקת כרטיסי אשראי

כל בית עסק נמצא בהסכם עם חברת אשראי האחראית על סליקת כרטיסי אשראי עבור עסק זה. באופן מאוד כללי, על מנת לא לייגע אתכם בפרטים, חברה זו אחראית לתת את תשלום העסקה לבית העסק והיא מקבלת חזרה תשלום זה מחברת האשראי של הלקוח, בניכויי עמלות מתאימות. בכל מקרה, עבורנו ועבור בעלי העסקים, סליקת כרטיסי אשראי מהווה יתרון נוסף כיוון שאנחנו רק מעבירים כרטיס אשראי, חותמים וחברות האשראי עושות את כל הסידורים. נפלא, לא? אז מה אתם מעדיפים – כרטיס אשראי או המחאה?

www.leumi-card.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י seo israel שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]