חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמנות - הסודות שאנו מחביאים...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרמת חזה לידה מתיחחת בטן ד"ר נמרוד פרידמן

נושא המאמר: לחזור לגוף לאחר לידה- האם ניתן להניק לאחר ניתוח חזה ועוד...
מאת:    שמור מאמר למועדפים

איך "לחזור לגופך" אחרי הריון ולידה

הריון ולידה הם אחד הדברים המופלאים בחיי האישה. אך כמו בכל תהליך בטבע, לכל יצירה חדשה יש גם מחיר. הריון מלווה בשינויים הורמונאליים סוערים הפועלים על גוף האישה. לאחר ההיריון, פתאום את מוצאת את עצמך מסתירה את בגדיך הישנים במדף העליון של הארון ומתקשה להשיל את המשקל שהצטבר במשך ההיריון. נושא זה מעסיק נשים רבות המתעניינות כיצד יוכלו להחזיר את משקל הגוף וצורתו למה שהיה לפני ההיריון. אז רגע לפני שאת מוסרת את כל הבגדים הישנים לחברתך הרווקה, יש כמה דברים שאפשר לעשות.

פעילות גופנית קודמת לכל. שילוב של פעילות גופנית עם תזונה עשירה בסיבים ויטמינים טבעיים, נמוכה בשומן לא רווי ומבוקרת בפחמימות יביאו אותך לתוצאות הרזיה מקסימאליות. רק לאחר שישה חודשים של פעילות גופנית ואכילה נכונה, ניתן להתייעץ עם מומחה לכירורגיה פלסטית לגבי האפשרויות המוצעות על ידי הרפואה הפלסטית לשיפור המראה, כך לפי ד"ר פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

השינויים ההורמונאליים בהריון ובמהלך ההנקה גורמים לצמיחה של בלוטות החלב בשד וכתוצאה מכך לגדילת השד. לאחר הלידה והפסקת ההנקה ייתכנו שינויים בשד, כגון: צניחה, "ריקון" ופגיעה בצורת השד, המלווים גם בגדילת העטרות ובפיגמנטציה שלהן. ניתן, באמצעות ניתוח פלסטי, להרים ולעצב, להקטין במידת הצורך או להגדיל השדיים ולשוות להם שוב צורה רעננה, זקופה ואסתטית. חשוב להמתין חצי שנה ממועד הלידה או סיום ההנקה, שכן זהו הזמן שנדרש לשד לקבל את צורתו הסופית.
לאחר תהליך ההיריון והלידה, ישנם גם שינוים בעור הפנים. אחת התופעות האופייניות לתקופת ההריון היא ‏פעילות מוגברת של המערכת הפיגמנטרית. בעור הפנים מתחילים להופיע כתמים ונקודות שונות. בבעיות הפיגמנטציה ניתן לטפל בשימוש משחות מקלפות ומבהירות ובעזרת טיפולי פילינג שונים. בנפילת העור ובהתווספות קמטים ושקעים חדשים נטפל בעזרת חומרי מילוי ובוטוקס.
לעתים גורם ההיריון להצטברות ממוקדת של שומנים באזור המותניים, הירכיים והבטן. במידה ולאחר החזרה למשקל האופטימאלי לא נעלמים מצבורים אלו, ניתן לחטב ולפסל את אותם האזורים, באמצעות שאיבת שומן. בנוסף, עליה מסיבית במשקל ו"קרעים" בעור והשפעות גנטיות שונות, גורמים לרפיון ניכר בבטן התחתונה. ניתן לתקן זאת במידת הצורך, בניתוח למתיחת בטן. בניתוח מבוצע הידוק של שרירי הבטן, והסרה של עודפי עור ושומן מהבטן התחתונה.
הצלקת בדרך כלל ארוכה אך עדינה ומשתלבת היטב במראה החדש. נשים רבות מתלוננות שלאחר מתיחה, מראה הבטן נראה ישר מדי ולא טבעי. שיטה חדשה שנקראת Superior High Tension, מאפשרת עיצוב נשי של הבטן עם מעט עגלגלות במקומות הנכונים.

לסיכום, אספנו מספר שאלות שכיחות המעסיקות נשים המעוניינות לעבור ניתוחים אסתטיים שונים.
האם מומלץ לעבור ניתוח הגדלה או הקטנת חזה לפני לידה?
נשים רבות שואלות מה לגבי הריונות והנקות, האם כדאי לעבור ניתוח הגדלה או הקטנת חזה למרות שיתכן וירצו עוד ללדת גם לאחר מכן. "אם את מוטרדת ממראה החזה ולא מרוצה מכך שהוא קטן מידי, צונח, גדול או לא יפה מספיק, ניתן לתקן זאת גם לפני הריונות ולידות.אולם, אם בכוונתך להיכנס להריון בשנה הקרובה אז אני ממליץ לדחות את הניתוח".מסביר ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. במהלך הריונות ולידות הגוף חווה שינויים הורמונאליים רבים וגם החזה מושפע מכך ומשנה את צורתו.

האם ניתן להניק לאחר ניתוח הקטנה או הגדלת חזה?

בנושא ניתוחי חזה והנקה יש לעשות חלוקה בין ניתוח להגדלת חזה לניתוח להרמה או הקטנת חזה, שכן מדובר בניתוחים שונים.

1.הגדלת חזה: בניתוח מסוג זה חשוב לדעת כי השתל המוכנס אינו נמצא בתוך השד, אלא מאחוריו ולכן אין כל השפעה על היכולת להניק. יתרה מכך, מחקרים מוכיחים שאין יותר סיליקון בחלב של נשים מניקות שעברו הגדלת חזה בהשוואה לנשים מניקות שלא עברו הגדלה.

2.הרמה ו\או הקטנת חזה: "בניתוחים אלה בהחלט יתכן ולא תוכלי להניק לאחר הניתוח מאחר ובמהלך הפעולה יש ניתוק של חלק מצינוריות החלב. עדיין יתכן שתהיה האפשרות להניק, אך ההחלטה היא בידי המטופלת ויש ליידע אותה על כך". מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

האם ניתן להיכנס להריון לאחר ניתוח מתיחת בטן?

"חלק מתכונות העור שלנו היא יכולתו להימתח ולהשתנות בהתאם לשינוי בגופינו, לולא כך העור היה נקרע בכל פעם שאישה הייתה נכנסת להיריון. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי הבטן תראה טוב יותר לאחר היריון באם עברת ניתוח מתיחה לבין מצב שלא עברת. הצלחת הניתוח ותוצאותיו תלויה במצב הגוף טרם ביצוע הניתוח" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן ומסכם: "אם הנך מתכוונת להיכנס להיריון בשנה הקרובה, מומלץ לדחות כל ניתוח אסתטי לאחר הלידה. מעבר לפרק זמן זה הכל תלוי בתחושותייך".

"נשים המגיעות אלי למרפאה מונעות על-ידי צורך נפשי ולאו דווקא גופני." מסביר ד"ר פרידמן. "ההחלטה לעבור ניתוח פלסטי היא החלטה אישית ביותר שלא תמיד כולם יבינו אותה. הדבר החשוב הוא, כיצד מרגישה האישה בקשר לניתוח. אם הניתוח הגשים את ציפיותיה, הרי שהוא היה הצלחה עבורה. אני נוכח בכך במרפאתי בכל יום מחדש כאשר אני רואה את החיוך שנסוך על פני האישה".

הכתבה גובשה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

לפרטים נוספים:www.drfriedman.co.il

לבלוג של ד"ר נמרוד פרידמן:

http://cafe.themarker.com/view.php?u=311377




www.drfriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]