חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית תדמית אישית באמצעות שחקנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגדלת חזה ניתוח חזה הרמת חזה ניתוח פלסטי

נושא המאמר: ניתוח חזה - שתלים אנטומיים ושתלים עגולים , במה נבחר וכיצד?
מאת: ליאת רהב   שמור מאמר למועדפים


גברתי, מה תרצי? שתל אנטומי או שתל עגול?

כולנו מכירים את השאלה "כמה שמת? 200 סיסי, 300 סיסי?" וגם אם לא תמיד נצליח להמר על תוספת הנפח, נוכל לנחש שמדובר בשאלה ששואלים את מי שעברה הגדלת חזה.

ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית, מכיר כמובן את השאלה. מידי יום מגיעות נשים רבות למרפאתו וכמובן שאף אחת מהן לא ניגשת ומזמינה לעצמה שתלים אנטומיים או שתלים עגולים. כאן תפקידו של הרופא הוא להכיר את סוגי השתלים,להבין מהאישה מהי צורת החזה שהייתה רוצה, ולקחת בחשבון את ההתאמה למבנה הגוף שלה.

השתלים נחלקים לשתי צורות בסיסיות, כאשר צורה אחת עגולה כמו חצי כדור והשנייה היא צורת טיפה או אגס. הקבוצה הראשונה תיקרא שתלים עגולים והשנייה מכונה שתלים אנטומיים.בכל אחת מהקבוצות האלה יש קיימות מגוון גדול של אפשרויות, לא רק בנפח ובמימדים אלא גם בצורה. "אם חושבים על זה לעומק", מסביר ד"ר פרידמן, "שד הוא גוף תלת מימדי ולכן כאשר אנחנו רוצים להגדיל את נפח השד, רצוי לבחור את השתל גם לפי צורתו".
בקבוצת השתלים העגולים המגוון יחסית מצומצם וניתן לבחור בין שניים לארבעה גבהים שונים של שתל, החל משתל שטוח ועד שתל שנראה כמו חצי כדור. בקבוצת השתלים האנטומיים קיים מגוון רחב יותר, היות ואפשר לבחור בנוסף לגובה ולרוחב, גם את מימד האורך.

אם כן, כיצד האישה בוחרת את החזה שלה?

"כשאישה מגיעה אליי למרפאה, אני מברר איתה לאיזה חזה היתה מצפה ואם היא מתקשה להסביר, אני מבקש ממנה לבחור את החזה שהיא אוהבת מתוך שורת תמונות. צריך לזכור שהיא מגיעה כדי להגשים חלום וסביר להניח שכבר עברה תהליך עם עצמה והקדישה הרבה מחשבה לכך. יש נשים שכבר מביאות תמונה של החזה שהיו רוצות. לא תמיד מבנה גופה של האישה יאפשר את הצורה אותה היא רוצה, אבל זה נותן לי כיוון לגבי החזה אליו היא שואפת ולמה ניתן להגיע. לאישה שרוצה חזה עגול או בעל מראה של חזיית 'פושאפ' הייתי ממליץ על שתלים עגולים ולאישה שרוצה מראה בשל יותר ופחות מוחצן יתאימו שתלים אנטומיים.לאחר ששמעתי את העדפותיה של האישה, מגיע שלב הבדיקה הגופנית, שגם הוא יכול להשפיע על ההחלטה. לאישה עם מבנה גוף מאוד רזה שלא מעוניינת במראה שצועק "עשיתי ניתוח פלסטי", אמליץ על שתלים האנטומיים או שתלים עגולים בפרופיל נמוך.
למשל ויקטוריה בקהאם היא דוגמא להגדלת חזה בשתלים עגולים שאינם מתאימים לגופה והתמונות מדברות בעד עצמן".

באופן כללי השתלים האנטומיים נותנים מראה טבעי ומתאימים למי שלא רוצה שידעו שעברה ניתוח להגדלת חזה. "אולם יש עוד סיבות לבחור בשתלים האנטומיים", מוסיף ד"ר פרידמן: "לאישה שהחזה שלה שונה מהמבנה הממוצע, לדוגמא אישה שהחזה שלה ממוקם יחסית גבוה או נמוך או שיש לה אסימטריה משמעותית בגודל או בצורת השדיים, שתלים אנטומיים הם פתרון טוב. למי שזקוקה לעיצוב החזה ולא רק להגדלתו, למשל נשים לאחר מספר לידות, שתלים אנטומיים יתנו מענה טוב יותר, מאחר ושתל אנטומי מעצב יותר טוב את השד".

יש נשים שמתעקשות על חזה גדול בעל מראה מוחצן. ד"ר פרידמן מסביר מדוע הוא אינו ממליץ על כך גם מבחינה אסטטית, אבל גם מבחינה בריאותית: "לאורך זמן, שתלים גדולים עלולים לפגוע בשדיים ולהחיש את הצניחה שלהם, ליצור קפלים בולטים ולפגוע בצורתם הטבעית. תארי לעצמך שתשימי בתוך החזה שלך משקולות, בסופו של דבר הוא ייפול ואת עלולה לסבול מכאבי גב בגלל משקלם הכבד. ככל שהשתלים גדולים יותר, כך הם יגרמו לנזק משמעותי לשדיים והסיכוי לפגיעה בתחושה יהיה גדול יותר. אם נוציא את השתלים, הם לא יחזור לצורתם הקודמת, בגלל מתיחה של העור. אם בכל זאת האישה מעדיפה שתלים גדולים יחסית לגופה, התוצאה עם שתל אנטומי תהיה טבעית יותר בהשוואה לשתל עגול באותו נפח".

זוהי טעות לחשוב כי בגלל שהשתלים האנטומיים עולים יותר, הם איכותיים יותר. הסיבה לכך היא שעלות הייצור שלהם גבוהה יותר, וכל עוד השתלים מיוצרים באותה חברה, איכותם זהה. דר" פרידמן מגלה כי בניגוד לדעה הרווחת, השד מפסיק להיראות כמו תפוח בערך בגיל 13 עד 14 ואז, בתום גיל ההתבגרות, הוא כבר מקבל צורה אגסית. לכן, מי שרוצה שתהיה לה צורת שד טבעית מעבר לגיל זה, צריכה לשים שתל שצורתו היא כצורת אגס ולא כצורת כדור.
אז בפעם הבאה, במקום לשאול "כמה שמת?" נצטרך לשאול "מה עשית? תפוחים או אגסים? ואולי בלונים?".
בוקסה: מגמות בעולם – הידעתם? השתלים הראשונים שנוצרו לפני כארבעים שנה היו אנטומיים ולא עגולים. השימוש בהם הופסק בגלל בעיות שאינן קשורות לצורה.
לאחר מכן יוצרו השתלים העגולים בלבד ולפני כחמש עשרה שנה שבו והופיעו השתלים האנטומיים, כשהפופולאריות והשימוש בהם הולכים וגדלים ברחבי העולם ותופסים תאוצה על חשבון השתלים העגולים.

גובש בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

לפרטים, כתבות ומאמרים בתחום: www.drfriedman.co.il
מתוך בלוג בקפה דה מרקר – ד"ר נמרוד פרידמן- מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית.



www.drfriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת רהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]