חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור קבלן שיפוצים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזרקות קמטים בוטוקס פלסטי

נושא המאמר: האם החדשנות טובה לנו על חומרי מילוי לקמטים - טיפולים אסתטיים
מאת: ליאת רהב   שמור מאמר למועדפים


חדשנות – האם בכל מחיר ?

העולם המודרני חושף בפנינו חדשנות אינסופית. מידי יום אנו עדים להמצאות, גימיקים, גאדג'טים ואופנה טרנדית מתחלפת. תחום האנטי אייג', האסתטיקה והיופי הפך גם הוא ל"טרנדי". מכלול חידושים מהעולם תוקפים אותנו מכל עבר ולעיתים נראה כי לא ניתן לעמוד בקצב. מכשור טכנולוגי חדיש הופך ל "פסה" כבר לאחר חודש חודשיים, טיפולים אסתטיים בהם הושקע מחקר ופיתוח של שנים מתחלפים בשמות ערטילאיים של שיטות חדשניות המבטיחות מהפכה בעור הפנים,
ואנחנו שואלים:
האם החדשנות טובה לנו?

"התפתחות או מהפיכה", על חדשנות בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית והגישה המדעית אל היופי, ההבדל בין טכניקות מסורתיות לעדכניות, חומרי מילוי ומוצרים חדשנים, והאם כל מה שחדש הוא בהכרח טוב יותר?

"חדשנות זו לא מילה גסה, דברים חדשים יכולים להיות טובים, אך בעיני, כדאי ללכת צעד אחר צעד ולא לבצע שינויים של 180 מעלות, להיות סבלניים, ביקורתיים ולהמתין לתוצאות בשטח" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ומוסיף "מה שנכון באופנה לא נכון ברפואה.בתחום הרפואה כל פעולה, ניתוח, חומר או מכשיר צריכים להיבדק ולהוכיח עצמם לאורך זמן, מכיוון שהתוצאה יכולה ללוות אותנו לכל החיים".
חומרי מילוי לקמטים והצערת הפנים:
ישנם מספר סוגים של חומרי מילוי המיועדים לטיפול בקמטים אותם ניתן לחלק לשתי קבוצות: חומרים זמניים וחומרים קבועים. ההבדל בין הקבוצות הוא לא רק במשך הפעילות אלא גם במנגנון הפעולה, סוג הסיבוכים ושכיחותם. חומרים זמניים הינם חומרי מילוי שמשך פעולתם הוא בין חצי שנה לשנה וחצי. חומרים אלו מבוססים על חומרים המצויים בגופנו באופן טבעי כמו חלבון הקולגן וחומצה היאלורונית שהתפתחו עם השנים ועברו מספר שינויים. "חומצה הילארונית מהווה דוגמה מצויינת לנושא הנידון, מציין ד"ר נמרוד פרידמן ומפרט: חומרי המילוי המובילים כיום הם מקבוצת HA (חומצה הילארונית), מדובר בחומרים שעברו התפתחות הדרגתית, תחילה הופקו מבעלי חיים והחזיקו זמן קצר, לאחר מכן הופקו בהנדסה גנטית התואמת יותר לגופינו ומונעת סיכוי לדחייה או סיבוכים וכיום, נוסף להם גם חומר נגד כאבים. לפיכך, ניתן לומר כי כל הזמן יש שיפור במוצר, אנחנו רואים כי במהלך העשור האחרון, כל שנתיים אנחנו מקבלים מוצר טוב יותר מהקודם. לעומת זאת, מוצר כמו ביו אלקמיד שהגיע ארצה לפני כ 6 שנים עם הבטחות מרובות לכך שהוא חומר מילוי בטוח לכל החיים המונע צורך בהזרקות חוזרות, ללא תופעות לוואי או תגובות קיצוניות. אולם דיי מהר התברר כי בחומר הזה טמונות סכנות רבות וכיום, כמעט אף פלסטיקאי בארץ אינו ממשיך לעשות שימוש במוצר זה".
ביו אלקמיד הוא הדוגמא לכך שיש לבחון את הדברים לאורך זמן ולא למהר לנסות חומרים חדשים על לקוחותינו.
אז מה חדש בתחום הכירורגיה הפלסטית?
בתחום הכירורגיה הפלסטית, נוכל לחשוב על המסת שומן באולטרא סאונד כדוגמא לחידושים שלא צלחו, מסביר ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. "לפני כ- 10 שנים פרצו בסערה לשוק מכשירים המבוססים על טכנולוגיית אולטרא סאונד המבטיחים שאיבת שומן עם תוצאות טובות יותר, ללא נזקים, ללא פגיעה ברקמה ועם אפשרות להידוק של העור לאחר הניתוח. במהרה הסתבר שבטכנולוגיה זו היו יותר סיבוכים משיטות וטכניקות שקדמו לה והידוק העור המובטח לא התרחש כמצופה.
כיום, מיותר לציין שכמעט ואף אחד בעולם לא משתמש בשיטה זו. לעומת זאת, ניתן לראות התפתחות הדרגתית בשיטות אחרות לשאיבת שומן, החל מטכנולוגיית רטט המאפשרת עיצוב טוב יותר וקיצור זמן הניתוח ועד לטכנולוגיה חדשה הנמצאת כיום בפיתוח, המבוססת על המסת שומן בלייזר וגלי רדיו.

לסיכום, מציע ד"ר נמרוד פרידמן "תני לרופא את הקרדיט להחליט מה טוב עבורך, הוא איש המקצוע, הוא בעל ידע וניסיון. הרבה פעמים לקוחות מבקשות את מה שראו בעיתון, מה שחשוב הוא שהרופא יעשה את הבחירה הטובה עבור לקוחותיו. מכונים רבים משתמשים בטכנולוגיות כגימיק למשיכת לקוחות, כאשר הדבר לא באמת מטיב עימם בצורה מהפכנית כפי שמובטח. מה שחשוב זה לדעת לבחור ברופא אמין ומהימן, בעל ניסיון וותק בתחום, כי מעבר למכשור מדובר בידיים שמבצעות את הניתוח ולידע והניסיון אין תחליף".

הכתבה גובשה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

www.drfriedman.co.il



drfriedman.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת רהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]