חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אופניים חשמליים וחוקי התנועה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גז יקר גז גנבים

נושא המאמר: גז או חשמל
מאת: דוד רביבו   שמור מאמר למועדפים

שמי רביבו דוד טכנאי גז מירושלים שילחו אלי לאימל העתק חשבון גז אחרון ואנסה להדריך אתכם איך לקבל מחיר נמוך ממה שאתם משלמים לא משנה לאיזה חברת גז [email protected]יכול להגיב רק בעל נסיון בשני הסוגים - ואין ספק: חשמל עדיף הכותב טכנאי גז מירושלים דוד רביבו
0544575633 0509395952
למרות שמדובר במכשיר נפוץ, מומלץ מאוד להמנע משימוש בגז. הנה הסיבות:

1) גז הוא חומר רעיל - דליפה ממנו עלולה לחנוק ולהרוג. וקל מאוד להגיע לדליפה - רוח שכיבתה חלק מהלהבה, ילד שסובב כפתורים, וכמובן התבלות של הצנרת, ביחוד חלקי הגומי שאורך חייהם קצר במיוחד (שנה שנתיים).

2) בעירת גז צורכת חמצן - בחדר סגור זה יכול לטשטש ואח"כ להרוג (ולא, זה לא זהה לשיקול 1 הנ"ל - כאן מדובר בסכנה כאשר הכיריים בפעולה תקינה).

3) בנוסף לפוטנציאל החניקה של גז - הוא גם עלול להתפוצץ. יותר בתים ניזוקו מהתפוצצות גז מאשר מכל גורם אחר. ומידי פעם נהרגים דיירים (ראה מקרה נוה שאנן בחיפה לאחרונה).

4) גם עלות הגז לכל קלוריה מופקת הוא גבוה יותר מאשר חשמל, . הגז במרכזיות גז יקר בהרבה מבלונים בבית הפרטי ויש תשלום קבוע לחברת הגז גם ללא שימוש כלל. למי שצורך מעט גז, זוהי תוספת דומיננטית. נכון שיש גם תשלום קבוע לחברת החשמל, אך אותו משלם כל צרכן חשמל פעם אחת, גם אם הוא משתמש בחשמל לכיריים. בקיצור, למרבית הצרכנים בבתים משותפים הגז יקר יותר מאשר חשמל ליחידת חום.

5) בבית פרטי יש לעקוב אחר מלאי הגז בבלונים להזמין מבעוד מועד בלון חדש. שכחת? אין ארוחת צהריים. הפסקות חשמל יש מעט מאוד - אמינות ההספקה של חברת חשמל גבוהה מ-99.9%. אנשים ששוכחים לקנות חלב או להזמין בלון גז יש די הרבה.

6) בקרת העוצמה של להבות הגז היא גסה במיוחד - 2 דרגות בדרך כלל המסומנות בבירור, עם רצף לא מוגדר ביניהן. בכיריים חשמליות יש לעיתים קרובות 5 ו-10 דרגות חום מוגדרות היטב, כך שניתן לשחזר מתכון בישול בדיוק רב. והעוצמה הנמוכה ביותר יכולה להתאים לבישול איטי במיוחד, הרבה יותר חלש מגז. וכמובן, לא רצוי להשאיר גז דולק בלהבה חלשה לבישול איטי לשעות ארוכות מטעמי בטיחות (הסעיפים הראשונים כאן...).

7) והחשש הידוע - זכרתי לסגור את ברז הגז ביציאה מהבית? דאגה אחת פחות.

לדעתי אין סיבה להכניס הביתה סיכון של כיריים גז. אין אף לא סיבה אחת בעד, למעט שכך רבים עושים, כנראה בעידוד חברות הגז המתקשרות עם חברות הבניה. נכון, למי שכבר משתמש (לרוע המזל) בכיריים גז נדרשת הוצאה של רכישת כיריים חשמל והתקנת שקע חשמל מתאים. קרוב לוודאי שזו הסיבה בעטיה המצב נמשך ועוד מוצדק ע"י מי ששבוי על ידי חברות הגז עדיין.

אין ספק שלמשפחה הנכנסת לדירה חדשה מקבלן עדיף להתקין את נקודת החשמל הנדרשת במטבח - התוספת שולית למי שממילא מקבל מהקבלן חיבור תלת-פאזי. מחיר הכיריים דומה למחיר ההתחברות לגז, כך שבמקום לשלם לחברות הגז עדיף לעשות לביתנו (תרתי משמע).

ואין לי ספק - מי שמשתמש בכיריים חשמליות קרמיות לעולם לא יחזור לכיריים גז.

לדעתי יש פשוט להוציא את כיריים הגז מחוץ לחוק לשימוש בבית, כמו שלא יקים אדם בביתו כור גרעיני קטן, או בית מלאכה ליצור קאסמים.

ולא, אני לא עובד או קשור לחברת חשמל. פשוט אדם שהשתמש בכיריים גז ועבר להשתמש בכיריים חשמליות קרמיות לפני מספר שנים ומאז לא יכול שלא לשתף את מי שאפשר במסקנות.

ועוד לא דיברנו על המראה הנאה של כיריים קרמיות מבריקות ועל נוחות הניקוי המתבצע תוך פחות מדקה עם מטלית העוברת על משטח חלק ואחיד. מי שניקה כיריים גז, יידע להעריך את ההבדל. מובטח.

ובכל מקרה - אם הצלחתי בתגובתי זאת להציל נפש אחת בעתיד - דייני.




גז יקר , ובמיוחד מסוכן אים יש שאלות האימל שלי [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד רביבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]