חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טסטוסטרון (Testosterone) \ קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוצים שיפוץ שיפוץ בית שיפוצים לבית

נושא המאמר: שיפוצים
מאת: אבי   שמור מאמר למועדפים

יתרונות ושאלות בהליך שיפוצים

כל אחד אשר חושב לעבור תהליך שיפוצים עולות לו שאלות רבות הנוגעות במהות תהליך שיפוצים: מה היתרונות והחסרות שיש בתהליך שיפוצים? למה כדאי לשפץ? האם זה משתלם לבצע שיפוץ? ועוד שאלות רבות. על כן נבחן ונעלה נקודות מרכזיות למחשבה אשר מסקרנות כל אדם השוקל תהליך שיפוצים.

היתרונות העיקרים כאשר אנו מנהלים תהליך שיפוצים מתוכנן הם לא מעטים - בביצוע הליך של שיפוצים אנו יוצרים מחדש את הסביבה שלנו באופן בו בדיוק אנו רוצים, מתאפשר לנו לבחון את הצרכים שלנו ולבצע ניצול אופטימלי של החלל:
* חלוקה נכונה יותר של חלל הדירה מחדש בהתאמה אישית ומדויקת לצרכינו המשתנים.
* הרחבת שטח הדירה: הוספת חדר שינה, חדר רחצה, הגדלת המטבח המותאם לצורך האישי וכדומה.
* התחדשות הדירה בהתאם למידות אופנתיות שילוב גוונים מראה העתידי אנו יוצרים שילוב חדשני בטעם אישי ללא הגבלה של חומרים וצבעים: ריצוף, פרקט, אלומניום, דלתות, צבעים וכו'.
בהליך שיפוצים יוצרים עם מעוף ואסטטיקה את האווירה האישית המיוחדת החביבה עלינו והמתאימה לצרכים האישים שלנו, ואת כל זאת אנו עושים תוך כדי הקצבה אישית לפי התקציב האישי.

הליך שיפוצים אינו פשוט - כל מי שבחייו עבר הליך שיפוצים או ששמע ממכריו יכול להעיד כי תהליך זה אינו פשוט ויש לכך סיבות רבות. הסיבה העיקרית ביותר היא בחירת קבלן שיפוצים או מבצע שיפוץ אשר אינו מקצועי דיו או בעיקר אינו בעל ניסיון מספק, גורם זה מהווה גורם קריטי בזמן שהוקצע לשיפוץ ברמת איכות השיפוץ ואפילו בעלויות השיפוץ, במקרה זה מועד התחלת השיפוץ ידוע לכל אך מהלכו וסיומו אינו ידוע, מה שמעיב על כל הליך השיפוצים.

שאלות אשר נבחנות לפני הליך שיפוצים – עלויות שיפוץ, זמני שיפוץ ורמת גימור השיפוץ

עליות השיפוץ – יש לתכנן היטב בטרם עת את המפרט הטכני עבור הליך שיפוצים, לעשות בדק בית יסודי, ואף מומלץ לתכנן חריגה משוערת של בין 10-15 אחוזים מהעלות הכוללת של התקציב הראשוני, אשר חריגה זו אינה בהכרח טעות של קבלן שיפוצים או מבצע שיפוץ אלא בשל היות הנכס מבנה לא חדיש יכולות להתגלות בעיות שונות שלא נלקחו בחשבון, יש לתכנן כל זאת בחישוב התקציב על מנת לשמור במקסימום האפשרי על תקציב שמוגדר מראש.

זמני השיפוץ – יש לברר כי בין כל הצעות המחיר מה אומדן הזמן האמיתי הממוצע שכל בעלי המקצוע שיערו. כך שאם אחת מהצעות של מבצע שיפוץ או שיפוצניק הגדיר שלושה שבועות להליך השיפוצים ולעומתו כל היתר הגדירו בממוצע שישה שבועות עליכם להאמין לרוב. בנוסף לכך לקחת טווח ביטחון של עוד שבוע עד שבועיים חריגה בשל תוספות ביצוע שעלולות להתווסף בזמן שיפוצים. תוספות ביצוע יכולות לנבוע ביוזמתכם או בשל בעיות טכניות שהתגלו במהלך השיפוץ. כל זאת יש לתכנן מראש על מנת להעריך נכונה את הזמן המיועד עבור הליך שיפוצים, לציין זאת מראש למבצע שיפוץ ולהגדיר בחוזה למקרה של פיגורים.

רמת גימור השיפוץ – הרגע שכולנו מצפים לו הנו סיום הליך שיפוצים וסיפוק מתוצר המוגמר של השיפוץ, הסיומת של השיפוץ או בשפת העם הפיניש של השיפוץ הנו אחד המרכיבים החשובים ביותר בדירה במראה הסופי של הליך שיפוצים.

הגימור אינו חלק ישיר מביצוע שיפוצים אלא החלק הסופי. שלב זה בממוצע יכולים לקחת בין יומיים לעשרה ימים תלוי בגודל השיפוץ ובמרכיביו. מומלץ מאוד לתת למבצע השיפוץ או השיפוצניק זמן ללא לחץ כי למעשה ככל שיעשה בסבלנות כך התוצר המוגמר יבוצע במקצועיות. ישנן מספר רמות גימור החל בסיומות צבע ורובה ועד לכיוונים אחרונים בדלתות או מגירות או כל מוצר אחר שסופק ע"י המבצעים השונים. הפינישים הם גימורים לשיפוצים ולא עבודות שלעצמם. הטיפ הכי חשוב על מנת לקצר תהליך הפינשים ועדיין להגיע לתוצאות מרשימות לעשות ביקורות שבועיות על העבודות שבוצעו ועל רמת הגימור שלהם.

www.d4design.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]