חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תמהיל מרכז מסחרי בשווק נדל"ן עסקי - מפתח להצלחה!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא בריכות עיסוי

נושא המאמר: ג`קוזי ובריכות הספא של הוטספרינג עד כמה הן שונות?
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

נתבקשנו לענות על מספר שאלות המבדלות את הג`קוזי ובריכות הספא של הוטספרינג, מדוע הם כל כך טובות?מדוע הן כל כך מבודדות ? מדוע הן כל כך חסכוניות?
מה הסיבה לכך שהן יקרות ביחס למוצרים אחרים? והיכן להסתכל בזמן רכישה של בריכת ספא שזו הרי הוצאה לא קטנה ובתקווה גם ארוכת תווך



נקודות שעליהן נתבקשנו לענות :

שאלות :

1. למה הג'קוזי של הוטספרינג חסכוני בעלויות חודשיות בחשמל ומים חסכון של עד 1000 ₪ בחודש ?
2. מדוע אין צורך בכימיקלים רעילים כגון ברום וכלור בבריכות הספא של הוטספרינג ?
3. למה כיסוי הג'קוזי של הוטספרינג שונה מכיסויים של חברות אחרות ?
4. כיצד תרמו פלסטיקה בבריכות ספא שומרת על חום ומונעת אידוי ?
5. כמה עולה לנו צריכת החשמל החודשית בהפעלה ושימוש יום-יומי של הג'קוזי מבית הוטספרינג ?

תשובות :

1. כתוצאה מחומרים תרמיים ובידוד בעל צפיפות תאית גבוהה , הן בגוף הג'קוזי והן בכיסוי , אנו מסוגלים למנוע מבריחת מים ע"י אידוי וכתוצאה מכך אין אנו צריכים להוסיף מים באופן שותף ועל כך החיסכון במים . בנוגע לחשמל , כתוצאה מבידוד וגוף חימום קטן חסכוני ועשוי מטיטניום בעל דופן כפולה וכתוצאה מגוף תרמו פלסטי והתזה של פוליאוריטן נוזלי ומוקצף בשכבות רבות וכתוצאה מכיסוי איכותי עם איכויות קלקר בעלי צפיפות גבוהה אנו חוסכים בעליות החימום של עד מאות שקלים בחודש וזאת מכיוון שגוף החימום למרות הטמפרטורה החיצונית מצליח לשמר את האנרגיה בג'קוזי וכל זה בעלות של שקל ביום .

2. בריכות הספא של הוטספרינג נושאות מכשיר אשר מפיק אוזון ( O3 ) ,מכשיר זה מפיק 850 PPM יחידות אוזון למים ובכך מונעות התפתחות ויראלית במים . מכשיר זה מיוצר באותה חברה שמייצרת עבור חברת ייצור דגמי המטוסים של בויינג והמחדירה אוזון לונטילציה של המטוס . מכשיר זה ביחד עם מקל יון המחדיר יוני כסף למים וחומר הנקרא מונופרסולפט (MPS ) חומר מחמצן – מאפשרות לנו להימנע מכימיקלים כגון כלור וברום ומאפשרת לנו חוויה ללא תופעות לוואי בגירויים נשימתיים ותת עוריים הן למבוגרים והן לילדים יחדיו .ההבדל המשמעותי הוא בכמות ה- PPM המוחדר למים יתר החברות מצליחות ליצר עד כ- 350 PPM ולכן צריכות להוסיף חומרי חיטוי קשים ולא עדינים.

3. כיסוי הג'קוזי של הוטספרינג נושא בתוכו ספוג קשיח באחוז דחיסה גבוה וחיזוקי ברזל למנוע שבירה בגשם ובעליה של ילדים עליו ובקיפולו ליבה המונעת בריחה של חום ואידוי המים . את הקלקר עוטפת שכבת סקאי המוגנת מפגעי מזג האויר המכוסה בשכבה סיליקונית לדחייה של מים בלתי רצויים .



4. תרמו פלסטיקה הינה חומר פלאסטי המגיע כיחידה עבה המחוממת בטמפרטורה גבוהה ונמשכת לתצורתה הסופית של בריכות הספא בתבנית אלומיניום להבדיל מפיברגלס אשר מורחים אותו על תבנית פוליאסטר לצורתו הסופית . תרמו פלסטיקה כשמה כן היא פלסטיקה ביחידות טרמיות המונעות מטמפרטורה סביבתית קרה לחדור את שכבתה ולקרר את המים .כמו כן מונעת את תהליך האידוי בצפיפות החומר וכתוצאה מכך אין אנו צריכים להוסיף מים בעבודתנו השוטפת בבריכת הספא . אלא , אחת לחצי שנה עד שנה תוספת של מספר ליטרים .

5. כתוצאה מכל הרכיבים התרמיים שהועלו בסעיפים הקודמים ובהנחה שהמערכת נמצאת על 39 מעלות כל החודש , פעילה 24 שעות ביממה בסחרור, חימום וחיטוי המים , ושימוש יומיומי של 30 דקות עם עיסויים ע"י המסאג'רים של המערכת יביאו אותנו להוצאה של עד שקל וחצי ליום , הוטספרינג שברה את כל שיאי החיסכון ועל כך קיבלה את כל הפרסים הרלוונטים לנושא .

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]