חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למי קראת ממיר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקנים מתנפחים בטיחות מתקנים מתנפחים מתנפחים אטרקציות לאירועים

נושא המאמר: בטיחות מתקנים מתנפחים
מאת: ליעוז כספי   שמור מאמר למועדפים

מאמר זה מיועד למפעילי מתנפחים ואטרקציות באירועים , כמו כן חשוב לכל הורה או לקוח המזמין אטרקציות ליום הולדת, או לאירועים אחרים לדעת את נהלי הבטיחות החשובים. חשוב לציין שהמשפט :" מה שעולה בזול בסוף עולה ביוקר" הוא משפט אמיתי שכדאי לקחת אותו בחשבון לפני הזמנת אירוע .
תעודת מפעיל – בהזמנת אירוע חשוב לדעת שכיום חובה שלכל מפעיל תיהיה תעודת הסמכה על קורס של מפעיל מוסמך , הקורס מתבצע ע"י החברה למתנסים וכולל דגשים חשובים בהפעלת מתנפחים, חשוב לציין כי ללא תעודת המפעיל ולמרות שקיים ביטוח לעסק במקרה של פציעה הביטוח לא תמיד יכסה את הנזק.

מתנפחים לבריכה - מתנפחים לבריכות שחיה דורשים מיומנות רבה וידע רב לתפעול ולבטיחות בעבודה , השילוב של מים וחשמל בניפוח המתקן המתנפח , עיגונו בצורה בטיחותית לבריכה והתנהלות נכונה בתפעול המתנפחים בבריכה הינם המרכיב החשוב ביותר לפעילות מהנה ובטיחותית , חשוב ביותר לא להתפשר בהזמנת מפעיל לא מיומן לפעילות בבריכה כגון : גשר צף מתנפח, מגלשות לתוך המים וכל מתקן אחר לפעילות עם בבריכה .

מתקנים משולבי מים - פעילות עם מתקנים רטובים כגון: מגלשות , מגלשת קצף, בריכות השתכשכות וכל סוג אחר של מתנפחים משולבי מים דורש ידע וניסיון רב בהפעלת מתנפחים משולבי מים . גם פה כמו בכל פעילות אחרת,חשוב לא להתפשר בהזמנת מפעיל לא מקצועי

ביטוחי מתקנים - מפעיל מתנפחים רציני , חייב להיות מצוייד בביטוח צד ג המכסה פציעות הנגרמות באירוע עם האטרקציות והמתקנים, בנוסף לתעודת המפעיל מתקנים מתנפחים מוסמך , חשוב לציין כי ישנם מפעילים אשר עובדים ללא ביטוח צד ג וסומכים על המזל , חשוב לדעת כי ברגע שאתם לוקחים מפעיל אשר אינו מצויד בתעודת מפעיל מוסמך וכן בביטוח צד ג על הפעילות זה שווה ערך לנהג הנוהג ללא רישיון נהיגה .

אישורי בטיחות - במסגרת העבודה עם מתנפחים וכתנאי נוסף לעבודה בטוחה ולאירוע בטיחותי ישנו חוק שכל מתקן וכל אטרקציה חייבת לקבל אישור שנתי על תקינותה ממהנדס קונסטרוקטור אשר בדק את בטיחות ושלמותם , לכל אירוע שכולל אטרקציות ומתנפחים חייב המפעיל להציג דוח שקיבל מקונסטרוקטור שמאשר את המתקנים והאטרקציות הנמצאים באירוע ע"י דוח שנתי .

אירועים המוניים - באירועים המוניים , מעבר לביטוחים , תעודת מפעיל מוסמך של מתנפחים ואישורי מהנדס בטיחות שנתיים , יגיעו למקום האירוע גם בודק של משטרת ישראל וקצין בטיחות מטעם הרשות המארגנת של האירוע.



www.generalgroup.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליעוז כספי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]