חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זיהוי מזיקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שלטים מוארים שלטים ייצור שלטים

נושא המאמר: תאורת חוץ לעסק באמצעות מתקני תאורת הדגשה
מאת: צביקה בושי   שמור מאמר למועדפים

תאורת חוץ לעסק באמצעות מתקני תאורת הדגשה

תאורת הדגשה חיצונית יכולה להוסיף לאלמנט בבניין מסחרי או בעיצוב הנוף אור לבן בהיר או גוון עדין של צבעי יסוד. לעיתים קרובות מתקני תאורת חוץ להדגשה קטנים בהרבה ובולטים פחות ממתקני תאורה סטנדרטיים, כאשר בדרך כלל מדובר במתקני מתח נמוך המיועדים להישאר דולקים למשך כל הלילה מבלי שיעלו הון ללקוח שלכם בחשבון החשמל. יש סוגים רבים של תאורת הדגשה שניתן להשתמש מחוץ לבניין, ואינספור מיקומים בשטח בהם ניתן להתקין אותם.

תאורת הדגשה לבניינים

במרבית הבניינים המסחריים קיים אלמנט ייחודי בעיצוב האדריכלי המייחד אותם מהבניינים האחרים בסביבה. הדגשת אלמנטים ארכיטקטוניים אלה יכולה להתבצע ביעילות רבה באמצעות מתקני תאורת הדגשה שיוצרו במיוחד לשימוש בבניינים מסחריים ובתאורת שלטים.

גם אם הבניין של הלקוח שלכם פשוט יחסית ללא מרכיבים המבדילים אותו מהסביבה, בעלי הבניין יכולים להוסיף לו נגיעה אסתטית באמצעות תאורת לדים (LED) להדגשה ובאמצעות תאורת שלטים. הוספה של מעט צבע לבניין חדגוני עשויה להפוך מבנה משעמם וחסר ייחוד למעניין ומיוחד.

מתקני תאורה לשבילים

בכל אתר הכולל יותר מבניין אחד ניתן למצוא שבילים מקשרים. ניתן להאיר שבילים אלה במגוון מתקני תאורת חוץ שרובם קומפקטיים ומבוססים על מתח נמוך. עמודי תאורה, תאורת רצפה וגרילנדות (כבל ארוך שעליו תלויות מנורות) הם מצוינים לשימוש לאורך דרכי גישה.

בתקופות של חגים, ניתן להתקין תאורה מיוחדת מ-LED לאורך השבילים על מנת ליצור עיצוב חגיגי/צבעוני המתאים לחג או לעונה. ללא קשר לתאורה שבה תבחרו לשטחים המסחריים החיצוניים, שאפו ליצור תחושת אחידות בין הארכיטקטורה של הבניינים השונים.

טכנולוגיית תאורה ירוקה נעשית יותר ויותר חשובה לעסקים. הכוונה היא לעשות שימוש בעמודי תאורה ועליהם קולט שמש לשעות הבוקר, האוגר אנרגיה לשעות שבהן תעבוד התאורה ללא שמש.


מתקני תאורה לעצים

תאורת עצים היא מוצר נישה לחברות לעיצוב נוף. זוהי תאורה דקורטיבית העושה שימוש באדי כספית (נורות פריקה עושות שימוש באדי כספית. גם נורות פלורסטנט עושות שימוש באדי כספית אם כי בלחץ נמוך) בה מוסתרים גופי התאורה בענפים העליונים על מנת ליצור אור ירח מלאכותי מתחת לעץ.

במקומות בהם אסור להשתמש בתאורת אדי כספית (אדי כספית יש בכמות קטנה עד זניחה במנורת פלורסנט, ובמנורות אחרות), התקינו מתקני פלואורסנט או LED על מנת ליצור אפקטים מיוחדים בעיצוב הנוף.

מזרקות

גנים ציבוריים ומבנים מסחריים גדולים משקיעים לעיתים קרובות סכומי כסף עצומים במזרקות ובמפלים מלאכותיים הדורשים תאורה אלגנטית.

אם יש לכם מזרקה, יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לשלב אפקטים ייחודיים ביותר של תאורה תוך שימוש במתקנים חסכוניים באנרגיה אשר יוסיפו רבות ליופיו של האלמנט העיצובי בעלות חשמל שולית נמוכה.

תאורת הדגשה מסחרית סביב מזרקות יכולה להיות לבנה, צבעונית או שילוב של שתיהן. נורות LED מהוות מקור מצוין לתאורת הדגשה מעין זו מכיוון שניתן להתקין LED מתחת לפני המים.

התקינו נורות LED צבעוניות במיקומי מפתח בקרקעית המזרקה, וצרו קשת של צבעים שיעלו אל מעל למים. בהיקף המזרקה השתמשו בעמודי תאורה דקורטיביים, תאורת מדרגות, תאורת הדגשה וזרקורים קטנים המכוונים אור לבן לעבר מרכז הבריכה והמקום ממנו ניתזים המים.

מתקנים אלה יכולים להיות חסכוניים מאד באנרגיה, והם כוללים הלוגן במתח נמוך, פלואורסנטים מסחריים או נורות LED לבנות.


פסלים בצורת אדם או בעל חיים ופסלים אבסטרקטיים

פסלים בצורת אדם או בעל חיים נפוצים בבתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות. הם כמעט תמיד מוצבים בחצרות בנייני עירייה ולעיתים קרובות מקשטים גם אזורי נופש ופארקים ציבוריים.

תאורה דקורטיבית סביב פסלים כאלה צריכה לבלוט מעט ככל שניתן. תאורה דקורטיבית מסחרית המותקנת בקרקע סביב פסלים בצורת אדם או בעל חיים או בפינות בסיס הפסל יוצרת אפקטים ויזואליים מרהיבי עין.

עם זאת, לא כדאי להאיר את כל שטח הפסל כאשר משתמשים בתאורה כזו. אם תאירו את כל הפסל, תשטחו את מראה הפסל ותיווצר תחושה דו ממדית.

כמות מסוימת של צל חיונית על מנת להעניק לפסל תחושת עומק ופרופורציה. תאורה דקורטיבית מסחרית הממוקמת בזוויות מפתח תיצור שילוב של אור וצל.

עקרונות דומים חלים גם על פסלים אבסטרקטיים ממתכת אשר מאירים אותם במתקני תאורה דקורטיבית, למרות שכאן קיימת גמישות רבה יותר כיוון שלעיתים קרובות אתם מאירים חפץ גדול מאד בעיצוב בלתי סימטרי.

תאורת חוץ להדגשה יכולה להוסיף יופי לבניין מסחרי או לאלמנט בגינון באמצעות אור לבן או בעל גוון עדין של צבע יסוד.

צביקה בושי
טלפון: 03-5377750
www.pasoron.com

חברת פסאורון, מאז 1974, עוסקת בייצור שלטים מוארים והיא בעלת ותק של שלוש דורות בענף התאורה והשילוט. הידע העשיר עם יכולות ייצור עצמי ובנייה של גופי תאורה בתוספת חומרים ואביזרים מחוץ לארץ הוכיחו, יותר מפעם אחת, שאין משימה בנושא התאורה שלא ניתנת לביצוע תוך עמידה קפדנית על איכות ולוח זמנים.

www.pasoron.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה בושי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]