חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודות זיכוי לתושב חוץ זכאי - נקודות זיכוי - תושב חוץ - מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Animal Pump אנימל פאמפ

נושא המאמר: Animal Pump - אנימל פאמפ
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

Animal Pump - אנימל פאמפ


ארנולד שוואצנגר אחד הבודי-בילדרים שעשו היסטוריה אמר: "שאין תחושה טובה יותר מה-פאמפ (ניפוח) שאנו חשים במהלך האימון". על כן, המוצר אנימל פאמפ מסייע לניפוח השרירים ע"י הרחבת כלי הדם והחדרת חומרי תזונה חיוניים.


האנימל פאמפ מכיל מלחים של קריאטין (כגון: קריאטין הקשור למגנזיום, קריאטין אתיל אסתר וטרי-קריאטין מלאט) אשר חדירים ביותר לתאי השרירים, כך מסייעים להם לפעול להתחזר ולגדול באופן אופטימאלי. כל זאת יחד עם רכיבים אשר מספרים את סירקולציית הדם אל השרירים (כגון: הצמחים תמצית ג'ינגר וקינמון, ביופרין ועוד).


האנימל פאמפ מכיל גם רכיבים נוגדי חימצון (כגון: תמצית זרעי ענבים, n-אצטיל-ציסטאין, תה ירוק וחומצה אלפה ליפואית) המסייעים לשרירים לגדול ולמנוע את התפרקותם המהירה לאחר האימון המפרך.


האנימל פאמפ כולל מספר רכיבים ובמקום לקחת מספר תוספי מזון, הינכם מקבלים בשקית אחת את כל מה שהשרירים זקוקים להתנפח!!!

האנימל פאמפ כולל תוספת קריאטין היסוד, אתה מקבל במינון יומי מלא, ה- creatines בתוספת רכיבים המאיצים את ניפוח השרירים (נייטריק אוקסיד), מאיצי אנרגיה, חומרים נוגדי חמצון, במארז נוח אחד.

החומר הזה נהדר! עובד בתוך חצי שעה, לא כמו קריאטין תוספי אופייני שלך. נותן לך משאבת ברחבי האימון שלך מההתחלה ועד הסוף. מומלץ מאוד לכל מי רציני על מקבל גדול וחזק.

הפאמפ (המשאבה) ... הינו הגביע הקדוש של תחום פיתוח הגוף!!! תחושת הפאמפ לדברי ארנולד וחבריו השרירנים: כל כך ממכרת, דע כדי מצב האופוריה ומרץ, מפל אינטנסיבי נפיחות של השריר שנגרם על ידי השיפור בזרימת הדם. דם, יזע ודמעות אתה שופך על הרצפה בחדר הכושר. המשאבה או אפקט הפאמפ היא צמיחה מיידית של השרירים.

אולם, יש ימים, שלא משנה מה תעשה, תחושת הניפוח היא לכאורה בלתי ניתנת להשגה ... כלומר מעין בוזבז זמן של אימון (אתה עמל לשווא).

הזרמת הדם אל השרירים חיונית לקידום צמיחה של מסת שריר חדשה. יחד עם נוזל הדם העשיר מזין דם ממלא את התאים העובדים באנרגיה וחומרי תזונה (engorging). בו בזמן מתחיל התהליכים האנבוליים. קירות תאי שריר נמתחים והוא מתוח כמעט מתפוצץ נוזל, זה נקרא ניפוח (volumization) התא. בהנחה שאתה אוכל האופן מושלם וראוי, זה צריך להיות נוזל מלא של סוג של אלמנטים מזין במיוחד כדי לעזור לך לעשות את הדבר היחיד שבאת לעשות ... לגדול! זה המקום שבו Animal Pump בועט את הדלת ויוצא לעבודה.


כעת אתה יודע למה אתה צריך את המשאבה-התחושה של השרירים אחרי צבה מלא בדם שלך מה הוא נוהג מפתחי הגוף. פעם הוא שם את המשאבה, תדלוק שרירי עם חומרים מזינים הנכונה היא איפה רווחי אופטימלית ניתן להגיע. Animal Pump זה דלק. קבלת תערובת של חומרים מזינים זכות חיונית. Animal Pump יש הכל, זה מן שילוב סינרגיסטי חיתוך קצה קריאטין, NO מכלול הפיצוץ, אנרגיה קניינית ומערבבים ריכוז, עד שזה נוגד חמצון המגן התא מורכב מתערובת תחבורה אשר מתמחה בהסעות משאבת השרירים כדי ברעב שלך.

מן הכוח לבין תא שריר מתנפחים בנוזלים ונקודת מבט זו נעשה לא יותר טוב Animal Pump, Pump כי הוא ארוז עם מטריקס בית ספר חדש של עתירי קריאטינים שונים (creatines), במינון יומי.

מפתחי הגוף השתמשו קריאטין במשך עשור עכשיו עם תוצאות טובות במשך השנים, המדע הביא יותר ויותר מתקדמים צורות של קריאטין על פני השטח. קראטין הוא הליבה, תוספי פיתוח גוף בסיסי, וככזה, הוא תוספת משאבה מוזמן קו צער בעלי חיים.

בעת ביצוע להגדיר כבד, ירידה ברמות ה-ATP (מטבע אנרגיה הניקרא: אדנוזין טרי פוספאט) האינטראצלולאריים (intracellular). קראטין מסייע לשחזר את רמות ה-ATP. אבל לא סתם קריאטין הישן תעשה את העבודה; Animal Pump כולל רק את הטוב ביותר. נטילת תוספי קריאטין לשלב הבא, Animal Pump המשלבת מגנזיום קראטין Chelate (MCC), סוג פטנט של קריאטין, עם התחושה הכי חדשים קראטין אתיל אסתר (CEE) ו-Tri מוכח קראטין מטריקס (TCM) למסור את מרב היתרונות. זו תערובת Combats בעיות קליטה קריאטין ונפיחות של פעם, הבטחת קריאטין שלך מגיע השרירים שלך גדלה ולא את האסלה. המשאבה מבטיחה את ההשפעות של ergogenic קריאטין הם מוגדל, חיסול תופעות לוואי לא רצויות ולהפוך את הלא קריאטין-Responder מינים של פעם שנכחדה.

במהלך אימון אינטנסיבי, אחד הגורמים המגבילים של כוח השרירים שלך ואת הסיבולת היא החמצן ואת הזמינות של חמצן וחומרים מזינים עשירים רקמת שריר. NO Blast Complex שלנו הוא תערובת של חומרים שנועדו להילחם בבעיה זו. ארגינין AKG, Citrulline Malate ו-L-norvaline משולבים כדי למקסם את שחרור בפליטת תחמוצות חנקן. מנקודת מבט של פיתוח גוף תצוגה, זה אומר משאבות שרירים מדהימים יכולת גדולה יותר לנתב חמצן נקי מזין-דם עשיר לתוך השרירים שלך. התוצאה מלאות שרירים אופטימלית ספיגת חומרים מזינים סלולריות מיתרגם מה כל מפתחי הגוף משתוקק-רווחי יותר גודל.

גם אם אתה חזק ושאבתי, איך אתה יכול לקרוע את הכושר בנפרד אם אתה אנרגיה מקופח וחסר ריכוז נפשי? חיי היומיום מלאים מחסומים קבועים אשר מנסה לזרוק אותך במשחק ברזל. אז כשזה מגיע האנרגיה, בעלי חיים משאבה יש לי את הגב. Animal Pump של אנרגיה הבלאגן משלבת מכלול methylxanthines עוצמה יחד עם evodiamine ו vinpocentine לתת לך את זה להגביר את האנרגיה שמקבל את ירו למעלה לאימונים ואת להתמקד חדות מנטלית כל כך חיוני בהקמת אכפת חיבור שרירים. חומרים אלו חזקים להגיע עמוק לתוך התא שריר כדי לספק אנרגיה ארוך טווח וכוח, ובכך לעכב את התחלתה של עייפות שרירים. כי הביצועים קצה להתמקד יכול להיות ההבדל בין מבנה גוף של לוחם סוף השבוע מתחרה הדף.

אנחנו לא נעשה עדיין, Animal Pump משלבת תערובת נוגדי חמצון מקיפה שנועדה להגן על התאים שלך מפני המתקפה הכבדה של הרמת הארדקור. הרמת כבד משאיר מאחוריו רדיקלים חופשיים, אשר מזיק אם נותר לבדו. הייצור חינם הקיצוני הוא גדל גם עם שחרור משופר תחמוצת החנקן. אנחנו כלל נוגדי חמצון הטובה ביותר לוודא אלה רדיקלים חופשיים הם מנקים את עוזבת את מערכת החיסון חזקה.

אבל בהחלט לא אחרונה לפחות, מורכבת העליון תחבורה מזין, תערובת של מאיצי אינסולין משפרי הקליטה, קשרים בעלי חיים נוסחה Pump יחד. זה מורכב ביעילות ובמהירות שואבת כל אלה מזינים קריטי השרירים שלך. אינסולין חשוב במיוחד עבור התקשור הזה חזק תערובת Cutting Edge לתוך תאי השריר שלך. סוכר נוסחאות לאדן העבר עזר להגביר את רמות אינסולין, אולם הם גם הוסיף פחמימות מיותרות.

משאבה עם בעלי חיים לא פחמימות נחוצות עבור אינסולין המקסימלית potentiating אפקטים. חיה משאבת אינסולין חדשנית של מאיצי יכול לשפר באופן משמעותי את המשאבה, ירידה חומצה לקטית לבנות במהירות להרוות את השריר עם חיתוך קצה creatines ו חומרים מזינים חיוניים לצמיחה. זה מוגבר יותר על ידי משפרי הקליטה המקצועית, להבטיח כי בעלי חיים אשר משאבה של מכלולי נספגים באופן מלא מועברים אל השרירים שם הם ישמשו באופן מלא.

המשאבה היא מרכיב בלתי נפרד לצמיחה שריר חדש. זה ממש נשמת אפה "של עיסוקים פיתוח הגוף שלך, במתן משמעות האימונים מונוטוניים ומתן מזון כדי מתרוקנים תאי השריר שלך. ללא המשאבה, אתה לא הולך לשום מקום ... רתום את הכוח שלה ואת השמים הם הגבול. אם אתה רוצה לפוצץ, עם התפר-לקרוע, למתוח-סימון המונית כוח לשבור שיא אישי, בעלי חיים המשאבה היא הגביע הקדוש שלך. זה המשאבה, במארז.


Foundational Creatine Matrix


· Magnesium Creatine Chelate

· Tricreatine Matrix

· Creatine Ethyl Ester

NO Blast Complex


· Arginine AKG

· Ornithine AKG

· L-Carnosine

· L-Norvaline

Energy Rush Complex


· Methylxanthine Comples

· Evodiamine

· Vinpocetine

Antioxidant Complex


· OPC

· NAC

· EGCG

· K-R Alpha Lipoic Acid

Pump Transport Complex


· Taurine

· Ginger Root Extract

· Cinnulin PF

· 4-Hydroxyisoleucine

· Bioperine



www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]