חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עקרונות המיסוי ברומניה - מס ברומניה - מס בישראל - כפל מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבת תוכן כתיבת מאמרים ניהול תוכן כתיבת מאמר

נושא המאמר: קידום אתרים: כתיבת תוכן מותאם לאינטרנט
מאת: בן עמי ירמיהו   שמור מאמר למועדפים

כיצד לכתוב תוכן אשר מותאם לקידום אתרים

תוכן איכותי ומותאם למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט, הוא הדלק המניע כיום את האינטרנט. התנועה ברשת זורמת על פי תוכן. מנועי החיפוש החשובים ובמיוחד "גוגל" מנתחים את תוכן האתרים ומדרגים אותם על פי קריטריונים הנלקחים מתוכן האתר. בעלי אתרים שרוצים שכמה שיותר אנשים יכנסו לאתרים שלהם מוכרחים לייחס חשיבות לנושא התוכן באתר ולהתאים אותו לגוגל ושאר מנועי החיפוש. יש הבדל בין כתיבת תוכן למאמר בעיתון או לספר ובין כתיבת תוכן להשגת מטרות הקידום באינטרנט. לשם כך, יש חשיבות לנסיון, כתיבה נכונה וצורת חשיבה התואמת את נושא הקידום האורגני.

תוכן כמאפיין לקידום אתרים
בעבר, מנועי החיפוש ניתחו אתרים על פי תגים מיוחדים שזאת היתה מטרתם והוזנו על ידי מקימי האתר. תגים אלו נקראים תגי "מאטה". היום, יותר ויותר מנועי חיפוש רציניים מתעלמים מתגים אלו ומנתחים את האתר על פי התוכן שבו. גם "גוגל" יצאו לאחרונה בהודעה שהם לא מתייחסים יותר לתגים אלו. זה קרה כתוצאה מכך שהרבה מאוד מנהלי אתרים הזינו תגים אלו במילות מפתח לא כל כך רלוונטיות לאתר בכדי לגרום ליותר כניסות.

מנוע חיפוש מבקר את האתר על ידי תוכנה שנקראת זחל. לתוכנה זו אפשרות לסרוק את האתר ולנתח את התוכן שבו על ידי חישוב מספר רב של מאפינים ובכך קובעת את דרוגו של האתר בתוצאות החיפוש. דרוג האתר מתבצע בהתאמה לתגי מפתח. למשל אתר שידורג גבוה בתג "סדנת מודעות" לא בהכרח יהיה מדורג גבוה בתג "מודעות עצמית".

פרמטרים בתוכן
יש הרבה פרמטרים בתוכן הקובעים את דרוגו ושייכותו של האתר והם מתיחסים לתגי מפתח. למשל, כמות התוכן, כמה פעמים תג המפתח מופיע בתוכן ובאיזו צפיפות בייחס לכמות, כמה פעמים תגי המפתח מופיעים בצורה מודגשת, כמה קישורים יש עם תגי המפתח, כמה תמונות עם תגי המפתח ועוד הרבה פרמטרים כאלו. יש חשיבות אפילו לשמות הקבצים בכתובת העמוד ולשמות קבצי התמונות ואף לשם הדומיין עצמו. זאת רשימה חלקית בלבד של הפרמטרים הנחשבים בניתוח התוכן.

מהי אופטימיזצייה
לכן, מקימי אתרים מקצועיים מקימים את דפי האתר עם תכנים המותאמים לפרמטרים הקובעים. ההתאמה לגוגל בפרט ולמנועי החיפוש בכלל נקראת אופטימיזצייה.

הרבה מקדמי אתרים טועים בכך שהם עושים אופטימיזציית יתר לאתר. דבר הנחשב מצד גוגל לספאם ועלול להוריד את דרוג האתר. למעשה, מנועי החיפוש די מתנגדים לעובדה שמנסים לעשות מניפולציות בכדי לשלוט בדרוג ובתוצאות החיפוש. לכן, יש גבול דק בין אופטימיזצייה ובין ספאם וכדאי להיזהר מענין זה. שיטות אופטימיזצייה וקידום לגיטימיות נקראות "כובע לבן" ושיטות פסולות נקראות "כובע שחור". השימוש בשיטת "כובע שחור" יכולות לגרום לנזקים בטווח הארוך ורצוי להמנע מהם.

איך לכתוב תוכן לאתר
בתור התחלה יש לזכור לא להגזים. ולאחר שאמרנו זאת...
אופטימיזצייה לדף אינטרנט מתייחסת לתגי מפתח. למשל: "מודעות עצמית". ובכן, כדאי שתג זה יופיע במספר פרמטרים עיקרי בתוכן.

- בכותרת דף הדפדפן
- בכותרת הדף עצמו בתג H1
- בתג "מאטה" מילות מפתח
- בתג "מאטה" תיאור
- מספר פעמים בתוכן
- כקישורים בעמוד כשכותרת הקישור הוא התג "מודעות עצמית"
- כתיאור בתמונה
- כמודגש

ישנם פרמטרים נוספים אבל רשימה זו היא העיקרית ובהחלט מספקת.

נכון. אמרנו שגוגל לא מתייחס לתגי מאטה. אבל בכל זאת גוגל הוא לא מנוע החיפוש היחידי ברשת (אם כי בהחלט העיקרי ביותר) לכן כדאי בכל זאת להשתמש בתגים אלו.וחוץ מזה, זה לא מזיק.

בנוסף, יש לשמור על צפיפות נכונה ולא מוגזמת של תגי המפתח בתוכן. זאת אומרת שתג המפתח יופיע בין 3% ל 4% מכלל התוכן.

הערה: במידה ואין באפשרותכם זמן או יכולת לבצע אופטימיזצייה לאתר שלכם, עדיף שתכתבו תכנים בצורה הטבעית ביותר. כי גם תוכן שנכתב בצורה טבעית מותאם עם תגי המפתח המתאימים באופן טבעי לחלוטין. העיקר הוא להוסיף ולעדכן את האתר בתכנים איכותיים העוסקים בנושא האתר.

לסיכום: אופטימיזצייה של עמוד אינה מספקת בפני עצמה כדי לקדם את האתר. אבל אם היא באה בשילוב של פעולות קידום נוספות אז התוצאות יכולות להפתיע. חוץ מזה שניתן לכוון את סוג הגולשים ואיכותם על פי תגי המפתח אותם אנו מתאימים בתוכן. שימו לב! שימוש בשיטות "כובע שחור" (שיטות לא מקובלות) עלולות לגרום נזק רציני בטווח הארוך.

www.bombasite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן עמי ירמיהו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]