חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הודעה מוקדמת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מוצרי קידום מכירות קדם קדמ טקסס

נושא המאמר: החשיבות של כל חברה להענקת מתנות ומוצרי פרסום ושי ללקוחות בימי מיתון
מאת: טקסס מוצרי קדמ ואביזרי פירסום   שמור מאמר למועדפים

חשיבות לחלוקת מוצרי פרסום ומתנות עסקיות לקידום מכירות
בסביבה העיסקית בה מתנהלים כיום עסקים רבים ובמקום שבו התחרותיות גדולה נכנס הנושא של מערכת היחסים של הארגון עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שכל ארגון שמעוניין לשמור על מקומו כארגון מוביל חייב לשים במרכז את קשריו עם הלקוח והאופן בו יש לפעול לצורך הידוק וטיפוח מערכת יחסים זו. ישנם דרכים רבות ומגוונות ע"מ לשמור ולטפח את קשרי הארגון עם הלקוח בינהן:הזמנה לאירועים חברתים,השתתפות באירועים משפחתיים של הלקוחות,
מתנות לחגים ,שי לחג וכיו"ב. אומרים "שונא מתנות יחיה" אבל אין ספק שכל אחד מאיתנו אוהב לקבל מתנה,שי אפילו הסימלי ביותר מאחר ועצם העובדה שהושקעו מאמצים של זמן,אנרגיה ומחשבה בלהוציא את העניין לפועל זוכים להערכה מיוחדת . הלקוחות ללא ספק הם מרכז הגרעין בליבו של כל עסק ולכן חשוב לטפח יחסים טובים עם כל לקוח שתורם לארגון בכלל ולהצלחתו בפרט,אי לכך אחד הכלים שנבחר לדון בו כחלק אינטגרלי מהקשר עם הלקוח הינו הענקת מתנות ללקוחות וההשפעה שיש לכך על היחסים של הלקוחות עם העסק ולהיפך. מתן מתנה ללקוחות היא חלק מהאסטרטגיה של הארגון ,מדובר בפעולה הדורשת השקעת מאמצים רבים של זמן ומחשבה ע"מ להתאים את השי הפרסומי ללקוח עפ"י התאמה לקהל היעד,למאפייניו של העסק ,לצרכי הלקוחות,לרוח התקופה ועוד. המאמר יציע מספר כלים לכל אותם אלה העוסקים במלאכת החיפוש אחר

מתנות ללקוחות , שי פרסומי,שי מקורי ובמיוחד תשורה ללקוחות של הארגון שיוסיפו להעמיק את הקשר עם הלקוחות. הכלי הראשון הינו לזהות את קהל היעד הפוטנצייאלי של הארגון שרוכש את המוצרים או השירותים אותם הוא ,כמו כן גם את הקהל שאמור לרכוש את המוצרים ולהביא איתו לקוחות נוספים . זיהוי מאפייניו של קהל היעד ילמדו את העוסקים במלאכה של חיפוש אחר שי ללקוח מהם העדפותיו של קהל היעד ולפיכך להתאים את המוצר הפירסומי המתאים שיכול להיות למשל עט גימיק עם לוגו,מחזיק מפתחות חמסה ועוד. הכלי השני הינו התאמת המתנה ללקוח עפ"י האירוע המתקיים,במידה ומדובר בכנס או בתערוכה ,הרי שמדובר בשי ללקוח אותו יש לחלק בהפצה רחבה יותר ולכן התשורה תוכל להיות למשל פנס עם לד,מברשת גימיק לניקוי מקלדת ,כדור לחץ עם הדפסה,משחקי עץ עם לוגו ועוד. חשוב לציין כי בבחירת המוצר הפרסומי יש לשלב בבחירה גם מוצר שיתאים למסר השיווקי שאנו רוצים להעביר. הכלי השלישי הינו בחירת מתנה שתעורר עניין אצל הלקוח,תשורה עיסקית שהלקוח יהיה מעוניין לשמור אותה,מתנה מקורית שתזכיר ללקוח כל פעם מחדש ממי הוא קיבל את השי. הכלי הרביעי הינו בחירת מתנה ללקוח עפ"י מדדים של יעילות בשימוש והאפקטיביות שהלקוח ישיג מעבר לאותו אירוע,כנס או תערוכה בה הוא משתתף למשל הענקת מחשבון עם לוגו בכנס הינו מתנה ללקוח עם ערך מוסף מאחר והשימוש בשי שקיבל הלקוח יהיה גם בפעילות השוטפת שלו משמע מעבר לכנס עצמו. כלי חמישי מתן מתנה ללקוח שתקשר בין השירות או המוצר שהעסק מציע לבין המתנה שהלקוח מקבל,כך בעצם אנו שומרים על מיצוב העסק בראשו של הלקוח באופן שבו הוא מחבר בין השי הפירסומי לתשורה שקיבל. כלי שישי הינו חלוקת מתנות ללקוחות לא רק בחגים או באירועים מיוחדים,חשוב לזכור כי הקשר עם הלקוח מבוסס על המשכיות ורצף ולכן חשוב ליצור התאמת ציפיות לציפיות של הלקוח,הרי זה ידוע שכל לקוח מעוניין שיעניקו לו תשומת לב אישית ומיוחדת ולכן רצוי להזכיר לו את העניין לא רק בימים מיוחדים לארגון,אלא כל הזמן להזכיר ללקוח עד כמה הוא חשוב לעסק והוא נכס מיוחד,כך הלקוח ילמד להעריך עד כמה הוא חשוב ומוערך.

בטקסס מוצרי פרסום ומתנות תוכלו למצוא עולם שלם של מתנות ללקוחות , מתנות לתערוכות ולכנסים וכן מגוון מוצרי קידום מכירות לקידום העסקים לשיפור היחסים ולמען עתיד העסק שלכם ועל נאמנות הלקוחות לאורך זמן .


www.texas.co.il/site/detail/sitemap/index.asp?depart_id=43757


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טקסס מוצרי קדמ ואביזרי פירסום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]