חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור כלב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לונדון אנגליה

נושא המאמר: טיול באנגליה
מאת: אוסנת אברמוב   שמור מאמר למועדפים

לונדון היא ללא ספק בירתה של אירופה ואחת הערים היפות בעולם, לאלה מבינכם שחושבים על עבודה באנגליה או סתם מעוניינים לתייר, הכנו מספר המלצות שיעשו לכם חשק גם לחפש עבודה בלונדון וגם לטייל:

- לונדון יפה בקיץ ובחורף, בכל עונה תוכלו ליהנות ממגוון גדול של אתרי תרבות ואטרקציות, מקומות מיוחדים שרק בירת אנגליה יכולה לספק לכם, בפורטל טיסות הכנו עבורכם כמה המלצות בדרך לטיסה ללונדון:

- בעיר מתגוררים מעל שבעה מיליון תושבים וכמו בכל מקום טוב בעולם תוכלו למצוא קהילה יהודית גדולה. את העיר חוצה נהר התמזה המפורסם והעיר מושכת עליה בכל שנה מיליוני תיירים מכל העולם, ונחשבת לאחת הערים היפות והמיוחדות בעולם.

- טיסות זולות ללונדון ממוצעת נמשכת חמש שעות ומומלץ לקחת טיסת לילה, הפרש השעות הוא מינוס שעתיים כך שתוכלו לנמנם בזמן הטיסה ולא להפסיד יום טיולים שלם. אם אתם רוצים לחסוך מעט כסף, חפשו טיסות צ'רטר, אפשר "לסבול" את אי הנוחות בטיסות כאלה ולהוזיל את המחיר.

- בעיר יש אטרקציות רבות מספורט ועד מוזיאונים מובלים, תוכלו לראות את האצטדיון הלאומי של אנגליה וומבלי, ללכת למשחקים של קבוצת הפאר צ'לסי ולהרגיש אנגלים טיפוסיים לכמה שעות, מומלץ להגיע ביום שיש משחקי כדורגל ולהצטייד כרטיסים מראש.

- תוכלו לנדוד בעיר בעזרת הרכבת התחתית הוותיקה של לונדון שהיא רכבת התחתית הראשונה בעולם וקיימת 150 שנה! {כבר אמרנו, איפה תל אביב בכל הסיפור הזה?} גם מוניות לא תתקשו למצוא בעיר, כמו ניו יורק גם בלונדון פועלות אלפי מוניות.

אתרים- עוד אפשר לבקר בארמון בקינגהאם המפורסם וכמו כל תייר טוב להציק לשומרים ולהצטלם איתם. סבלנותם של השומרים ידעוה היטב אך אל תגזימו יתר על המידה.

בעיר מוזיאונים רבים דוגמת: מוזיאון טייט, מוזיאון העיר לונדון, גלריית סרפנטיין, מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו המפורסם והידוע היטב ועוד ועוד. תרבות בהחלט לא חסר בלונדון לידיעתם של החובבים מבינינו.

אפשר לבקר גם בכיכר פיקדלי המפורסמת וגם קתדרלת סנט פול שהוקמה במאה 17, תוכלו לעשות גם סיור בשוקי לונדון ולמצוא לא מעט דברים מעניינים ומרתקים.

יש לכם ספורט, מוזיאונים, כנסיות, רחובות מפורסמים וכיכרות, רכבת תחתית ועוד אין סוף דברים. לונדון בהחלט מרתקת ומרכזת בתוכה את כל הדברים המופלאים בעולם, מובטח לכם טיול מהנה, לאלה מכם שרוצים לעבוד יש צורך להצטייד בויזה לאנגליה.

www.bjob.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוסנת אברמוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]