חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום הולדת הישרדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניקיון בית

נושא המאמר: ניקיון בית
מאת: טליה לרוז   שמור מאמר למועדפים

כולנו רוצים לחיות בסביבה נעימה, משרד או בית, לפעמים אנחנו מנקים לבד ולפעמים מוכנים לשלם עבור שירותי ניקיון מקצועיים, בארץ ניתן למצוא מאות חברות ואנשים פרטיים המציעים לכם שירותי ניקיון: ניקיון דירות, ניקיון מבנים, ניקיון משרדים ועוד, אז מה עדיף? לשכור חברת ניקיון או עובדי ניקיון באופן ישיר?

אחת השאלות החשובות היא האם להיעזר בשירותי חברת ניקיון או באנשים פרטיים המציעים את השירות? היתרון נוטה לכיוון חברות ניקיון וזאת ממספר סיבות:

אם מדובר על ניקיון משרד, או ניקיון חדרי מדרגות של בניין- ובקיצור עבודות שהם לא עבורכם אלא עבור עסק או מספר גורמים, כדאי לשכור חברת ניקיון, כאן אתם נהנים "ממטריה" של חברה רצינית שיכולה לפתור לכם בעיות רבות למשל: אם עובד/ת הניקיון חולים החברה תשלח לכם עובד/ת אחרים, אם לא הייתם מרוצים מהניקיון יש לכם למי להתלונן ולבקש להחליפם בעובדים אחרים.

גם ההתנהלות החשבונית מול חברות היא יתרון גדול: אין צורך במתן תלוש לעובד/ת, אין צורך בתשלום תנאים סוציאליים כמו ימי חופשה, ימי מחלה או פיצויים במקרה של פיטורים, האחריות במקרים אלה היא של החברה המעסיקה את העובד/ת.

ניקיון בתים- מחפשים מנקה לבית? רוב בעלי הבתים נוהגים לשכור עובדי ניקיון באופן ישיר, יש לכך יתרונות כמו קשר אישי, מחויבות, נוחות וגם מחיר זול יותר, רבים בוחרים מנקה לפי המלצות, אבל לשכירת עובדי ניקיון דרך חברה יש גם יתרונות.

למשל: במקרים של תאונת עבודה חלילה, העובד/ת מבוטחים ע"י החברה המעסיקה אותם, וכמו שכבר אמרנו אתם פטורים מתשלום תנאים סוציאליים, ובנוסף אם לא הייתן מרוצים אפשר להימנע מהאי נוחות הכרוכה בפיטורים, החברה תעשה סאת עבורכם ותאתר לכם עובדים אחרים, החיסרון? מחיר יותר יקר.

עוד מידע והצעות מחיר באתר "ניקיון בקלות" www.clen.co.il

www.clen.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טליה לרוז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]