חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלבים להזמנת כרטיס טיסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלון סלונים רהיט רהיטים

נושא המאמר: מתי להחליף את הרהיטים בבית ?
מאת: AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל   שמור מאמר למועדפים

תקציר:
היזכרי בפעם האחרונה שרכשת רהיטים. ישבת בבית מול המחשב, דפדפת בין מבחר הרהיטים הגדול באינטרנט, השווית מחירים, קראת ביקורות, חסכת עלות נסיעה בדלק במקום סיבוב בין החנויות, אולי אפילו הרשית לעצמך להדליק סגריה בזמן שבחרת לך רהיט חדש לבית. אם חלפה תקופה, הרהיט שרכשת עדיין מעורר אותך, את עדיין נמשכת לעיצובו, הוא עדיין עונה על צרכייך, כדאי שתשאירי אותו, אולי הוא האחד, אך אם חלפה תקופה והתרגלת אליו, הוא חדל לעורר אותך, המרקם שלו, צבעו, צורתו כבר אינם לטעמך, אפילו פרקטית הוא כבר לא מתפקד.


טיפ
הסתכלי על הרהיטים שלך, מתי לאחרונה התייחסת אליהם, התרגשת מעיצובם, האם ייתכן שהתרגלת אליהם? האם הם כבר לא מתאימים לצרכייך?
רהיטים נמצאים בכל מקום, עוטפים אותך, שותפים לחייך, את מתכרבלת בחיקם, אוכלת איתם, מתפשטת בנוכחותם, מתקלחת וישנה איתם, לעיתים האופן בו את מתייחסת אליהם משקף את מערכת היחסים שלך עם בן זוגך.
ישנן נשים המתייחסות לרהיטים שלהן כאלמנט פרקטי- היא צריכה משהו לשים עליו את הטלוויזיה החדשה שקנתה, היא תרכוש ארונית, צריכה משהו לשים עליו את הכוס בחדר השינה או את הספר שקראה, תקנה שידה. נשים אחרות צריכות שהריהוט שלהן בבית יהיה מעורר, צבעוני, תוסס, הן מטפחות אותו עד שמשתעממות ממנו ומחליפות, אחת לכמה זמן מרהטות מחדש את כל הבית. נשים אחרות מעדיפות להשאיר את הריהוט ישן, להסיר מעליו את האבק, לצבוע, לשייף פינות, להחליף ריפוד ומידי פעם להתחדש ברהיט מסוגנן ומעוצב, ויש נשים, שמכל מיני סיבות, נשארות עם הריהוט שלהן עד יומם האחרון.
לא אצל כולן שינוי נתפס חיובי, לעיתים אף מאיים כשחושבים על ההוצאות המתלוות אליו, תעדיפי להשאיר את הרהיטים הישנים שלך בבית, לשחק איתם קצת, להחליף מקום אך לא לשנות. עם זאת, ישנם מקרים ששינוי הרהיטים בבית נדרש ועשייתו משתנה בהתאם לנסיבות ולזמן.
היזכרי בפעם האחרונה שרכשת רהיטים. ישבת בבית מול המחשב, דפדפת בין מבחר הרהיטים הגדול באינטרנט, השווית מחירים, קראת ביקורות, חסכת עלות נסיעה בדלק במקום סיבוב בין החנויות, שתית נס קפה אולי מיץ תפוזים, אולי אפילו הרשית לעצמך להדליק סגריה בזמן שבחרת לך רהיט חדש לבית. תמיד מאיר פנים למצוא את זה שרצית.

חלפו מספר ימים, אולי אף שבועות, שעת צהריים דפק על דלת ביתך, עוד לפני שפתחת את הדלת חייכת, הכנסת אותו אל ביתך, קילפת אותו מהאריזה החדשה שלו עירום עמד מולך, הבטת נרגשת, מטה מעלה בחנת אותו, קדימה, אחורה מכל כיוון שלא הגיע פגום או חלילה לא במידות שהזמנת, התמוגגת לגלות שהוא בדיוק מה שרצית.

עברתם לגור יחד.
תחילה כמו שני זרים, חלקתם יחד חלל, למדת להכיר אותו, נוכחותו החדשה העצימה יופי את ביתך, הסעירה אותך, עוררה בך עניין, חשקת בקרבתו, הרבית להסתובב לידו, להיעצר, עיתים ליטפת אותו או התקרבת אליו להריח את העץ, הרגיש לך כל כך מושלם הבחירה שעשית.
אם חלפה תקופה, הרהיט שרכשת עדיין מעורר אותך, את עדיין נמשכת לעיצובו, הוא עדיין עונה על צרכייך, כדאי שתשאירי אותו, אולי הוא האחד, אך אם חלפה תקופה והתרגלת אליו, הוא חדל לעורר אותך, המרקם שלו, צבעו, צורתו כבר אינם לטעמך, אפילו פרקטית כבר לא מתפקד רק תופס מקום, את מפסיקה לשים לב שהוא שם עד שהופך לא קיים, איננו, אם זה המצב, אולי כדאי שתשקלי לרהט את ביתך מחדש, ריהוט חדש בבית תמיד מאיר פנים, תעשיית הרהיטים עצומה, מציעה לך שפע רהיטים מעוצבים וחדשניים, אחד מהם ודאי יתאים להיות הרהיט הבא שלך, אולי זה הזמן שלך לשינוי, רהיט חדש בבית תמיד עושה טוב לנפש.


אודות:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים, קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, סלונים פינתיים, כורסאות, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה.
AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il



מילות מפתח:
רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,ספה,חדר שינה,ספות פינתיות,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,מערכת ישיבה,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער


www.aef.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF - אתר הרהיטים הגדול בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]