חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת החיסון, סטרס נפשי - פיזי ונוגדי חמצון / יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איסלנד רייקיאוויק טיול באיסלנד Iceland

נושא המאמר: מתכננים טיול באיסלנד? הנה כמה דברים שחשוב לזכור.
מאת: גיא גוטרימן   שמור מאמר למועדפים

האם אפשר לטייל באיסלנד רק בקיץ? אתה צריך ג'יפ כדי לטייל? האם זה נכון שהכל מאוד יקר? מה לגבי חיות מסוכנות באיסלנד? איך האוכל באיסלנד? האם זה מסוכן לנהוג באיסלנד?

בואו ננסה לתת מענה על שאלות אלו.

1. מתי כדאי לבקר באיסלנד?

זו שאלה שאני מקבל לעתים קרובות והתשובה עליה היא לא כל כך ברורה.
זה מובן מאד שיש הרבה אפשרויות לטיול באיסלנד במהלך הקיץ, אבל אם אתם יכולים לנסוע רק במהלך חודשים אחרים, אל תהססו לבקר וליהנות מהאווירה המיוחדת בעונה אחרת של השנה. מרבית בתי המלון פתוחים כל הזמן וטיולים זמינים לאורך כל השנה, כל מה שצריך זה פשוט להסתגל לנסיבות ולנסות להיות כמו איסלנדי אמיתי.

2. האם כדאי לשכור ג'יפ לטיול באיסלנד?

אז ככה, אם רוצים לנסוע ברחבי איסלנד ובעיקר לראות את המקומות המפורסמים ביותר לאורך כביש הטבעת (כביש מספר 1), אין כלל צורך בג'יפ, הכבישים באיסלנד מצויינים. מצד שני, אם אתה מתכנן לבקר באיזור ההר במרכז איסלנד או ולרדת לשבילי העפר בהחלט מומלץ לשכור רכב 4X4.

3. האם איסלנד יקרה?

בעבר איסלנד נחשבה לאחת המדינות היקרות בעולם, המצב כיום שונה. מאז המשבר הכלכלי שפקד את האי בשנת 2008 המחירים באיסלנד ירדו והם כעת דומים לשאר מדינות אירופה המערבית ואף אפילו פחות. כמו בכל טיול, חשוב לזכור כי תכנון מראש, הזמנת חדרים בבתי מלון, שמירת רכב מחברת השכרה ותכנון מסלול מוקדם יכולים לחסוך הרבה כסף! התיירות באיסלנד לא מבוססת על תיירות המונית עם מבצעי הנחות ומחירים מיוחדים.

4. האם מסוכן לנהוג באיסלנד?

הנהיגה לא קשה אך אך לעיתים בשל מזג האויר יכולה להיות מאתגרת. צריך להיות מאוד זהירים כי למרות שהכבישים באיסלנד מצויינים הם עדיין לא משתווים לאוטוסטרדות של גרמניה והם גם הרבה יותר צרים. חשוב לשמוע להוראות הבטיחות של שלטי הדרך ולהתחשב תמיד במזג האויר, גם בקיץ.

5. איך האוכל באיסלנד?

אז זה נכון שכבר אין מקדונלד'ס (אבל יש תחליף מקומי שנקרא מטרו שהוא לא פחות טוב), אבל אני יכול להבטיח לכם שהאוכל האיסלנדי הוא מגוון ובאיכות הגבוהה ביותר. אם רוצים, אתם יכול לטעום קצת אוכל איסלנדי יחודי כמו skyr אותו יוגורט מפורסם ולראות אם זה מוצא חן בעינכם - אם לא, סביר להניח שתמצאו בסופרמרקט חלק גדול מהמאכלים שאתם רגילים אליהם מהבית. אם אתם בעניין של מזון בריאות, יש באיסלנד הרבה חנויות שבהם ניתן לקנות מזון כזה, כמו גם כמה מסעדות בעיקר בבירה רייקיאוויק.

6. האם יש בעלי חיים מסוכנים באיסלנד?

לא. אין חיות כאלה באיסלנד, אפשר להנות ללא דאגה. הגרוע ביותר שאני יכול לחשוב עליו הם כמה מינים של ציפורים כמו שחפית הקוטב אשר לא אוהבים אנשים שמסתובבים סביב הביצים שלהם ;-)

7. האם אפשר לשתות באיסלנד מים מהברז?

לאיסלנד יש כנראה את המים הטובים ביותר בעולם. אפשר לשתות מהברז בכל מקום, בבתים, בתי מלון וכולי. אפילו אם אתם רואים נחל, בדרך כלל ניתן לשתות ישירות ממנו. אם זאת, לא מומלץ לשתות ממי הקרחונים.

הכותב הוא תושב איסלנד ועורך אתר איסלנד, המדריך הגדול והמקיף ביותר לאיסלנד.

www.iceland.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא גוטרימן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]