חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד תוכל לדעת האם אתה על הדרך הנכונה לאושר שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק באינטרנט קידום אתרים בגוגל

נושא המאמר: שיווק באינטרנט לעסקים קטנים
מאת: אורי א   שמור מאמר למועדפים

עסקים קטנים המחזיקים חנות שכורה או בעלי מקצוע העוסקים בעבודות אינסטלציה שעיקר עבודתם מגיעה מפרסום במקומונים ובלקוחות המגיעים מפה לאוזן ומהמלצות של לקוחות אחרים אינם משתמשים בכלי השיווקי של שיווק באינטרנט. זה בדרך כלל נובע מכמה סיבות, הראשונה שבהם היא חוסר הבנת הפוטנציאל העצום של פרסום באינטרנט. עבור עסקים קטנים, מודעת פרסום במנועי חיפוש כמו גוגל עשויה להכניס עשרות לקוחות בחודש, בין אם זאת חנות בגדים קטנה בדרום תל אביב ובין אם מדובר באינסטלאטור שעובד בכפר סבא והסביבה.

עסקים קטנים או בעלי מקצוע שכן קופצים שלב קדימה וכן מוכנים להתפרסם באינטרנט, בדרך כלל מתפרסמים באינדקסים כמו דפי זהב, שמציבים אותם בין עשרות בעלי מקצוע זהים, שעוסקים באותו תחום ולא מבדילים אותם משאר בעלי המקצוע – כולם מוצגים בדף אחד תחת אותה הקטגוריה. זוהי לא הדרך הנכונה להתפרסם באינטרנט. קודם כל, בעל עסק צריך להקים אתר אינטרנט פשוט ותדמיתי שיעביר ללקוח שלו התרשמות ראשונית על מהות העסק ושרותיו. באתר צריכים גם להתפרסם האמצעים ליצירת קשר עם העסק. לאחר שהאתר באוויר יותר קל לקדם אותו במנועי חיפוש או לפרסם אותו ברשתות תוכן.

קידום אתרים בגוגל לעסקים קטנים בדרך כלל אינו יקר, מכיוון שמילות המפתח ממוקדות לתחום העיסוק של העסק ומיקומו. לדוגמא, עבור מנקה שטיחים באזור הקריות תקודם מילת מפתח של "ניקוי שטיחים בצפון" והאתר לא יקודם תחת הביטוי הכולל "ניקוי שטיחים" מכיוון שהעסק מעוניין בקהל יעד שיגיע אליו מהצפון בלבד. מיקוד מילת המפתח עבור אזור מסוים וקהל יעד מסוים עשוי להוזיל משמעותית את תהליך קידום אתר הלקוח ולהביא תוצאות בפניות של לקוחות.

בשורה התחתונה, שיווק באינטרנט בהחלט מתאים גם לעסקים קטנים. רשת האינטרנט צוברת תאוצה בקרב הישראלים ואת רוב זמננו אנחנו מבלים מול האינטרנט, בעיקר עם עליית המגמה של המדיה החברתית. אם בעבר חיפשנו חנויות ובעלי מקצוע באמצעות ספרי טלפונים ואינדקסי עסקים, היום המגמה כמעט ונעלמה מהעולם. הגולש הממוצע יעדיף לחפש היום באינטרנט, וזאת בעיקר בעקבות שבאמצעות האינטרנט ניתן למצוא גם חוות דעת של צרכנים אחרים אודות חנויות ועסקים ולערוך השוואת מחירים למוצרים ושירותים שונים.

www.underline.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי א שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]