חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההיבטים החברתיים של הזיקנה.חלק שני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דלקת בגיד דלקת גבעון פלד שיקום

נושא המאמר: דלקת בגיד
מאת: גבעון פלד   שמור מאמר למועדפים

יש לך דלקת בגיד.
נשמע מפחיד, לא ברור?
מה עושים עם דלקת בגיד? זה נורמאלי?

ובכן דלקת בגיד נמצאות באופן טבעי ותמידי בכל אדם נורמאלי. במרכז התנועתי של השריר הנקרא END PLATE. במקום זה קיימת באופן קבוע ובריא דלקת בגיד מכאנית העוזרת ביצירת התנועה.
דלקת בגיד הינה הצטברות של חומרי מרפא שהגוף שלח לאזור מסוים לאחר סיום תפקידו במקום. הדלקת בגיד מסולקת מהגוף באמצעות מערכת הדם.
הבעיה השכיחה עם דלקת בגיד מתחילה כאשר הגוף לא מצליח לסלק את שאריותיה והיא מתפשטת וגורמת לחוסר עצבוב של השריר שמוריד את טווח התנועה של השריר ויוצר הקרנות כאב וכאבים מקומיים.

לאחר שהבנו מהי דלקת נתמקד בגיד.
השריר מהווה את מקור התנועה של העצמות ובכך של הגוף. הגוף בעצם בנוי כמריונטה כשהעץ הינו הגוף, העצמות והחוטים הינם שרירי הגוף.
הגיד הינו החלק של השריר שנכנס ומתחבר לעצם. החלוקה של מערך התנועה לשריר וגיד בא להגדיר את החלק של השריר הבנוי בצורה מיוחדת המאפשרת לו חיבור חזק, יציב אך גמיש לעצם.

אם כן דלקת בגיד הינה הצטברות של אותו חומר ריפוי בגמר תפקידו באזור הגידי של השריר.

דלקת בגיד יכולה להתפתח ממגוון של בעיות החל ממכה חזקה דרך מתיחה מעבר לטווח של איבר וכלה בשימוש יתר של שריר.

דלקת בגיד יכולה לגרום לכאב חם וצורב, לקושי רב בתנועה ולהתנפחות איבר.

בשיקום תנועתי אורטופדי אנו מאתרים את הכשל התנועתי ומחזירים את יכולות וטווחי התנועה של השרירים המונעים את סילוקה של הדלקת בגיד.
באמצעות החזרת טווחי התנועה של השרירים ולימוד מחדש של הגוף איך לנוע וכמה, מאפשרים את סילוקה של הדלקת בגיד, הפחתת הכאבים והחזרת המטופל לחיי היום יום שלו.


www.nopain.org.il/85825/%d7%93%d7%9c%d7%a7%d7%aa-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%93


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גבעון פלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]