חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איזה כרטיס אשראי כדאי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יקר תפארת תפילין מזוזות מזוזה

נושא המאמר: על קניית תפילין
מאת: יצחק   שמור מאמר למועדפים

המציאות היום היא שהעם סומך בתפילין על עושי התפילין שהם יעשו כהוגן וכהלכה, ואין שמים לב כלל לראות איך בדיוק עשו את התפילין, דהלא יש כמה דברים שצריך לעשות מעיקר הדין, ויש דברים שיש להדר אחריהם, ויש דברים שעושין ע"פ הסוד, ויש שעושין ע"פ המנהג, ויש דברים שיש בהם חילוקי מנהגים, וחילוקי שיטות, ותורה שלימה היא וצריכים ללמדו.
וניתן לומר דסיבת הדבר הזה שאין מדקדקין בזה רק קונים התפילין בעינים סגורות, היא בעיקר מפני הסיבה הפשוטה, שאין אדם מתמצא ובקי בדינים אלו במפעל יקר תפארת פתוח לקהל הלקוחות ואפשר בקלות ללמוד הכל מקרוב
למניעת הונאה בתחום זה. לנוכח ההפקרות בתחום יוזם יקר תפארת –תפילין פעילות הסברתית מקיפה בקרב הציבור בדבר חשיבות ההקפדה והזהירות ברכישת תפילין מזוזות תשמישי קדושה. "כתיבת והכנת סת"ם מחייבת ידיעה הלכתית יסודית בהלכות הרבות הקשורות בנושא. הקלות היחסית בכניסה לתחום כתיבת סת"ם, מהוות פיתוי לחסרי הכשרה המכשילים את הרבים ביודעין ברכישת תפילין מזוזות תשמישי קדושה פסולים לצורך גריפת ממון לכיסם. סופר סת"ם שלא עבר הכשרה רצינית, מוציא מתחת ידו תפילין מזוזות פסולים ללא ספק".
רבני יקר תפארת – תפילין מדגישים, כי לא כולם בקיאים בהלכות סת"ם דבר המהווה פתח למעשה מרמה. "בשוק מסתובבים תפילין מזוזות ותשמישי קדושה שנכתבו ע"י אנשי דלא מעלי, כולל בני נוער, חלקם אפילו שאינם בני ברית, והציבור אינו יודע מה מקור תפילין מזוזות , ונכשל בהם. הציבור הרחב, כולל הציבור החרדי, איננו בקיא בטיב הלכות כתיבת פרשיות וכשרות הקלף וכו' והדבר מנוצל בציניות לעשיית רווחים קלים. החוק למניעת הונאה בתפילין מזוזות ותשמישי קדושה לא ייושם מעולם, והשוק פרוץ לחלוטין, כולל מכירת מוצרי סת"ם פסולים לכל הדעות, באין מפריע. רק ענישה כבדה ובעיקר מודעות של הציבור לכשרות תשמישי הקדושה ומקורות הייצור עשויים להביא להקטנת תופעת ההפקרות בתחום".
היות שיש היום הרבה סוגי תפילין ומזוזות והיות שישנם כיום כל מיני סוחרים שמוכרים תפילין ומזוזות לכל הבא ביד בלי בדיקה או הסופר מי היצרן ומי עומד מאחורי התפילין שהוא מוכר לכם ובלי הסמכה של גורם מוסמך כל שהו העיקר שהרוויח עוד כמה שקלים ומתוך ניסיון שחזרו אלינו אנשים עם תפילין שנתגלו פסולין פשוטו כמשמעו .ומי שיצא מופסד זה הלקוחות התמימים שמשלמים ממיטב כספם ויצא שכרם בהפסידם שלפעמים יוצא שלא הניח תפילין אפילו פעם אחת.
לכך החלטנו ביקר תפארת - תפילין לצאת במבצע ארצי בקומפיין =לימוד ושינון הלכות תפילין =
במציאות של זמנינו. אי לכך הדפסנו קונטרס מיוחדת ובו מסודר כל הלכות תפילין להלכה למעשה השייך לזמנינו ,שסידר במיוחד למטרתנו הקדושה הרה''ג נתן גאטליב שליט''א מח''ס מגדים חדשים .
בצירוף הדרכה למעשה לכל מי שמעוניין לרכוש תפילין ובו מפורט בלשון צח וברור הדרכה לכל דורש
מעיקר הדין אפשר לעשות הבתים גם מעור בהמה דקה, ואפילו מקלף יכולין לעשותן דקל יותר לעבוד בעור דקה ולעשות מהם תפילין מרובעים.
אבל לפני כמאה שנה בערך התחילו לעשות תפילין מעור בהמה גסה, דהיינו מעור העגל, כמו שפיתח הסופר הירושלמי הידוע הרה"ג רבי נתנאל תפילינסקי זצ"ל.
ויש כמה מעלות טובות בתפילין מעור הגסה שהוא דבר שאין מתקלקל כ"כ, ובפרט שמחזיק ריבועו וצורתו לאורך זמן, ואין נעשה בו נקבים וכו' .
וגדולי הדור שלפנינו בעת שראו המצאת תפילין של תפילין מעור הגסה, המליצו עליהם שהם תפילין "דמארי עלמא" לרוב כשרותם והידורם
וכהיום נפוץ מאוד תפילין אלו בין יראי ה', דכהיום יש אמצעים הדרושים לעשות גם מעור הגסה לרבען ולעשות מהם תפילין מהודרים על צד היותר טוב.
אשריהם ישראל מהדרין במצות ומחבבין אותן.
בעת שקונה תפילין לעצמו או לבנו, המדובר במצוה דאורייתא קונים את התפילין אחת לכל ימי חייו עד מאה ועשרים שנים ודאי יש לבדוק ולפשפש אם נעשה כהלכתה ובהידורה,
דאב שקונה לבנו תפילין שאינו מהודרין כ"כ נמצא דבנו ילך בכל ימי חייו תפילין שחסר להם הידור .


www.tfilin.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יצחק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]