חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוגי צוואות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיסי ביקור כרטיס ביקור מאמרים עיצוב

נושא המאמר: מדריך עיצוב כרטיסי ביקור
מאת: מאיר   שמור מאמר למועדפים


עצות לעיצוב כרטיסי ביקור יעילים יותר:

אל תעשה את זה בבית:
הזמן היקר שאתה מבזבז על עיצוב של כרטיסי ביקור בניסיון ליצור כרטיסי ביקור מקצועיים יכול לעלות לך יותר מעיצוב של גרפיקאי מוסמך.
אתה שואל איך ? טוב אז דמיין מצב שבו לקוח ראה את ה כרטיסי ביקור ורק בגלל הרושם שהעביר לו ה כרטיס ביקור הוא החליט לא ליצור קשר או לא לבצע את העסקה!

הלוגו שלך על כרטיס ביקור:
הלוגו שלך צריך להיות בולט,אבל לא על כל ה כרטיס ביקור הרי מהי מטרת כרטיסי ביקור?
המטרה של כרטיסי ביקור הם ליצור רושם, להעביר את המסר, תוך כדי מתן דרך ליצירת קשר ויכולים גם לכלול מידע על שרותייך ולא שיהיה סתם כרטיס ביקור עם תמונה יפה.

שם על כרטיס ביקור:
השם שלך הוא החלק החשוב ביותר של ה כרטיס ביקור רצוי לשים אותו בעמצע ה כרטיס ביקור וגדול מספיק שאפשר יהיה לראותו בלי משקפי סבתא.
רצוי גם כן לכתוב את תפקידך או משפט/סלוגן של העסק שלך, אם הינך עובד בחברה או איש מקצוע ויש למקמו מתחת או מעל לשמך באיזור המרכז של ה כרטיס ביקור

לא לרשום ספר טלפונים על ה כרטיסי ביקור:
אין צורך ברשימת מספרי טלפונים סלולריים וביפר. מומלץ לא יותר משלושה מספרים וגם שזה הרבה יותר מרשים לכתוב את זה בכתב יד על ה כרטיס ביקור ( "אני נותן לך את הטלפון הנייד הפרטי שלי מספר ...")

לא לתקן/לשפץ כרטיסי ביקור ישנים:
אל תהיה קמצן, תוציא כמה שקלים על עיצוב כרטיסי ביקור חדשים, זה שווה את זה, אם אתה אוהב את ה כרטיס ביקור שלך ורק רוצה לתקן/לעדכן עשה זאת על ידי גרפיקאי.

צור כרטיס ביקור סולידי:
רשום את מספר הטלפון ואת כתובת האימייל פעם אחת מספיק. הקפד לשים את אתר האינטרנט שלך על ה כרטיס ביקור,אם יש, הקפד לרשום כתובת על ה כרטיסי ביקור.

השתמש בשני צדי כרטיס ביקור:
בצד האחורי של ה כרטיסי ביקור ניתן להשתמש כדי להוסיף מפת הגעה לעסק, אתר אינטרנט, דוגמה קטנה לסוג מוצריך. תחשוב על ה כרטיס ביקור כמו מודעת עיתון קטן. שימוש בשני הצידי ה כרטיסי ביקור יעיל יותר מאוד שימושי זה לכתוב שפה שונה בכל צד.

אף פעם אל תצא בלי כרטיס ביקור:
תמיד תיקח אספקה של כרטיסי ביקור. אינך יודע לעולם מתי תצטרך לתת כרטיסי ביקור ללקוח פוטנציאלי, שמור אותם בהישג יד, בארנק לא חבוי בתחתית שקית, כך שתוכל לשלוף אחד בזריזות על פי דרישה. לשמור גיבוי מחסנית של כרטיסי ביקור במכונית!

צבעי ה כרטיס ביקור:
שמור על כרטיסי ביקור סולידיים ולא ציבעוניים מידי, זה עלול ליצור רתיעה אצל הלקוח, למעט עסקים שצבעוניות זה אופי העסק שלהם, לדוגמה מועדונים, אומנים וכדו'.
לרוב רצוי לקבוע את צבעי הקונספט של העסק למטרת הזדהות ותדמית בחברה ופרסומים עתידיים דומים, לדוגמא כשיש פרסומת של חברת פלאפון בטלויזיה כבר בשנייה הראשונה אתה יכול לזהות שזה פרסומת שלהם רק לפי הצבעים.

גודל כרטיס ביקור:
הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור הוא 5X9 הסיבה היא ש כרטיסי ביקור גדולים יותר לא תמיד יכנסו לארנקו של הלקוח
וזה משהוא שאתה לא רוצה שיקרה, כרטיס ביקור שלא נכנס לארנקו של הלקוח זה כרטיס ביקור שנכנס לפח.

www.p-card.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]