חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התרוממות של ציפורניים לאחר בניית ציפורניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות תזונה בריאה

נושא המאמר: בריאות – מה זה?
מאת: בריאות הציבור   שמור מאמר למועדפים

בריאות טובה יכולה להיות תוצאה של מספר משתנים. אמנם בריאות אינה רק מה שאנו בני האדם מחוללים בעצמנו אלא גם תוצאה של גנטיקה, אך נמצא פעמים רבות שגנטיקה לקויה אצל אדם זה או אחר הצליחה להיות מנוצחת בגלל שינוי דפוסי חיים כגון תזונה מאוזנת, הרגלי ספורט, וחשיבה חיובית ובריאה ושמירה על בריאות נפשית. כל אלה יכולים לשנות גם את המערך הגנטי איתו הגענו לעולם.
בל נטעה, חלילה לנו להיות שאננים. תמיד רצוי שמגיל מסוים נערוך בדיקות לפי המומלץ בארגון הבריאות העולמי. תורשה וידע של תורשה יכולים לסייע לנו לחזות מראש סיכונים אליהם נהיה מודעים יותר. נודעת חשיבות גבוהה לשמירה על קיום בדיקות שגרתיות מיד פעם לפי המלצת רופא המשפחה, וחלילה לא נזלזל בעשיית בדיקות אלו. ידוע כי בדיקות המתבצעות בזמן יכולות למנוע פגיעה עתידית במערכות הגוף.
אמנם המלצה זו מתאימה לגילאים מסוימים ופחות לעולם הטף, אך גם על הטף אנו שומרים באמצעות חיסונים מתאימים הניתנים ומומלצים על ידי ארגון הבריאות העולמי.
בריאות היא מילה יפה בשביל כולנו. כל אחד ואחד שואף לבריאות טובה. אין הצדקה להזניח את הידע ואת הרצון הזה ועל ידי עצלות לפגוע בחזון הנפלא להיות בריא.
בריאות מכילה בתוכה עולם שלם של צורת חשיבה בריאה, ראיית טובתנו וטובת גופנו עכשיו ולעתיד, אכילה נכונה לפי המלצות תזונה בריאה, שמירה על חיוניות וכושר הגוף על ידי עשייה ספורטיבית מכל סוג שמתאים לנו, וגם מניעה של השמנה, בעיות סוכר, וסגנונות חיים העלולים לפגום בבריאות גופנו.
עלינו להקפיד על תזונה המכילה את כל פירמידת המזון, ועל כך נקבל מידע מפורט תחת סעיף תזונה באתר. אנו נשמור על גופנו ורמת הכושר שלו והסיבולת על ידי המלצה להליכה יומיומית, ואני אוסיף גם ואדגיש בנעלי הליכה איכותיות, מאחר וכמו שניזהר מלצרוך חומרים מלאכותיים במזון שלנו ונימנע מאוכל מעובד, עלינו לשמור גם על הליכה נכונה בנעליים לרוב נעלי התעמלות הכוללות בולמי זעזועים. אנו נשתה מים במהלך כל שעות היום ופחות מן המוכן או הממותק.
והכי חשוב, נשמור על ראייה מחשבתית בריאה וחיונית, ונדאג לצד הרוחני ונפשי שלנו.

www.publichealth.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בריאות הציבור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]