חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קופות רושמות - מבט על העבר, עם הפנים לעתיד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברות ניקיון חברת ניקיון ניקיון נקיון

נושא המאמר: חברות ניקיון!
מאת: חיים כהן   שמור מאמר למועדפים

הידעתם שחברות ניקיון אינם צריכים לקבל כל אישור או הסמכה מהרשויות המקומיות או הארציות או רישיון בכלל להפעלת עסק לניקיון או פוליש מכל סוג . במאמר זה אנו נפרט את ההשלכות החמורות העלולות להבצר מהזמנת חברת ניקיון שאנו בוחרים באינטרנט או בכל אתר פירסומי אחר אם בעיתונות הכתובה או מדריכי פירסום הצצים חדשות לבקרים על פתח דלתינו, ובעיקר נשתדל לתת לכם טיפים איך תוכלו להזמין חברה אמינה וטובה.
חברות הניקיון משתמשות בחומרים לניקוי סבונים למנייהן אך גם חומרים מסוכנים להסרת שומן המכילים מטנול כלוריד [חומר חריף ומסוכן]הגורם לגרויים חריפים בעור . ידידנו א. הזמין חברת ניקיון לאחר ששיפץ את ביתו, טוב ושמח לב שילם לחברה את התמורה שהתבקש לשלם וגם נתן טיפ לעובדים. לאחר כשבוע מיום כניסתו הביתה החל לפתח אלרגיה מסויימת וכל גופו התמלא בפריחה. כמובן שמיודענו רץ לרופא שנתן לו משחה ובנוסף טיפול תרופתי, אך כשזה לא עזר נשלח לבדיקת טסט ונמצא שרגיש הוא לחומר מסוג מטנול כלוריד . א. ניסה לשחזר מתי קנה או השתמש בחומר הנל ואז נזכר בחברת הניקיון שהזמין . מסתבר שנשארו שאריות מהחומר הפעיל במטבח בחרסינות על ידיות ארונות המטבח ובאמבטיות ורק לאחר ניקיון יסודי של הריג'קטים נפתרה הבעייה.
חומר אחר החביב על חברות הניקיון הוא חומצת מלח ובריכוזים גבוהים מאד כ33% . חומצת מלח תוקפת כמעט כל חלקה טובה בבית ופה המקום לספר את סיפורה של ע. שהזמינה חברת ניקיון גם היא לפני כניסה לביתה שהושקע בשיפוץ בעשרות אלפי דולרים, אך פה לא היה צריך להמתין כדי לדעת מה קרה , מסתבר שבעל העסק הגיע לביתה עם שני עובדים ילדים בחופשת הלימודים והחל את עבודתו . ע. שסמכה על האדון הפקירה את ביתה לחסדייו והלכה לסדר את שאר הסידורים לפני המעבר המיוחל , גם בעל העסק של חברת הניקיון הסתלק מהמקום והשאיר את שני הינוקות לנפשם לנקות את הבית . ע. חזרה לאחר כחמש שעות לביתה והייתה בהלם מוחלט . כל הברזים בחדרים הרטובים ובשירותים לרבות כל מוצרי הניקל במטבח[מנדף כיירים בילד אין ודלת התנור] שינו את צבעם מצבע ניקל לירוק לאחר בדיקה מהירה הסתבר לדעת כי הינוקות השתמשו בחומצת מלח לניקוי וציפוי הניקל אוכל ונהרס. מיותר לציין שהנזק היה רב והוא נידון בבית המשפט אך גם לאחר פסיקת בית המשפט לא פוצתה המתלוננת היות ובעל העסק הכריז על פושט רגל לאחר כמה חודשים וע. נאלצה לשלם מכיסה את הנזק.גם בחומרי פוליש ווקס יש לא מעט חומרי
ם מזיקים וגם כאן יש להיזהר.
אייך אם כן נזמין חברת ניקיון אמינה ונוכל לישון בראש שקט .
א. נוודא כמה זמן החברה פעילה ומי עומד בראשה [צעיר או איש מבוגר מספיק כדי להיות אחראי]
ב. נוודא שהעובדים המועסקים על ידו הינם בגירים ולא פחות מגילאיי 25 וכמובן לא מבוגרים מגיל 55.
ג.נבקש להיפגש עם בעל חברת הניקיון לפני הזמנת העבודה ונבקש לקבל המלצות קונקרטיות לסוג ביצוע העבודה המוזמנת.
ד.נבקש לבדוק את הכיסוי הביטוחי לביתינו בזמן ביצוע העבודה ולאחריה וכמובן כיסוי ביטוחי לעובדים.
ה. נבקש לדעת באיזה חומרים תתבצע העבודה ואם אפשר את שמות החומרים והיצרנים.
קוראים יקרים חברות ניקיון יש רבות בחר תמיד את הבחירה הנכונה ותהנה משירות מקצועי ואמין.

הכותב הוא בעל חברת הניקיון אור הברק המתמחה בניקיון פוליש מעל 30 שנה!!!





www.or-habarak.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]