חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מכונות שיוף לציפורניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברות ניקיון שירותי ניקיון חברות נקיון נקיון

נושא המאמר: חברות ניקיון ופוליש והכיסוי הביטוחי
מאת: חיים כהן   שמור מאמר למועדפים

בתאריך 2/04/2009 הזמנתי חברת ניקיון ופוליש כך פותחת גב' קליין את שיחתה איתי ולאחר שהסתיימה עבודתם גיליתי לחרדתי כי כל הגלזורה[השכבה העליונה של המרצפת] של השיש שרכשתי לא מזמן נצרבה ע"י חומר כימי חריף מאד וכל המשטח של הסלון היה נראה כאילו עבר איזה מעשה וונדליזי כלשהו. במר ליבי פניתי לבעל חברת הניקיון ובקשתי שיבוא לראות מה קרה לשיש,וכשהגיע ניסה לסדר את הנזק ולא הצליח ואז ביקשתי ממנו לתת לי את פרטי הביטוח כדי לבקש את הפיצוי המגיע לי. אכן קיבלתי את פרטי הביטוח והתקשרתי איתם ויום למחרת התייצב אצלי שמאי מטעם חברת הביטוח ולאחר שיחה קצרה הסתבר לי לדעת כי אין כיסוי לנזק היות והכיסוי הוא לנזק צד ג בלבד והיות והעבודה שבוצעה היא עבודת פוליש על המרצפות הנזק הוא ישיר ואינו נזק צד ג שכן נזק צד ג היה מכוסה לו העבודה המוזמנת היתה לניקוי החלונות למשל וכדרך ניקוי החלונות נוצר נזק לרצפה או אז הייתה הרצפה מכוסה בביטוח.
מאז אני בדין ודברים עם בעל חברת הניקיון ולאחר מכתב שקיבל מעורך הדין שלי נאות הוא לתקן את הנזק על חשבונו, ולכן פניתי אלייך היות וקיבלתי המלצות חמות על חברת אור הברק אשר בבעלותך לליטוש השיש באבן ולהחזרת עטרה ליושנה .כמובן שהבטחתי לה עבודה מקצועית ואמינה רק שלא יכולתי להבטיח להחזיר עטרה ליושנה אלא רק תוצאה הרבה יותר טובה ממראה השיש לאחר קנייתו הבטחתי וקיימתי.
קוראים יקרים כאשר אתם מזמינים חברת ניקיון ופוליש עליכים לברר את הכיסוי הביטוחי שלהם לכל נזק. אם נזק עקיף או ישיר,אם הנזק הוא מקיף מהשקל הראשון עד השקל האחרון, או האם קיימת השתתפות עצמית כלשהי ואם כן מה גובהה שכן בביטוח עיסקי ההשתתפות העצמית היא בסכום גדול של כחמשת אלפים ש"ח ,ורוב בעלי העסקים יוציאו לנו את הנשמה עד שיסכימו לשלם זאת. כמו כן עליינו לבדוק את הכיסוי הביטוחי של העובדים שיעבדו אצלנו מטעם החברה כי עובד שקרה לו משהו[תאונת עבודה] ואין לו כיסוי ביטוחי הולם,אנו צריכים להיות מוכנים לתביעה גדולה שתיפול עליינו מצד העובד היות והתאונה התבצעה בביתינו ולכן ראשי העובד לתבוע אותנו ואת המעסיק,ובתי המשפט מלאים היום באלפי תיקים מסוג זה.
חברות ביטוח כעיקרון לא אוהבות לבטח את חברות הניקיון היות והעבודה כרוכה במים וחשמל בעת ובעונה והצרוף הזה הוא בד"כ קטלני, אלא אם כן החברה העוסקת בתחום היא חברה מקצועית המעסיקה בעלי מקצוע זהירים ובאחריות מירבית.

הכותב הוא בעל חברת הניקיון והפוליש אור הברק החברה הוותיקה והאחראית בענף!!!!!


www.or-habarak.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]