חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אהבה ביהדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלבים כלב מזון כלבים

נושא המאמר: בישול ביתי לכלבים
מאת: שי ברקוביץ   שמור מאמר למועדפים

רבים מבעלי הכלבים בימינו מתלבטים באיזה מזון כלבים להאכיל את יקיריהם על ארבע. וטרינרים רבים המליצו בעבר להישאר עם מזון כלבים יבש ולעתים לנסות ולגוון במזון רטוב מפחית שימורים, בטענה שכך נספק לכלב את כל אבות המזון הנחוצים לו ובכמויות מתאימות. כיום הדברים כבר השתנו וקיימים לא מעט בעלי מקצוע הממליצים על בישול ביתי לחיות באופן כללי ולכלבים בפרט. בעלי כלבים רבים מדווחים כי בישול ביתי לחיות והפסקת האכלתם במזון יבש ותעשייתי פתרו את בעיות העיכול של הכלבים שלהם וגרמו להם להראות יותר חיוניות ומרץ. מזון כלבים ביתי- כיצד לעשות את זה? במידה והינכם מעוניינים להתנסות עם בישול ביתי לחיות, הנה מתכון איכותי שיכול להוות בסיס למטעמים רבים עבור הכלב שלכם. שימו לב כי חשוב לשמור על היחסים הבאים בין אבות המזון- 40% חלבון, 30% דגנים ו- 30% ירקות. רכיבים: 1. שלוש כוסות של דגן מסוג כלשהו, ניתן להשתמש באורז, אורז מלא, שיבולת שועל או שעורה, אך חשוב להשתמש רק בדגן אחד בכל פעם. 2. ירקות: מומלץ לערבב כמה סוגים- כרובית, סלרי, עלים ירוקים מסוגים שונים כגון תרד או מנגולד, גזרים, בטטות ואפונה. 3. בישול ביתי לחיות חייב להכיל חלבונים כגון בשר עוף, בקר או טלה במשקל של 400 גר'. כך נכין מזון כלבים ביתי וטעים: • יש לבשל את הבשר בסיר עם קצת שמן זית. • את האורז יש לבשל בנפרד באופן סטנדרטי לאורז - עם מעט שמן ומים רותחים, כוס וחצי מים על כל כוס אורז. במידה ואתם משתמשים בדגנים אחרים, יש לעקוב אחר הוראות הבישול המצויות על גבי האריזה. • את הירקות חשוב לקצוץ דק או לטחון לעיסה, על מנת שיתעכלו טוב יותר. • כאשר הבשר כמעט מוכן יש להוסיף את הירקות ולהקפיד להמנע מבישול יתר - מומלץ לשמור על הירקות לא מבושלים לגמרי ("חצי נאים") על מנת לשמור על הויטמינים והמינרלים שבהם. • לאחר הבישול, יש לערבב את הבשר והירקות יחד עם האורז ולהמתין מעט שיתקרר בטרם האכלת הכלב. טיפים של בישול ביתי לחיות על מנת למנוע התעסקות יום-יומית עם מזון כלבים, מומלץ לבשל כמות המספיקה לשבוע מראש, להקפיד על מנות מוקצבות ולחמם כל פעם מנה אחת. את המנה היומית יש להניח בלילה שלפני במקרר ולאחר מכן לחמם לטפמרטורת החדר עם מים חמים, אך לא במיקרוגל. מומלץ להוסיף לפני ההגשה תוספים כגון ויטמין C, שמן פשתן, אומגה 3 וויטמין E. זכרו כי לא ניתן לשנות הרגלי תזונה של כלב בבת אחת, ויש לבצע מעבר הדרגתי בכדי למנוע כאבי בטן ותופעות לוואי נוספות. כמו כן, תמיד מומלץ לגוון עם מתכונים נוספים.

www.havhav.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי ברקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]