חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כמה חופש באמת יש לך כאשר אתה בוחר את החיים שלך?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק ברשתות חברתיות מסחר ברשת יחסי ציבור באינטרנט peb

נושא המאמר: שיווק ברשתות חברתיות ככלי למסחר ברשת
מאת: peb-יחסי ציבור באינטרנט   שמור מאמר למועדפים

"לצאת לקניות" עם החברים מפייסבוק...
שיווק במדיה חברתית הוא היום חלק בלתי נפרד מתחום המיתוג והשיווק באינטרנט. הכוונה היא לשימוש ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק או טוויטר, כדי לשווק מותגים ולהעלות את התנועה (טראפיק) באתר המותג – ואלה אכן כלים יעילים להשגת מטרות אלה.
אבל ככל שעובר הזמן, הכלים הללו הופכים להיות יעילים גם בתחום המסחר האלקטרוני (ביצוע רכישות מוצרים של ממש באמצעות הרשת). הרעיון הכללי מאחורי שיווק במדיה חברתית הוא שלא כדאי להיות יותר מדי "שיווקי", כי אחרי הכול, מדובר ברשתות שנועדו לשיחות חברתיות – ובמידה רבה, זה עדיין מאוד נכון. ובכל זאת, הרשתות החברתיות מעניקות פלטפורמה להרבה פעילויות שהן מעבר לחברתיות נטו (למשל: החתמת עצומות, גיוס תרומות, גיבוש קבוצות אינטרס פוליטיות ועוד) – ואחת מהאפשרויות שמתפתחת כיום מאוד, היא האפשרות להעצמת תחום המסחר אינטרנטי.
עד היום, החששות של אנשים בנוגע לאבטחת מידע ברשת, עיכב מאוד את תחום המסחר האינטרנטי. הרבה מאוד אתרי מסחר, שהשקיעו רבות בפיתוח מערכות אבטחה מצוינות, מאבדים כמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים, רק בשל התדמית הלא בטוחה שיש לקנייה ברשת.
כיום, חיבור לפייסבוק הפך למשהו שמנהלי אתרים מטמיעים באתריהם בקלות. אתר שמקושר לפייסבוק, וגולשים יכולים להיכנס אליו כדי לבצע רכישה, כשכל שנדרש מהם היא החברות בפייסבוק – סביר להניח שיעורר בגולשים פחות חשש בנוגע לענייני אבטחה. חיבור לפייסבוק מאפשר כניסה לאתרים מסוימים, כשאימות הזיהוי נעשה באמצעות הפרופיל המפורסם ברשת החברתית.
ברור, שחיבור של אתר לפייסבוק לא אומר שום דבר בנוגע לרמת האבטחה של האתר, אבל אנשים ממילא מחוברים לפייסבוק כל הזמן – כלומר, הם התגברו על מכשול החשש מחשיפת פרטים ברשת, כשמדובר בפייסבוק. זאת אומרת, שאם הם ייתקלו באתר כלשהו בהקשר לפייסבוק, הם לא יחששו להיכנס אליו ולהירשם, אם מדובר במידע שממילא כבר פרסמו ברשת החברתית...
ככל שאנשים מבלים יותר זמן בפייסבוק, הם, למעשה, מעניקים יותר אמון במותג של הרשת החברתית, וגם אם הם לא מודעים לכך, יש לדבר הזה השפעה על האופן שבו הם תופסים מותג שנחשף בפניהם דרך הרשת.
מדובר בצריבה של מותגים בתודעה – עיקרון פשוט ובסיסי מאוד בשיווק. צריבה בתודעה באמצעות הטוויטר, לא אומרת שצריך לשלוח אלפי טוויטים שיווקיים ביום. מי שמתחברים לטוויטר, לרוב מחפשים אינפורמציה – לא סיסמאות פרסומת. הדיון והעברת המידע מעניקים למותג נראות ברשת שאנשים סומכים עליה, גם כאשר האינפורמציה שעוברת בדיון אינה קשורה ישירות למוצרים שמבקשים לשווק.
הגענו לשלב שבו פלח רחב באוכלוסיה חש יותר בנוח להיות חלק מרשתות כמו פייסבוק וטוויטר, ועולם המסחר האינטרנטי עומד להתפתח מאוד בעקבות זאת. למשל, גולש שמצא באתר מסחר המחובר לפייסבוק מוצר שמעניין אותו, יכול ליצור קשר עם החברים ברשת החברתית, ולהתחיל צ'אט, שבו הוא למעשה לוקח אותם איתו לסיבוב "קניות" (מראה להם את המוצר המדובר, מבקש מהם עצות, משווה מולם מחירים...)

www.peb.co.il/שיווק%20ברשתות%20חברתיות%20ככלי%20למסחר%20ברשת


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י peb-יחסי ציבור באינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]