חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסונים בראי הפסיקה בעולם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיזוק מערכת החיסונית בעיות הלב וכלידם מודעות עצמית סכרת

נושא המאמר: הומאופתיה קלאסית - רפואת העתיד
מאת: Fruma Weksler   שמור מאמר למועדפים

הומאופתיה קלאסית – רפואת העתיד
מרפאה את האדם, ולא את המחלה. ההצלחה מתאפיינת בשיפור של כל המערכות, ולא בדיכוי סימפטומים של מחלות.
מונעת את ההתפתחות של מחלות תורשתיות.
עושה את האדם יותר עמיד ללחצים.
מחזקת את המערכת החיסונית.
עושה את האדם יותר תקשורתי.
מפתחת מודעות עצמית
לעתים משמשים במונח "הומאופתיה" לדברים, שאין להם שייכות כל שהיא לנושא. זה תחום רפואי מוגדר וייחודי, וכדאי, שמטופלים יבינו במה מדובר.
ההכרות שלי עם ההומאופתיה התרחשה באופן פתאומי. הורי וגם רוב בני משפחתי הקרובה והרחוקה עסקו ברפואה. אך לא חשבתי, שאפשר להתייחס ברצינות לאיזושהי שיטה, חוץ מרפואה קונבנציונאלית. בילדות חליתי בשחפת. הריפוי לא היה מוצלח. בגל 15 החלטתי להפסיק את הטיפול המקובל והתחלתי להתחסן בכל מני אופנים ולשנות תזונה. הצלחתי להתגבר על מחלת השחפת ואז הבנתי שיש דרכים נוספות לריפוי.
לפני 22 שנה חלתה בתי הגדולה, שהייתה אז בת שנתיים. למרות הטיפול ה"אינטנסיבי" שלווה בהרבה אנטיביוטיקה, מצבה הלך והחמיר. שכנה שלי המליצה לפנות לרופא הומיאופת ד"ר קמקדזי, שמשפחתה טופלה אצלו. כעבור כמה שעות לאחר לקיחת תרופה הומיאופתית ראיתי שיפור פלאי. זה עשה עלי רושם כל כך חזק, שחפצתי ללמוד את השיטה. כעבור שנה כבר יכולתי לעזור לבני ביתי בבעיות קטנות. ואז, באחת מפגישות הלימוד ד"ר קמקדזי אמר, שישנם "משוגעים" במקצוע הזה, שיכולים להקדיש שעות לחיפוש של "סיבת הסיבות".
אני מקסימאליסטית בטבעי ולכן מייד התחלתי לחפש - איפה אפשר ללמוד את השיטה והיא -ההומאופתיה הקלאסית.
ב1988 התחלתי ללמוד בקולג' לרפואה אלטרנטיבית במגמת הומאופתיה קלאסית, שאז התחיל את המחזור הראשון שלו. המורה שלי ד"ר חיים רוזנטל- הינו אחד מטובי ההומיאופתים הקלאסיים בארץ.
ב1993 סיימתי לימודים והתמחות של שנה במרפאה של ד"ר חיים רוזנטל והתחלתי לעבוד במרפאה פרטית משלי. אך מאז לא הפסקתי ללמוד את הנושא. בנושא הזה לא מפסיקים ללמוד, כל עוד רוצים לעסוק בזה.
כולנו מחפשים תענוגים בחיים, כולנו רוצים להרגיש את עצמנו מאושרים. אחד המרשמים לאושר - הוא היכולת לעסוק במקצוע אהוב ועוד במקצוע כזה, שבאמת מסוגל לעזור לבריות.
אשתדל במאמר הזה להתחלק איתכם עם הידע הרב הקשור לשיטת הריפוי.
כאשר אדם חש בבעיה כל שהיא, הוא ינסה לפתור אותה. במה יהיה תלוי כמה טוב הפתרון לבעיה? בכך, שהפתרון יהיה יעיל למצב הכללי ולטווח ארוך. "החכם רואה את הנולד". ובכן זאת צריכה להיות גישה, שמתייחסת לא למקום נקודתי המופיע כאיזשהו סימפטום במערכות פיזיולוגית, שכלית או רגשית, אלא לתמונה מלאה, המתחשבת עם התועלת כללית של כל המערכות. אני מכירה שני פתרונות כאלו. אחד במישור הרוחני ,וזאת - חוכמת הקבלה והשני במישור האנרגטי והיא - ההומאופתיה הקלאסית.
רוב רובם של האנשים בעולם אינם מודעים לכך שטיפול נקודתי(סימפטומאטי) רק מקל על בעיות באופן זמני ומחמיר את המצב הכללי של האדם( ולא משנה בכלל ממה עשויה תרופה, האמורה להקל, אם היא "טבעית" או כימית.) הרוחניות מסבירה לנו, שכל המתרחש איתנו אינו מקרי, אלא בא כדי שנבין את סדרי העולם, ונחפש את סיבת הסיבות. תהליך דומה לזה קורה במישור אנרגטי. המחלות באות, כדי שנשים לב לסיבתם. וכמו שבעולם הרוחני פתרון נקודתי רק מחמיר את המצב הכללי, כך גם בגוף הגשמי(העולם הקטן), פתרון נקודתי מחמיר את מצבו הכללי של הגוף.
ודאי הבנתם כבר, שהומאופתיה אינה רפואה עממית, היא אינה ריפוי בצמחים, זה לא קשור לריפוי על חושי, זה בטוח אינו קשור לתוספות מזון ולא למחטים... אז מה זה כן? זה-הן קדום והן- צעיר ימים. כאשר משה רבנו זרק את העץ המר למים מרים, כדי להבריא את המים - זאת הייתה הומאופתיה. וגם, כאשר הוא היה מראה את נחש הנחושת, כדי להבריא את האנשים, שהוכשו על ידי נחשים - זאת הייתה הומאופתיה. גם כאשר אדם שנגע במת נטמא, וחייב להיטהר באפר שריפתה של פרה אדומה - גם זה לפי העיקרון ההומיאופתי שאומר: "דומה בדומה ירפא". והעיקרון הזה - הוא לא פחות מחוק אלוקי לתיקון:"בשר ודם במתוק מרפא את המר אבל הקב"ה מרפא את המר במר... הקב"ה בדבר שהוא מכה בו הוא מרפא".
למרות שהעיקרון היה ידוע, למעשה, כשיטת רפואה, זה התגלה רק לפני 250 שנה על-ידי רופא גרמני ד"ר סמואל האנמן, מדען גאוני עם ידע רחב ביותר. אדם שלא הסכים לשיטות ההרסניות של הרפואה בימיו וחיפש איך לרפא באופן אמיתי בני אנוש שסובלים. אנחנו חייבים לו לא רק גילוי של חוק הריפוי "דומה בדומה ירפא" אלא גם הבנת התפתחות המחלות והבנת הקשר בין מערכות הגוף והנפש.
הוא הוכיח את גילויו במסירות- נפש אמתית. למרות שהיה בעל משפחה גדולה וחסר אמצעים, לא הסכים לפגוע בבריאותם של החולים בשיטות הקיימות ומפרנסות היטב, אלא העדיף להיות מנודה נוכח גילויים וטיפולים ברפואה ההומיאופתית, שהייתה עוד יותר נרדפת מהיום. גם את ניסיונותיו הרבים של רמדיס (-תרופות הומיאופתיות) לא בצע לא על עכברים ולא על קופים. בתחילת דרכו הוא ניסה כל התמציות על עצמו, ומאוחר יותר גם על חבריו, שהצטרפו לדרכו.
כדי להאיר את עיניכם, אנצל את השאלות השכיחות, שנשאלתי בהרצאות שהעברתי בנושא. ובכן - מהי הומאופתיה? - אמרנו כבר, שביסודה מונח חוק הדמיון - "הדומה בדומה ירפא". משמעות הדבר, שהומיאופת יחפש חומר, שיהיה מסוגל לגרום לאדם הבריא את אותם הסימפטומים, שאותם הוא יהיה מסוגל לרפא אצל אדם החולה. זוהי גם שיטה שמטפלת באדם ולא במחלה. לדוגמה: האדם, שכתוצאה מהמתח יחלה באקזמה, יש לבחור תמצית, שתהיה מסוגלת לפתח אצל אדם בריא מצב שדומה למתח אותו עבר החולה. התמצית תתפוס את מקומה של המחלה ויחד עם המתח יעברו תוצאותיו של המתח במקרה שלנו - אקזמה. בהומאופתיה קלאסית הריפוי עמוק ויציב. הוא מושג כתוצאה מהכרות של מנגנוני הקשר במערכות גוף האדם והיררכיה של מערכות הגוף, מיומנות בראיית תמונה שלמה.
כל מצב מחלתי, במיוחד במחלות כרוניות - הוא תולדה של המצב הקודם. כל מצב קודם - הוא יותר קל מהמצב הבא. לכן בעקבות טיפולים סימפטומאטיים, במקום להיות יותר בריאים, אנשים נעשים יותר ויותר חולים.
הטבע בוחר בטובת המערכת כולה ויוצר את המצב הטוב האפשרי. לרפא אותו ולשנות תמונה כוללת אפשר אך ורק על-ידי חיזוק של המערכת החיסונית, ורגנרציה טבעית של הגוף לפי הטבע ולא נגדה.
כדי להבין את האמור נפנה שוב לדוגמה עם המתח והאקזמה. וכאן גם נוכל להבין את ההבדלים בין שני סוגי הומאופתיה - קלאסית וזו, שאינה קלאסית. בהומאופתיה קלאסית ההתייחסות תכוון למתח, כמקור הבעיה, ובשאר סוגי ההומאופתיה יתייחסו לאקזמה כאל בעיה העיקרית והשתדלו להיפטר ממנה (כמו שיפעלו בכל סוגי הרפואה האחרים).
כאן שווה לנו להכיר מושג הנקרא דיכוי. לעומת ריפוי, שיפתור את הבעיה בהתחשבות בבריאות של כל המערכת, הדיכוי הוא רק - העלמת הסימפטום, ללא התחשבות בצורכי הגוף כולו. במאמר "השיחה מאוד רצינית לאמהות, אבות ולשאר האנשים" יודגם, מה קורה עקב כל הדיכויים שנעשים, כאשר הגישה לטיפול היא להקל על המצב העכשווי ללא התחשבות בצרכי המערכת כולה.
השאלה הבאה היא - ממה עשויים רמדיס הומיאופתיים, איך הם פועלים?
היום ידועים יותר מ-2000 רמדיס ומקורם הוא מעולם הדומם, הצומח, החי , מגזרות מגוף האדם ואפילו מגלים שונים. כל רמדי - היא תמונה אחרת עם מאפיינים שונים. וזה אומר, שבהומאופתיה ישנם כלים רבים ביותר לגישה אינדיבידואלית. כל רמדי בפרובינג (תהליך הניסוי) מתאר תמונה שלמה, המיוחדת לאותו הרמדי. ההומיאופת הוא אומן, שצריך לזהות בין התמונות הרבות של רמדיס את זאת שהכי דומה לתמונה של האדם על כל הרבדים , השכלי, הרגשי והגופני. ואז, כאשר תמונת הרמדי דומה לתמונתו של האדם - היא מפה האמורה להחזיר אותו מהמצב של חולה למצב בריא. כל מה שנאמר - הוכח בטיפולים רבים על-ידי הומיאופתים הרבים באולם, שהצלחתם בריפוי של מצבים קשים שונים היום ידוע למיליוני אנשים בעולם. ידוע שהרמדי, שהוא תוצר אנרגטי בלבד, דוחף החוצה את המחלה הגשמית. אך "איך ומדוע"- שייך לתחום ההשערות. במיוחד לבני אדם בעלי גישה מטריאליסטית מאוד קשה להבין - איך קורה, שעם הפחתת החומר, הכוח האנרגטי של הרמדי גדל. אלו, שמסיבות שונות אינם מסוגלים להודות בהשגות פלאיות של טיפולים הומיאופתים, מנסים להסביר את הצלחתם כתופעות פסיכולוגיות, כאפקט פלסבו, אך זה לגמרי לא נכון.
קודם כל כי אנו, ההומיאופתים יודעים שרמדיס שונים משפיעים על אותו אדם באופן שונה. ולאנשים שאין להם הניסיון הזה, צריך להיות ברור שלא יכולה להיות השפעה פסיכולוגית על תינוקות, חיות או צמחים.
השאלה הבאה היא - "אילו מחלות אפשר לרפא על-ידי הומאופתיה קלאסית ?"
מצידה של ההומאופתיה השאלה אינה נכונה, כי מבחינתה רק תיקון של כל המערכת יגרום לשיפור לחלקים הנפגעים, לכן ההומיאופתים הטובים תמיד אומרים, שאין זה מתפקידם לרפא מחלות גופניות שונות, אך זה נאמר כדי שיהיה ברור, שהמחלות הן רק תוצאה של מצב רוחני לא מתוקן. וכאשר טיפול מכוון לשיפור או תיקון כללי, - יחד איתו באים לריפוי רוב בעיות הבריאות, וזה לא משנה אם זה בעיות לב וכלי דם; לחץ דם גבוה או סוכרת; בעיות דרכי נשימה או אף, אוזן, גרון; בעיות גינקולוגיות, אורולוגיות או נוירולוגיות, אוטואימוניות או תורשתיות; או 'סתם' מצבים כמו עייפות כרונית, דיכאונות; בעיות פוריות; אלרגיות שונות - כל אלו רק ביטויים שונים של המערכת הלא מתוקנת - וחשוב מאוד לתפוס אותם כמה שיותר מוקדם, כשזה עדיין במצב הפיך.
השאלה הבאה השכיחה היא - "כמה זמן הטיפול לוקח?"
כמובן, התשובה היא אינה חד משמעית. קודם יש לחלק את המטופלים לסוגים שונים של מצבים.
א).מצבים חריפים - חבלות שונות: פגיעות ראש, בטן, שדיים(במקרים, שאינם זקוקים להתערבות כירורגית ממש) כוויות, מכות שמש וחשמל, עקיצות, נשיכות הרעלות, שפעות, מחלות ילדים אקוטיות, בהלות - בקיצור ,אלו שאינן מצבים כרוניים עוברות בעזרת הומאופתיה הרבה יותר מהר, קל ונכון, מאשר עם כל רפואה אחרת
ב)מחלות כרוניות. להתפתחות של מחלות כרוניות תורם טיפול לא נכון, כאשר במקום ריפוי קורה דיכוי(קראו את המאמר "שיחה לאמהות..."). למחלות כרוניות ברב המקרים ישנם שורשים תורשתיים ולכן הם דורשים 4-5 שנים של טיפול. אך אל תתארו לעצמכם, שמשך השנים האלו אתם ממשיכים לסבול מאותם הבעיות, שאותם אתם רוצים לרפא. השיפור הולך וגדל, אך בצורה מאוד עדינה, והבעיות נעלמות בדרך הפוכה. לדוגמה, אם תחילה הופיעו בעיות העור, וזה הלך והתפתח קודם לבעיות אף, אוזן, גרון; ולאחר מכן לבעיות בדרכי נשימה; כאשר מתרפא, קודם עוברים בעיות בדרכי הנשימה, אחרי זה במערכת אף, אוזן, גרון; ולבסוף עוברות בעיות בעור. כל זה עובר בצורת הסרט, המתגלגל לאחור.
שוב ,אנחנו יכולים לראות הקבלה למה שקורה ברוחניות, כאשר ירידת הדורות הולכת ומדרדרת, העלייה הולכת ועולה מהגרוע ביותר לטוב ביותר בהדרגה. ויחד עם זה, שהולכות ומשתפרות הבעיות הגופניות, האדם נהיה יותר מאושר, יותר מפותח ויותר כשיר לחיים.
ניסיתי לענות על רוב השאלות השכיחות, אך אם תהיה לכם שאלה שלא עלתה כאן, אתם מוזמנים לשאול באתר, ואשתדל לענות. מאחלת לכם בריאות טובה ואושר.
www.friend-doctor.co.il

friend-doctor.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Fruma Weksler שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]