חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד להמנע מצרבת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת בת מצווה מסיבת בר מצווה הפקת בת מצווה הפקת בר מצווה

נושא המאמר: הפקת מסיבת בת מצווה
מאת: תום רוזנברג אושן   שמור מאמר למועדפים

היום תחום הפקת מסיבות הבת מצווה | בר מצווה , הפרכה לתעשיה של ממש , כל מועדון תל אביבי או בר בהרצליה למדו שאם יש כבר מעודון ,בר תקליטן ,הגברה וכמה מנורות אז אפשר לפני פתיחת המקום גם לארגן 3 שעות של בר או בת מצווה וכל מה שנישאר זה רק איש מכירות טוב או הורים שלא ממש מבינים את התחום . אז לפעמים זה לא הדרך המוצלחת .

לכן חברת אושן הפקת בת מצווה VIP אספה עבורכם את מיטב הפרמטרים לאירגון בת מצווה מושלמת! וקצת על מאחורי הקלעים של התעשיה.

איך לבחור תקליטן :

ראשית כל על כל הערב והצלחתו אמון התקליטן: בת מצווה הינו ז'נאר ניפרד וספציפי בתחום האירועים לכן חשוב שהתקליטן יהיה בעל רקע בתחום, בעלי אולמות תמיד ימליצו לכם על התקליטן שלהם אך חשוב לדעת שתקליטן שטוב לחתונה אירוע חברה או ברית לא תמיד יתאים לבת מצווה, המוסיקה שונה וקצב האירוע שונה,התקליטן צריך לדעת להיות עם האצבע על הדופק ולדעת לעניין את הילדים ,להפעיל ולהנחות על מנת שתמיד יהיו במרכז רחבת הריקודים ומסביב לחוגגת. היום תחום התקליטנות "פרוץ" כל ילד שמוריד שירים באינטרנט או שאבא שלו קנה לו זוג רמקולים הופך להיות די ג'יי והניסיון אומר שהוא עשה בן אפס לעשרה אירועים וגם הם לשכן או חבר של ההורים ולכן חשוב מאוד לקבל המלצות אוביקטיביות מלקוחות התקליטן שעשו אירועים דומים ,לברר את סוגי ההפעולות ומשחקי החברה , ואף להפגש עם התקליטן על מנת לבדוק את "הכמיה" בינייכם ושאתם רואים את האירוע באותו אופן, מרכיב נוסף חשוב היא מערכת ההגברה והתאורה של אותו התקליטן , גם בנושא הזה יש תקליטנים עם ציוד מאולתר וחבבני , יש לבדוק ולהתיצץ איזה ציוד יש ברשותו והאם מתאים לאופי המקום ומספר האנשים, וכמובן האם יש גיבוי לכל מקרה ו..

בחירת המקום היא פקטור חשוב מאוד , לא כל מועדון מתאים לאירוע בת מצווה לדוגמא מועדון גדול מידי מקשה על התקליטן לשלוט באירוע ולמרכז את הילדים מסביב לחוגגת ,חשוב שמקום יהיה מרווח אך בתאם לכמות הילדים, יש מועדונים שמתאימים ל 400 איש וכאשר מגיעה למקום לחגוג כיתה של 40-45 ילדים זה ניראה ריק ולא משרה אווירה טובה.מקרה נוסף זה מקומות בסגנון בארים,קיימת שם רחבת ריקודים קטנה ובר ענקי מה שמושך את הילדים לרוץ מסביב לבר ופחות להתעסק בבת המצווה. לכן חשוב שבמקום יהיו כמה שפחות גירויים לילדים שלא קשורים ישירות לחלק מן האירוע.

אפשרות נוספת ולא פחות טובה ואם תשאלו אותי אפילו עדיפה זה אירוע בחצר הבית,מתנס,בית עם וכו.. היום קיימות חברות שיפיקו לכן אירוע מעוצב מרשים ואפילו משודרג יותר,הרבה מועדונים עובדים על מן נוסחא של "אירוע בת מצווה" וילדים שמים לזה לב! מה שהופך את האירוע שכבר השקעתם בו לאירוע שבלוני ,כלומר האירוע שלכם הוא בדיוק כמו האירוע של אתמול והאירוע של מחר ומקרה הגרוע על של עוד 3-2 ילדים מאותה השכבה של הילדה בחודש האחרון.

כאשר אתם חוסכים את עלות המועדון תוכלו להשקיע יותר לדוגמא באטרקציות! מה שיוסף ערך מוסף ומאתגר לילדים, כגון שולחנות משחק (הוקי אוויר,סנוקר, כדורגל) ומשחקי ע"ג פלזמות (WII ,גיטר הירו) אך חשוב שהם יהיו רק חלק מן הערב כדי לא לגנוב פוקוס מן החוגג והתקליטן, כמו כן ניתן לשלב קריקאטוריסט או קעקועים אך חשוב גם לתחום את זה לחלק מן הערב על מנת שלא היו תורים והתעניינות רבה מידי של הילדים והם לא ירקדו או ישתפפו.

האוכל באירוע: מרבית המועדונים פשוט מזמינים לכן פיצה וכדי לחסוך גם עדיף שתהיה זולה מה שמעיד על איכותה, חשוב לא להתפשר בנושא , למשל חברות שעשות דוכני מזון לרוב מביאות אוכל איכותי כגון המבורגרים עם תוספות, טאבון פוקאצות ופיצות בהכנה עצמית,מה שמדרג את האירוע שלכם בכמה רמות! ובמחירים משתלמים מול המועדונים.

טיפ נוסף מאושן , היא לקחת את הפקת אירוע בחבילת אחת , כי מילת המפתח באירוע היא "סיכרון" ו"קריאת קהל" יותר קל שראש אחד אחראי ויודע מתי נכון להוציא את האוכל מתי יותר נכון להמשיך ריקודים או סוג מסויים של הפעלה. מועדונים לרוב מקובעים בשעת הוצאת האוכל או מתי מפיסיקים את אטרקציות מה שלעיתים מפספס את הנקודה או פוגע שלא במכוון בדברים שיכלו לשדרג את האירוע או להבליט את החוגג. או במקרה של ריבוי ספקים באירוע, לדוגמא האוכל מתחיל להגיש באמצע משחקי החברה או כניסתו המיוחדתשל החוגג וכל הילדים רצים לתפוס מקום בתור , או מלחמת צומת לב בן התקליטן למפעילי האטרקציות וכו...

ראש אחד בעל בית אחד ומפיק מקצועי יעשו את העבודה. חבילת אחת לרוב אמורה גם להוזיל את עלות האירוע מכוון שהצוות והלוגיסטיקה כבר קיימים באירוע כך שאין עלות נוספת בהבאת אטרקציות או שידרוגים נוספים כמו צילום ,קליפים, זיקוקים, כניסה מיוחדת וכו...

לחבילות מיוחדת ויעוץ שנמח לעמוד לרשותכם באתרנו www.ocean-dj.co.il ובפרטי יצירת קשר בברכה, תום רוזנברג אושן הפקות

www.ocean-dj.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תום רוזנברג אושן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]