חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתכון לשקשוקה מיוחדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיסני יום כיף סדנת קולנוע גיבוש עובדים

נושא המאמר: העכבר שהוליד הר - סיפורו של דיסני
מאת: יום כיף במרכז   שמור מאמר למועדפים

העכבר שהוליד הר

היה היה פעם, לפני שנים רבות, בחור צעיר בעל שאיפה עזה להיות מאייר מצליח ומפורסם. זה היה מתישהו בתחילת המאה הנוכחית כשאותו בחור עבר מעיתון אחד למשנהו בנסיונו למכור את האיורים שלו, אך לשווא. כל העורכים איתם בא בדברים לא היו מעונינים בציורים שלו, חלקם אפילו אמרו לו שהוא נטול כשרון לחלוטין ועדיף שימצא לעצמו מקצוע אחר. אבל הבחור שלנו היה עקשן ובעיקר האמין בעצמו. הוא סירב להתייחס ברצינות לביקורת המעליבה שקיבל, והמשיך להתמיד בנסיונותיו להתפרנס. כל הנסיונות שלו למצוא עבודה בתחום האיור והציור עלו בתוהו, חודשים רבים הוא חי מהיד אל הפה במעט הכסף שנותר לו. ביום בהיר אחד גיבורנו נתקל בכומר שחיפש מישהו שיאייר עבורו תמונות מהארועים בכנסיה לצרכי פרסום. ביאושו ובלית ברירה כמובן, היות וכל כספו אזל, האומן הצעיר שלנו לא נרתע מן ההזדמנות העלובה שנפלה לידיו. לרשותו הועמדה עליית גג צרה ומעופשת בקומה העליונה של הכנסייה, שם ניתן לו להתגורר על מנת שיצור את העלונים. נוסף לכל הצרות, והזוהמה הרבה, שרצה עליית הגג בעכברים רבים שקולותיהם הצפצפניים הטרידו והציקו לגיבורינו. ומעז יצא מתוק. מסתבר שדווקא כשאתה בתחתית, כשגאוותך בשפל, דווקא אז מתעוררת ההשראה הגדולה ביותר. למי שכבר ניחש, אותו בחור צעיר ומיואש הוא לא אחר מאשר וולט דיסני שלימים בנה אימפריה להפקת סרטים מצויירים, לה קרא על שמו. דיסני מסתבר, קיבל את ההשראה לדמותו המפורסמת הראשונה דווקא באותה עליית כנסיה מעופשת. לאותו העכבר השמח שצייר אז דיסני מתוך צער, הוא קרא כמובן מיקי מאוס.

בשנת 1923 הגיע דיסני בלווית שני אחיו, רוי ואיוורקס, להוליווד והחלו ליצור את סדרת "עליסה בארץ הסרטים המצויירים" עבור חברת "וינקלר". בשנת 1928 יסד דיסני את "אולפני וולט דיסני", ובאותה שנה גם שיחרר למסכים את סרטו העלילתי המדבר הראשון "ספינת קיטור וילי". באותו סרט כיכבה הדמות שהפכה את האולפנים של דיסני לאגדה, עכבר קטן שמח וטוב לבב העונה לשם "מיקי מאוס". אגב, וולט דיסני בעצמו דיבב את דמותו של מיקי. ב 1932 יצר דיסני את סרט ההנפשה הראשון בצבע "פרחים ועצים", סרט שזכה בפרס האוסקר שהיה אז חדש יחסית. סרט הבא של דיסני היה "שלגיה ושבעת הגמדים", עליו עבד במשך ארבע שנים תמימיות. הסרט שיצא ב 1937 הפך מייד להצלחה מסחררת שבעקבותיה ניתנה לדיסני האפשרות ליצור סרטים נוספים.
ב 1940 הוא יצר את "פנטזיה" המפורסם, שפס הקול שלו כלל יצירות קלאסיות מפורסמות. כל העת, ובמקביל, הפיק דיסני סרטונים קצרים וסדרות טלוויזיה בהם כיכבו בגאון דמויות ענק כדונאלד דאק, גופי, פלוטו ומיקי מאוס כמובן.

"דיסנילנד", פארק השעשועים המפורסם בקליפורניה, נפתח לקהל הרחב כבר בשנת 1955. הפארק שהינו מעין מדינת אגדות עצמאית בה מככבים גיבוריו של דיסני, נחשב לאחד ממוקדי התיירות המפורסמים והאטרקטיביים בעולם. בשנת 1971 נפתח אתר דומה בשם "דיסניוורלד" גם בפלורידה. וולט דיסני נפטר בשנת 1966 בגיל 65. גם לאחר מותו ממשיכים האולפנים שבנה להפיק סרטים כמעט מדי שנה.

המקוריות והחדשנות, האיכות הבלתי מתפשרת והיצירתיות ללא גבול הם רק חלק מן התכונות המאפיינות את סרטיו של דיסני, שהפך כשם נרדף לסרטים מצויירים בכלל. גם היום, שנים רבות אחרי שנוצרו, מהווים סרטיו של דיסני השראה ועונג לצופים בכל רחבי העולם. דף נייר, מכחול וצבע זה כל מה שהוא היה צריך בשביל לברוא עבורנו עולם קסום ומרגש, מציאות חדשה שמגרה את כל החושים, עונג קולנועי מושלם. ולהזכירכם, על מנת ליצור סרט אנימציה יש לצייר כ 12 תמונות בשניה. בחישוב מהיר, סרט ממצוע מכיל כמאה דקות, דהיינו כ 72 אלף תמונות !!! לא במחשב – ביד ! וואהו .

מסרטיו החשובים: פינוקיו (39), דאמבו (41), במבי (42), סינדרלה (50), עליסה בארץ הפלאות (51), פיטר פן (53), היפיפיה והיחפן (55), היפיפיה הנרדמת (59), חתולים בצמרת (60), על כלבים וגנבים (61), ספר הג'ונגל (67).

www.bamerkaz.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יום כיף במרכז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]