חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חדרי ארונות מעוצבים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אבן חיפוי אבן אבן עתיקה אבנים מפירוקים

נושא המאמר: חיפוי אבן - יתרונות, סוגים וטיפים
מאת: שי ברקוביץ   שמור מאמר למועדפים

חיפוי אבן עתיקה לבתים נהפך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי בין בוני הבתים והמשפצים, וזאת לא בכדי.
בעלי בתים המבקשים לתת לביתם מראה מיוחד, עתיק או משולב יכולים כיום להדביק חיפוי אבן על קירות הבית ובכך לאפשר עיצוב מיוחד יותר. קיימים סוגים שונים של אבנים, עליהן נפרט בהמשך, המאפשרות הדבקה גם על הקירות הפנימיים של הבית כך שיהפכו אותו למיוחד עוד יותר. מעבר ליתרונות האסטטיים הברורים להדבקתו של חיפוי אבן על קירות הבתים, יש לחיפויי האבן יתרונות נוספים, וכל זאת בעלות סבירה ללקוח.

למה חיפוי אבן?
כאמור, חיפוי אבן מאפשר גמישות בעיצוב הבית, הן בקירות הפנימיים והן בקירות החיצוניים שלו. מעצב הפנים שלכם, או אתם יכולים לגשת לספק חיפוי אבן ולבחור את סוג החיפוי מתוך המבחר הגדול הקיים, לערבב בין סוגים וכו'. כל זאת על מנת ליצור את המראה הייחודי אותו מבקשים להשיג לבית.
יתרון נוסף של חיפוי אבן הוא החיסכון באנרגיה. הדבקת חיפוי אבן על קירות הבית מעניקים לו בידוד טוב יותר - מקור ומחום -הוצאות האנרגיה של הבית בחימומו בחורף וצינונו בקיץ יצנחו לאחר הדבקת האבן על הקיר.
בנוסף להיותו מבודד חום מצוין, חיפוי אבן מספק בידוד נוסף מרעשים ונוזלים. בין אם אתם גרים ליד רחוב סואן במרכז או באזור לח בשפלה, חיפוי אבן יספק לביתכם הגנה טובה יותר ממפגעי הרעש – שעלולים להפריע לשלוותכם הנפשית וכן למפגעי הנוזלים שעלולים לפגוע בצבע הקיר שלכם.
כמו כן, אבני חיפוי אינן דורשות תחזוקה כמו קיר רגיל – התיישנות האבן בדרך כלל רק מוסיפה למיוחדות שלה. ממש כמו היין – עם הזמן היא רק משתבחת.

סוגי חיפוי אבן
קיימים סוגים רבים של חיפוי אבן. הסוגים השונים נבדלים בייעוד האבן, סוג האבן, חוזקה, סוג העיבוד ורמת הליטוש שלה.
אבן עבור קיר חיצוני היא אבן מעט יותר מאסיבית, ועובייה יכול להגיע ל- 4 ס"מ. אבן עבה מספקת בידוד טוב מחום, רעש ונוזלים, ולכן היא מותקנת בחוץ הבית. מפאת משקל האבן, התקנתה מעט יותר מסובכת כיוון שיש צורך בעוגנים לקיר, ולכן רצוי שהיא תיעשה ע"י בעל מקצוע.
אבן עבור קיר פנימי היא אבן בעובי של עד 1.5 ס"מ. אבן זו היא דקה במיוחד כיוון שהיא מיועדת להתקנה בפנים הבית. אם תותקן אבן עבה יותר, קיים סיכוי שהאבן לא תידבק לקיר מפאת משקלה.
נהוג להתחיל את הדבקת אבן החיפוי מתחתית הרצפה במקום הפנלים הרגילים הקיימים בה ליצירת מראה קיר אחיד.

טיפים למחפים
אם החלטתם להדביק חיפוי אבן בביתכם, כדאי להתייעץ עם מעצב פנים שיכול לסייע בבחירת צורת האבן המתאימה מיקום ההתקנה, סוג האבן, חוזקה וכו'. כמו כן, מומלץ להתייעץ גם עם בעל חצר האבנים, שגם הוא בעל ניסיון רב בנושא.
נושא נוסף ולא פחות חשוב הוא רמת המקצועיות של מתקין החיפוי - חשוב לבחור אדם בעל ניסיון רב בהדבקת חיפוי אבן, בעיקר אם מדובר בחיפוי חיצוני שם נדרשת מיומנות נוספת. אל תתפתו לבחור במתקין הזול ביותר. הדבר יכול לעלות לכם ביוקר בעתיד.

www.kerenstone.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי ברקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]