חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם הסלולרי שלך באמת ''ללא התחייבות''





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בבילון בבילון 8 מילון בבילון מילון בבילון 8

נושא המאמר: בבילון 8 – המילון המוכשר ביותר בעולם
מאת: לילך   שמור מאמר למועדפים

תוכנת בבילון מציעה תרגום מלא לכל טקסט בכל אורך, במגוון שפות ובקליק אחד. כיום אין צורך לפתוח מילון ולהתחיל לחפש מילה אחר מילה או לפתוח חלון אינטרנט חדש ולבצע copy & past לתוך אתרים המציעים תרגום מילים בודדות או טקסט - און ליין. התרגום בתוכנת בבילון נעשית ע"י לחיצה פשוטה על אחד ממקשי העכבר והמקלדת לפי הגדרות הנוחות לכל משתמש. תוכנת בבילון 8 מזהה באופן אוטומטי את הפסקה כולה או מילה מסוימת לפי בחירה ומתרגמת אותה.

מילון בבילון נחשב כיום למילון המדויק ביותר שקיים ברשת הן מבחינת מגוון השפות לתרגום והן מבחינת הדיוק בתרגום פסקאות גדולות

מילון בבילון 8 – תמיד יש מי שמתקן אותך
בנוסף לתרגום, תוכנת בבילון 8 בעלת יכולת גבוהה לבדוק ולתקן באופן מיידי את הטקסט המוקלד בעת ההקלדה באינטרנט. לדוגמה: טפסים מקוונים, תיקון ותרגום בדואר אלקטרוני, תיקון שגאות בכתיבת בלוגים וכדומה. בודק האיות של מילון בבילון 8 מספק למעשה הצעות לאיות נכון בשילוב עם תוצאות תרגום. אחת מהאפשרויות הנוספות של בבילון בעת הקלדת טקסט הינה הצעה למילים עוד בטרם הסתיימה ההקלדה של המילה בדומה לחיפוש מילים במנוע החיפוש של google.

תוכנת בבילון 8 – לא רק תרגום שפות
אפליקציות שימושיות נוספות במילון בבילון 8 שאינן קשורות באופן ישיר לתרגום מילים או תוכן הן; המרת מטבעות, המרת מידות ומידע על אזורי זמן ברחבי העולם. המרת המטבעות בתוכנת בבילון 8 נעשית בקלות על-ידי הקלדת ערך כלשהו ביישום וקבלת תוצאה מיידית של ערך המטבע. בכך למעשה אין צורך לחפש באינטרנט או בעיתון מהם השערים ולהתחיל לחשב במחשבון שערי החליפין של המטבעות מאחר והתוכנה מתעדכנת און ליין בכל יום.

לעצב את הממשק בקלות
בנוסף לתרגום מילים וקטעים שלמים מהרשת או ממסמך כלשהו, נהנים משתמשי מילון בבילון 8 מעיצוב הממשק לפי נוחותם. כלומר, בתוכנת בבילון 8 יכולים המשתמשים להתאים את הממשק בהתאם להעדפותיהם, כאשר ניתן לשנות את צבעי הרקע, שקיפות הדף, גודל הגופן, סדר התוצאות AND MORE.

מילוןבבילון.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]