חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצ'קרות בגופנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בית ספר להנדסאים שנקר הנדסאים

נושא המאמר: בית ספר להנדסאים - נשים, הנדסאים וקריירה.....
מאת: מיכל   שמור מאמר למועדפים

כיום לומדות יותר ויותר נשים בבתי ספר להנדסאים אולם רובן לא ממשיכות עם לעסוק בתחום כקריירה. לפי מחקר חדש שנעשה חלק מהנשים משתמשות בלימודי בית ספר להנדסאים כקרש קפיצה לקריירות אחרות. במחקר שנעשה ע"י פרופסור ברברה בגילהול התגלה שיותר ויותר נשים מתחילות ללמוד לימודי הנדסאים שנחשב בעבר כמקצוע קשוח, כבד ומלכלך, אולם הן לעיתים נרתעות מהמשך הלימודים בגלל שיטות הלימוד בחלק מבתי הספר. כתוצאה מכך עולה מספר הנשים שלמדו בבית ספר להנדסאים אך אינן עוסקות בתחום כקריירה. המחקר, שכרוך בבדיקת השקפתם של הסטודנטים לפני, במשך ואחרי הלימודים, שופך אור על ההתנסויות של נשים בעסק שהוא בעיקר גברי, והאסטרטגיות שהן מאמצות כדי לשרוד. החוקרים מצאו שנשים שלמדו בבית ספר להנדסאים החשיבו את המקצוע כבסיס טוב למספר קריירות אלטרנטיביות. אולם מצאו כי היכולת הטובה ביותר להעביר לעבודה היו מעשיות וגנריות. סטודנטים משני המינים היו ביקורתיים לגבי התוכן, שיטות ההערכה והדגשת הלימודים התיאורטיים כשבמקומם רצו מערכת יותר מעשית ועכשווית. המחקר מראה שהמעבר מהלימודים לשוק העבודה יכול להיות קשה במונחים של השתלבות מעשית בתחום, השגרה בעבודה ותרבות העבודה. שילוב במקומות עבודה בזמן הלימודים יכול להקל על התהליך ויעזור לנשים שלמדו בבית ספר להנדסאים להחליט לגבי המשך הקריירה שלהן. פרופסור בגילהול אומרת: "נשים מאמצות מגוון אסטרטגיות להתמודדות עם הלימודים בבית ספר להנדסאים ובסביבה הגברית שבה הן נמצאות. האסטרטגיות כוללות התנהגות כאחד הגברים, קבלה של אתגר המינים, בניית מוניטין ולהמעיט בערך החסרונות לטובת היתרונות." "באופן מדהים, נשים מצאו כי גם בכתה וגם במקום העבודה המין שלהם, בלי לשים לב, יכול היה להבטיח שהן קיבלו יותר עזרה מעמיתיהם הגברים. הצד השלילי הוא שנשים נחשבות בתחום ההנדסאים כבעלות פחות יכולת מגברים." נשים רואות את עצמן עם יותר יכולת תעסוקה בגלל מינם, והרגישו כי חברות רבות ניסו לקבל לעבודה יותר נשים כדי לשפר את התדמית שלהם. פרופסור בגילהול אומרת: "הדחף להעסיק יותר נשים בתעשייה ראוי לשבח, אבל הדבר גרם להן לחשוב אם ההעסקה שלהן היא בגלל היכולות שלהן או בגלל המין שלהן". "לחילופין, הדבר הוביל נשים להאמין, אולי באופן שיקרי, כי העסקה בתחום ההנדסאים תהיה שווה לנשים. נשים בבית ספר להנדסאים העריכו את מעמדן כחידוש בתחום ההנדסאים, אולם עדין החזיקו בסטריאוטיפ המסורתי על נשים מחוץ לתחום." "היחס שלהן הוא כנראה התוצאה של ההשתלבות שלהן בתרבות התעשייה, והן עושות מעט מאוד לקדם מטרות של נשים בבית ספר להנדסאים."

www.handesai.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]