חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי נגינה ומשמעותו כיום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים פלסטיים ניתוח פלסטי

נושא המאמר: הסרת משקפיים לתיקון הראייה
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

הסרת משקפיים הוא שם כולל למספר שיטות והליכים שמיועדים לתיקון הראייה, והולכים וצוברים פופולאריות בשנים האחרונות. למרות שמשקפיים חזרו לאופנה לאחרונה בקרב בנות המין היפה, כחלק מלוק אינטליגנטי של ספרנית – עדיין יש הרבה נשים, גברים ואפילו נערות ונערים שמעדיפים בלי. לא רק שיקולים אסתטיים ואופנתיים, אלא גם ובעיקר שיקולי נוחות הם שמביאים בעלי משקפיים רבים להתעניין בשיטות הסרת משקפיים. התלות הגדולה באביזר חיצוני מהווה מטרד – בין אם מדובר במשקפיים או בעדשות מגע. קיימים גם מחקרים רבים, הטוענים כי הנזק המצטבר בלבישת עדשות מגע, וכן הסיכוי לפתח דלקות ובעיות עיניים אחרות, שכיח יותר מאשר הסיכוי לסיבוכים בניתוחי הסרת משקפיים. כיום ניתן להתאים את סוג הניתוח למטופל, וגם במקרים בהם לא ניתן לתקן את הראיה במאה אחוז אפשר בהחלט להפחית את מידת קוצר/רוחק הראיה.

ואמנם, הסרת משקפיים מתאימה הן לבעלי קוצר ראייה, הן לבעלי רוחק ראייה והן למי שסובל ממה שמכונה צילינדר. הרעיון הוא פשוט – השיבוש שגורם לעיוותי ראיה, נגרם כתוצאה ממבנה של הקרנית. קרנית שגורמת עיוות בראיה מאופיינת בפני שטח מחוספסים ובעלי בליטות מיקרוסקופיות, לעומת קרנית של בעלי ראיה תקינה. הסרת משקפיים בלייזר מתבצעת כיום הודות ליכולותיו של הלייזר להקרין כמות גבוהה של אנרגיה על פני שטח מזערי – ולמעשה לגרום להתאיידות שלו, כמו מים שהופכים לאדים בחימום. יכולות אלה מאפשרות למקד ולכוון הן את עוצמת הלייזר והן את מקום הפגיעה, כך ששאר התאים – למעט אותם תאים שמיועדים להרס – אינם נפגעים. כך מתקבל מבנה אחיד וחלק יותר של הקרנית, וכך מתבצע התיקון בראייה.

הסרת משקפיים אינה כרוכה בכאב, אלא רק בתחושת לחץ בתוך העין. האזור מורדם בעזרת טיפות מאלחשות, ומכשיר מיוחד תופס את גלגל העין על מנת שלא תזוז. פעולה זו היא שגורמת את תחושת הלחץ המעומעם. לאחר מכן, הנתונים שהוזנו לתוך מכשיר הלייזר - על ידי רופא מומחה שביצע בדיקות מקדימות של עינו של המטופל – מתורגמים והמכשיר מתכוונן, בהשגחה צמודה של הרופא, אל העין. כל העניין כולו לוקח לא יותר משעה. כיוון שניתן כבר למחרת לחזור לעבודה או ללימודים, הסרת משקפיים היא דרך נוחה לתיקון הראיה, שלאחריה אפשר להגיד שלום ולא להתראות למשקפיים, לעדשות, לתמיסות, לנרתיקים – ולכל עזרי הראייה המסורבלים. על מנת למנוע זיהומים והצטלקויות, יש צורך להקפיד על שימוש בטיפות אנטיביוטיות רפואיות, על פי הנחיות הרופא – ולהימנע מפגיעה באזור העיניים, ממי ים או בריכה וכן משמש, למשך שבוע-שבועיים לאחר ניתוח הסרת משקפיים. למעשה, לאחר כל סוג של ניתוחים פלסטיים או אפילו פציעה בגוף מומלץ להימנע מחשיפת המקום לשמש, שמאריכה את זמן ההחלמה – זוהי עובדה שרופאים שעובדים במרפאות ובתי חולים ציבוריים לא תמיד זוכרים להגיד.

הסרת משקפיים לתיקון הראייה היא עניין רפואי לכל דבר, גם אם היא מבוצעת במרפאות מיוחדות. לא כדאי לזלזל בהנחיות הרופא ומומלץ למסור פרטים נכונים ומדויקים בבדיקות ובתשאולים המקדימים על מנת לאפשר לרופא לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ולהשיג תוצאות מירביות. כיוון שקיימות מספר טכניקות ניתוח פלסטי לצורך הסרת משקפיים, הרופא בוחר את זו המתאימה ביותר לכל מטופל ומטופלת, בהתאם לבדיקות העיניים המקדימות, לתוצאה הרצויה ולפרטים האישיים. כדאי לבחור רופא או מרפאה אמינים ובעלי ותק, לא כאלו שסיימו את ההתמחות אתמול והתחילו לעבוד. הקפדה על פרטים אלו יבטיחו תוצאות טובות יותר.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]