חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל הטיפים לאריכות ימים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלה הובלות

נושא המאמר: מחירי הובלות
מאת: שירה דן   שמור מאמר למועדפים

עוברים דירה? רוצים להעביר מיטה או פריטים בודדים? כמה זה עולה? תחום ההובלות בארץ גדוש באלפי מובילים, בהתאם לכך טווח המחירים הוא גדול ורחב, איך אפשר בכל זאת לקבל מושג על עלות הובלה? ניסינו להרכיב לכם מחירון הובלות קצר.

לפני הזמנת כל בעל מקצוע אנחנו מעוניינים לדעת כמה זה יעלה? שמדובר בבעל מקצוע שמזמינים אחת לכמה שנים חשוב לדעת מהם טווחי המחירים בשוק, כך נוכל להשוות ולדעת האם ההצעה שקיבלנו היא הוגנת.

יש לציין שכל המחירים המובאים כאן הם בגדר המלצה ובכל מקרה כדאי לבקש הצעת מחיר מדויקת.

כמה יעלה לכם להעביר דירה בגודל ממוצע? 1800-2000 ₪ כאשר המיקום הוא אחד הגורמים המשפיעים על המחיר, הובלות תל אביב או הובלות ירושלים למקומות מרוחקים שלא בטווח של שעת נסיעה יעלו לכם יותר.

כמה עולה להעביר דירה קטנה? הממוצע 800-1200 ₪ מדובר על דירות קטנות או דירות של סטודנטים בהם יש מעט ריהוט.

ואם רוצים להעביר רק מספר בודד של רהיטים? המחיר תלוי מהיכן להיכן אבל הממוצע נע בין 300 ל- 600 ₪. מיטה בודדת, מכונת כביסה ועוד, פריט בודד יעלה מעט מספר פריטים יעלו קצת יותר.

וכמה עולה לבצע הובלה גדולה ומורכבת? כאן יש לקבל הצעת מחיר מסודרת, בדרך כלל מדובר על בתים גדולים או מעבר לדירה בה יש צורך בשימוש במנוף. גם בדירות בקומה גבוהה בלי מעלית או דירות שבהם אזורי הגישה לבית לא קלות, כל אלה ועוד יעלו לכם כסף רב. המחירים מתחילים ב- 5000 ₪ וצפונה.

כפי שראיתם קשה לנקוב בסכום מדויק, לכן רצוי ואף כדאי לערוך סקר מחירים בין 2-3 מובילים ולבחור את הטוב ביותר, חשוב לזכור, לא תמיד המחיר הטוב ביותר יבטיח לכם הובלה מקצועית ובטוחה.

www.hger.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה דן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]