חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תזונה - ופיתוח הגוף (אודות אבות המזון) / יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אתרים עיצוב לוגו

נושא המאמר: אתר אינטרנט מקצועי - גם אתה יכול!
מאת: imark עיצוב אתרים   שמור מאמר למועדפים

עיצוב האתר שלך הוא המאפיין המרכזי והמכריע בכל יזמת אינטרנט חדשה שתקח על עצמך. לעיצוב האתר יש משמעות רבה היות והוא מהווה עדשה או חלון שדרכם הלקוח או המבקר באתר נחשפים למידע. אם עיצוב האתר משבש את הקליטה, מעמיס יתר על המידה או איננו מושך מספיק אז המידע פשוט לא יגיע ללקוח. קרוב לוודאי שבמקרים כאלו הלקוח יחפש את הנתונים המעניינים אותו או שירותים דומים באתרים אחרים.

בקרב מעצבי אתרים מקצועיים ישנה הסכמה כללית ולא כתובה: עיצוב האתר חייב לרתק את המשתמש למשך 5 השניות הראשונות של ביקורו באתר. אם העיצוב לא מרתק מספיק או מושך את העין, אז הגולש יעבור על פני העמוד הראשון , יתייאש מ ויעזוב את האתר בלי להסתכל אחורה.

חשוב לציין כי כלל זה אינו חל על כל האתרים. ישנם אתרים שאין להם כל צורך בעיצוב איכותי וטוב. בדרך כלל אתרים אלו מכילים ארכיוני מידע או מציעים שירות מסוים. אף על פי כן, אתרים אלו הנם מעטים ומהווים אך ורק כ-5% מכלל האתרים ברשת. האחוזים הנותרים משתדלים ונאבקים להיראות טוב לצד המתחרים הרבים הקיימים בסביבתם. נתונים אלו מדגישים אמת ברורה: ללא עיצוב איכותי כמעט כל אתר מאבד את האקטואליות שלו והופך לבלתי רלוונטי עבור קהל לקוחותיו המקוון.

לאורך הדרך ותוך כדי עיצוב האתר אנו לוקחים בחשבון את כל דרישותיו של הלקוח אך מקפידים לשלב את כישורינו היצירתיים על מנת להקנות לאתר עיצוב איכותי, מוקפד ומסוגנן. עבודות העיצוב של מארק אפרים מונחות על ידי עקרונות של הרמוניה ועל ידי הדיעה הרווחת כי אלמנטים עיצוביים חייבים לסייע בקליטת המידע המצוי באתר ולא להסיח את דעתו של הגולש. אם כלל הרכיבים האסתטיים המרכיב גוברים על האינפורמטיביות של האתר הגולש אינו מסוגל לנסח מה היה תוכן הפרסומת ולאיזו חברה ומותג היא התייחסה.

חשוב לציין כי עיצוב אתרי אינטרנט שונה מאוד מעיצוב עבור דפוס. שוני זה קשור בראש ובראשונה זה במאפיינים ייחודיים של הצגת טקסט ברשת כגון ההבדלים ברזולוציה של מסכים, גופנים והגדרות מחשב אחרות,העשויות לגרום לאתר להיראות שונה. לפיכך , מלאכת עיצוב אתר הנה משימה לא קלה אך כפי שצויין קודם, קריטית להצלחתו של כל אתר אינטרנט. מספר הגולשים שיגיעו לאתר ויחליטו אם להמשיך לשוטט בו או פשוט לעזוב תלוי באופן ישיר בייחודיותו, בעיצוב המושך שלו ובנוחותו לניווט.

www.imark.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י imark עיצוב אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]